המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

אל על נתיבי אויר לישראל


2,288 חוות דעת
משרדים ראשיים: ‪PO Box 41 Ben-Gurion Airport‬ , לוד 70100 ישראל +972-3-977-1111 אתר אינטרנט
סיכום ציון
  • מרווח לרגליים
    נוחות המושב
  • שירות לקוחות
    תמורה לכסף
  • מידת ניקיון
    צ'ק-אין ועלייה למטוס
  • אוכל ומשקאות
    בידור במהלך הטיסה (Wi-Fi, טלוויזיה, סרטים)
הוסף תמונה כתוב חוות דעת

2,288 חוות דעות מקהילת TripAdvisor שלנו

כתוב חוות דעת

2,288 חוות דעת מחברי הקהילה שלנו

סנן חוות דעת לפי יעדים פופולריים:
כל חוות הדעת תל-אביב ניו יורק לונדון רומא פריס מוסקבה מילאנו פראג ניוארק ברצלונה בנגקוק אמסטרדם מדריד לוס אנג'לס הונג קונג
ציון המטיילים
מחלקה
  • (485)
  • (0)
  • (24)
  • (7)
נתיב
  • (517)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • עוד
שפה
  • עוד
מציג 517: עברית
משתף תוכן ברמה 2
7 חוות דעת
הצבעה חיובית אחת
חוות דעת נכתבה אתמול
חדש
באמצעות התקן נייד

מחכים בתור לצק אין למעלה משעה, על הבידוק הבטחוני נמצאת בחורה אחת שמטפלת בתור שמגיע עד השער. נראה שזה לא מרגש מדי את כל העובדים שעושים פה צחוקים ולא מתרגשים מדי מהתורים האינסופיים. והלוואי וזאת הייתה הפעם הראשונה שקיבלתי מעל על שירות כזה, ממליצה לכם בחום להימנע מטיסה איתם

בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - מדריד‬
מועיל?
תודה, roni d
זכרון יעקב, ישראל
משתף תוכן ברמה 4
24 חוות דעת
4 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני 2 ימים
חדש

היגענו אני ועוד חבר כדי לטוס בקבוצה מאורגנת לבייג'ין לסין והחברה עסתה לנו ברז בימקום לטוס לסין תסנו לבנקוק והיתעקבנו קרוב ל20 שעות טיסה בימקום 10.5 שעות

בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - בנגקוק‬
מועיל?
תודה, sabanra
2 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 2 ימים
חדש

הצוות התנהג בצורה מכובדת ונעימה גם בדרך הלוך וגם בדרך חזרה - אף מילה רעה!!!המטוס היה נקי, הדיילות נעימות ואדיבות!

בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - בטומי‬
מועיל?
תודה, גילה א
אשדוד, ישראל
משתף תוכן ברמה 4
35 חוות דעת
10 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני 2 ימים
חדש

השרות במטוס היה טוב האוכל בינוני פלוס שרות דיוטיפרי מצוין כרגיל בכל מטוסי אל על אין מספיק מרוח בין הכסאות

בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - ברצלונה‬
מועיל?
תודה, felda17
באר שבע, ישראל
1 חוות דעת
הצבעה חיובית אחת
חוות דעת נכתבה לפני 3 ימים
חדש

שירות הדיילות מעולה, מעבר למה שייתי רגילה. השירות עם חיוך -ולא רק אדיב, דאגו לסידור מקום טוב מזה של ההושבה האוטומטית לכל הנוסעים. הארוחה הקרה, להפתעתי, היתה מוצלחת.

בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - לונדון‬
מועיל?
תודה, toval5
משתף תוכן ברמה 3
11 חוות דעת
3 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני 3 ימים
חדש

לטוס עם אל על זה כמו להיות עדין בבית ולהרגיש חו"ל , השירות טוב . זה נותן לך תחושה של ביטחון גבוהה וזה טוב מאוד .

בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - מינכן‬
מועיל?
תודה, דניאל ר
משתף תוכן ברמה 2
5 חוות דעת
2 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני 3 ימים
חדש

נסעת בהלוך עם חברת סאן דור חברת בת של אל על. בטיסה של 4 שעות בערך קיבלנו סנדויץ ושתייה. הטיסה בוצעה בסוף על ידי ישראיר. כסאות הטיסה מסודרים כמו ספסלים ברכב משא. נוקשים מאוד. ללא חבילת בידור, ללא משענות לראש, ללא שמיכה אוזניות כרית כלום. מדובר בטיסת בוקר מוקדמת. בסיום הרגשתי כאבי גב. בחזור כעבור שבועיים טיסה סדירה ממילאנו. חוויית...

