המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

אל על נתיבי אויר לישראל


3,151 חוות דעת
משרדים ראשיים: ‪PO Box 41 Ben-Gurion Airport‬ , לוד 70100 ישראל 011 972 3-977-1111 אתר אינטרנט
סיכום ציון
  • מרווח לרגליים
    נוחות המושב
  • שירות לקוחות
    תמורה לכסף
  • מידת ניקיון
    צ'ק-אין ועלייה למטוס
  • אוכל ומשקאות
    בידור במהלך הטיסה (Wi-Fi, טלוויזיה, סרטים)
הוסף תמונה כתוב חוות דעת

3,151 חוות דעות מקהילת TripAdvisor שלנו

כתוב חוות דעת

3,151 חוות דעת מחברי הקהילה שלנו

סנן חוות דעת לפי יעדים פופולריים:
כל חוות הדעת תל-אביב ניו יורק לונדון רומא פריס בנגקוק ניוארק מילאנו פראג ברצלונה מדריד מוסקבה אמסטרדם לוס אנג'לס הונג קונג
ציון המטיילים
מחלקה
  • (761)
  • (0)
  • (41)
  • (9)
נתיב
  • (812)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • עוד
שפה
  • עוד
מציג 812: עברית
2 חוות דעת
חוות דעת נכתבה היום
חדש

טסתי פעמיים בחודשים האחרונים עם אלעל ולא אטוס שוב איתם בחיים. הטיסה הראשונה היתה חזרה מברצלונה לישראל, עצרו אותי לתשאול בטחוני, כי לא אהבו את השם משפחה שלי ולכן סימנו אותי, אני טסתי במחלקת עסקים ששילמתי עליה ממיטב כספי וקיבלתי יחס משפיל, החזיקו אותי 25 דקות עומדת שם כשהנציגים הולכים ושבים עם אותן שאלות כדי לעצבן אותי וצחקו עליי, אין...

תאריך הנסיעה: נובמבר 2018
עוד 
בינלאומית מחלקת עסקים ‪תל-אביב - רומא‬

מועיל?
תודה, annaglam
תל-אביב, ישראל
משתף תוכן ברמה 6
114 חוות דעת
12 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני 3 ימים
חדש

חל עיכוב של שעה בטיסת חזור, לא נתנו לי להעלות את מזוודת היד שלי (8 ק"ג) למטוס בשל תפוסה מלאה. זה גבה ממני המתנה של 40 דקות למזוודות כתוצאה מכך ולא היה כתוב בשום מקום שיש כזו אופציה. מאוד מקומם ומאכזב. לפחות הצליחו לתת לי מושב במעבר חירום, גם זה משהו.

תאריך הנסיעה: פברואר 2019
בינלאומית תיירים ‪מילאנו - תל-אביב‬
מועיל?
תודה, daudi555
מודיעין, ישראל
משתף תוכן ברמה 6
521 חוות דעת
153 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני 6 ימים
חדש

טסנו באמצעות חברת סאן דור. שירות אדיב, ניקיון סביר, חסר מקום לרגליים לגבוהים, הבידור בטיסה הסתכם בסרטים שהוקרנו על מסך מתקפל קטן שיצא מהתקרה. שירותי דיוטי פרי בזמן הטיסה, משקאות קלים וסנדביץ.

תאריך הנסיעה: פברואר 2019
בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - מדריד‬
מועיל?
תודה, odeko
אניעם
1 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 6 ימים
חדש

מזון סביר. הצ'ק-אין מהיר. המושב צפוף במקצת והתור לשירותים ארוך. הושיבו אותנו ליד דלת היציאה (אלק שידרגו אותנו) נכנס קור. והאור של השירותים (כניסה ויציאה) + התור הארוך, לא אפשרו נימנום ובטח לא שינה.

תאריך הנסיעה: דצמבר 2018
בינלאומית תיירים ‪ניו יורק - תל-אביב‬
מועיל?
תודה, Stavbagolan
1 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 6 ימים
חדש

אשתי חשה ברע בטיסה. כמעט כל הצוות חש לעזרתה נתנו לנו את הבטחון שאנחנו בידיים טובות ועשו מעבר למצופה ונתנו לה טיפול ויחס מיוחד עד לנחיתה ועל כך תודתנו והוקרתנו

תאריך הנסיעה: פברואר 2019
בינלאומית תיירים ‪בנגקוק - תל-אביב‬
מועיל?
תודה, OnAir637477
חיפה, ישראל
1 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני שבוע

הטיסה הלוך הייתה במטוס רגיל ולא כפי שהובטח ועל פי זה רכשנו כרטיסים במטוס החדש (דרימליינר). שדרגנו לפלוס. המטוס יצר בזמן אבל היה צפוף בצורה שלא תאמן. אני לא אדם גדול אבל סבלתי...אי אפשר לשהות במטוס כ"כ הרבה שעות מבלי יכולת לזוז במושב המטוס הקטן והצפוף מכל כיוון. כאשר משכיבים את המושב לאחור צריך להתכנס לצורת ישיבה שהיא בלתי אפשרית...

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2018
עוד 
בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - הונג קונג‬

מועיל?
תודה, DoronReinis
משתף תוכן ברמה 4
28 חוות דעת
3 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני שבוע

המטוס המשוכלל והחדיש אכזב אותי בגלל הצפיפות. אני רק 180 ס"מ ולא יותר, במשך למעלה מאחת עשרה שעות רק ניסיתי למצוא מקום לרגליים או תנוחה סבירה. גם אשתי, הנמוכה יחסית, לא מצאה תנוחת ישיבה טובה. על שינה ויתרתי בגלל הצפיפות. חבל מאוד כי רק 3-5 סנטימטרים נוספים היו משפרים בגדול את החוויה. האוכל שהוגש היה די סביר לאוכל מטוסים ולא...

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2018
עוד 
בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - ניוארק‬

מועיל?
תודה, אריק א
Modiin, Israel
משתף תוכן ברמה 2
9 חוות דעת
הצבעה חיובית אחת
חוות דעת נכתבה לפני שבוע

טיסה סבירה, הייתי ביותר טובות, אך גם ביותר רעות. מטוס עמוס וצפוף (מרווח רגליים קטן יחסית). לדעתי הארוחות החדשות (כריך או סלט) פחות טעימות ו/או מוצלחות מהקודמות (אך זו דעה אישית).

תאריך הנסיעה: דצמבר 2018
בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - רומא‬
מועיל?
תודה, Lunermy
גינתון, ישראל
משתף תוכן ברמה 4
44 חוות דעת
10 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני שבוע באמצעות התקן נייד

בינואר טסנו עם 3 ילדים קטנים לסופיה בבולגריה עם אל על. העלייה למטוס היתה בזמן, ההמראה משני הכיוונים יצאה בזמן, הנחיתה בשני הכיוונים היתה בזמן, הצוות היה אדיב ונחמד, לילדים דאגו לאוכל מתאים ובסוף אפילו חילקו להם חטיף. הכיסאות היו מרווחים. סהכ היתה טיסה נעימה בהחלט

תאריך הנסיעה: ינואר 2019
בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - סופיה‬
מועיל?
תודה, yaelshapira
משתף תוכן ברמה 1
3 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 2 שבועות באמצעות התקן נייד

טיסה במטוס בואינג 767 העתיק והבלוי, שיוצא כעת משירות. לאחרונה אלעל עשו שינויים שמרעים ופוגעים בנוסעים - הקטנה משמועתית של הארוחות בקווים הארוכים לאירופה (חביתה,גבינה,שקית גזרים ועוגיה) ואף ביטול הארוחות או הגשת סנדוויץ בטיסות הבינוניות. השירות סביר, לא מפנק במיוחד, והמחיר - בהחלט לא מצדיק טיסה עימם. משהו באלעל צריך להתעורר, ומוטב שכמה שיותר מהר.

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2018
בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - אמסטרדם‬
מועיל?
תודה, Amitdic
הצג עצות טיולים בנושא חברות תעופה
“Allow extra time with check-in; El Al has very strict & thorough security screenings.”
thebottomsline, 20 בפבר 2019 | קריאת חוות דעת
“Ask for a wheelchair. In Heathrow long long walking aea in section #4”
Beershiva, 19 בפבר 2019 | קריאת חוות דעת
“Download the "dream stream" app before flight to enjoy it :)”
BidermanLiron, 16 בפבר 2019 | קריאת חוות דעת
“Window or Aisle seats are helpful.”
M2589QNmarkb, 16 בפבר 2019 | קריאת חוות דעת
“Get to the airport extra early as the check-in process is very slow.”
pippa56, 12 בפבר 2019 | קריאת חוות דעת
הצג את 5 העצות הבאות לגבי טיסות 5 מתוך 10
אודות אל על נתיבי אויר לישראל
אל על ישראל איירליינס (LY), ידועה לרוב בתור אל על, היא נושאת הדגל של ישראל. חברת התעופה הממוקמת בנמל התעופה בן גוריון (TLV) ויש לה בסיס שם, מפעילה טיסות ללא הפסקה ל-45 יעדים מקומיים ובינלאומיים באירופה, אסיה, אפריקה, וצפון אמריקה. חברת התעופה לא פועלת בשבת היהודית וחגים יהודיים. צי המטוסים של אל על מכיל הרכבי שלושה תאים (מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ומחלקת תיירים), הרכבי שני תאים (מחלקה ראשונה ומחלקת תיירים או מחלקת עסקים ומחלקת תיירים) ומטוסים בעלי תא יחיד (מחלקת תיירים בלבד). חברת התעופה מפעילה שישה סלוני "המלך דוד" לנוסעים שטסים במחלקות פרימיום.
מנהלי חברות תעופה:
הגיבו לחוות דעת על חברת התעופה. הירשמו כעת ותוכלו להגיב לחוות דעת של חברים. פרטיכם ותפקידכם יאומתו מול המחלקה והחברה.
הירשם

569 תמונות של חברת תעופה זו

תמונות של מטיילים‪:‬ ראה מה ראו מטיילים כמוך

נצפה
כל תמונות המטיילים (569)
נצפה
מושב (64)
נצפה
בקתה (44)
נצפה
שדה תעופה (73)
נצפה
אוכל ומשקאות (128)
נצפה
כלול בטיסה (18)
נצפה
נוף מהחלון (49)
נצפה
טרקלין חברת התעופה (66)
נצפה
הצי שלנו (10)
נצפה
אחר (117)