עוד 
בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - נאפולי‬

מועיל?
תודה, Shaul B
משתף תוכן ברמה 3
13 חוות דעת
3 הצבעות חיוביות
חוות דעת נכתבה לפני 3 ימים
חדש
באמצעות התקן נייד

הטיסה במחלקת עסקים שונה לחלוטין ממחלקת תיירים, החל משרות טרום הטיסה, הביקור בטרקלין האירוח בשני שדות התעופה, והשרות במהלך הטיסה. הצוות ממש ניסה לרצות את הנוסעים במחלקה בכל דרך, לשום בקשה או התלבטות לא נשמעה תשובה שלילית. היה כיף ובטוח שנשוב לטוס אל על !!!

בינלאומית מחלקת עסקים ‪ציריך - תל-אביב‬
מועיל?
תודה, Uri N
2 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 3 ימים
חדש
באמצעות התקן נייד

אל על כהרגלם התעלמו ממקום הושבה המקורי שנקבע בעת רכישת הכרטיס ובתהליך הצ’ק אין העבירו לאחורי המטוס ליד השירותים. לאחר שיחה עם דיילי האוויר הועברתי למקום באמצע בין שני בנינזוג שלא רצו לשבת זה ליד זה...

בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - לונדון‬
מועיל?
תודה, sandy h
משתף תוכן ברמה 1
3 חוות דעת
חוות דעת נכתבה לפני 4 ימים
חדש

הזמנתי ושילמתי על 2 כרטיסים עבור טיסה במחלקת תיירים פרמיום מה שקיבלתי זה טיסה שכר של אישראייר שטומר הכול. בשום מקום במהלך ההזמנה לא היה כתוב שאל על כבר לא טסה לBUD לדעתי זה סוג של רמאות.

בינלאומית תיירים ‪תל-אביב - בודפשט‬
מועיל?
תודה, DAVID S
הצג עצות טיולים בנושא חברות תעופה
“I sat in the exit row with no recline- so no additional pay for the extra legroom.”
devombb, 20 ביונ 2018 | קריאת חוות דעת
“Book your seats as early as possible if you want any hope of getting them. Seat selection is not guaranteed!”
514alexw, 19 ביונ 2018 | קריאת חוות דעת
“If your dates are flexible, check the rates. There are enormous differences depending on the day of the week.”
moshef210, 19 ביונ 2018 | קריאת חוות דעת
“I've been told newer aircraft is much better and might be worth the upgrade.”
Stewping, 18 ביונ 2018 | קריאת חוות דעת
“Get to airport early at ben guion”
Grange17186338, 18 ביונ 2018 | קריאת חוות דעת
הצג את 5 העצות הבאות לגבי טיסות 5 מתוך 10
אודות אל על נתיבי אויר לישראל
אל על ישראל איירליינס (LY), ידועה לרוב בתור אל על, היא נושאת הדגל של ישראל. חברת התעופה הממוקמת בנמל התעופה בן גוריון (TLV) ויש לה בסיס שם, מפעילה טיסות ללא הפסקה ל-45 יעדים מקומיים ובינלאומיים באירופה, אסיה, אפריקה, וצפון אמריקה. חברת התעופה לא פועלת בשבת היהודית וחגים יהודיים. צי המטוסים של אל על מכיל הרכבי שלושה תאים (מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים ומחלקת תיירים), הרכבי שני תאים (מחלקה ראשונה ומחלקת תיירים או מחלקת עסקים ומחלקת תיירים) ומטוסים בעלי תא יחיד (מחלקת תיירים בלבד). חברת התעופה מפעילה שישה סלוני "המלך דוד" לנוסעים שטסים במחלקות פרימיום.
מנהלי חברות תעופה:
הגיבו לחוות דעת על חברת התעופה. הירשמו כעת ותוכלו להגיב לחוות דעת של חברים. פרטיכם ותפקידכם יאומתו מול המחלקה והחברה.
הירשם

425 תמונות של חברת תעופה זו

תמונות של מטיילים‪:‬ ראה מה ראו מטיילים כמוך

נצפה
כל תמונות המטיילים (425)
נצפה
מושב (59)
נצפה
נוף מהחלון (44)
נצפה
אוכל ומשקאות (102)
נצפה
הצי שלנו (10)
נצפה
שדה תעופה (47)
נצפה
כלול בטיסה (13)
נצפה
טרקלין חברת התעופה (54)
נצפה
בקתה (23)
נצפה
אחר (73)