בחופשת פסח, יצאנו כל המשפחה (7 אנשים) להולנד. בעת רכישת כרטיסי טיסה עם חברת התעופה KLM, רכשנו גם אפשרות לביצוע צ'ק-אין מוקדם לטיסות, כדי לחסוך זמני המתנה בנמל וכדי שתהיה לנו אפשרות לשבת יחד במהלך הטיסות. כשהגיעה העת לטיסה הראשונה, ניסינו במשך שעות לבצע את הצ'ק-אין, אך האתר שלהם קרס וכמעט וויתרנו - לפתע נקלטה הבקשה - לאחר ניסיונות רבים מאוד. בחזרה, כבר לא היה לנו מזל כזה - עשרות ניסיונות ושעות רבות של ניסיונות כולל בשעות הלילה המאוד מאוחרות - לא הועילו, ולא הצלחנו לבצע. מיואשים ומאוכזבים מאוד, הגענו כארבע שעות וחצי לפני הטיסה, רק כדי להיות בין הראשונים, בטורים ארוכים מאוד, כדי להירשם כמשפחה ולקבל מקומות ראויים על הטיסה. גם זה לא עזר - פוצלנו כל אחד במקום אחר, במקומות ישיבה על המטוס, כמו משפחות נוספות (לפחות 5 משפחות שאנחנו יודעים עליהן...). פנינו לחברת KLM כדי לקבל החזר על רכישת שירות שלא קיבלנו, הם ענו: "מתנצלים על התקלה, נעביר את הפרטים לצוות הטכני כדי למנוע תקלות בעתיד, לא נוכל לבצע החזר מאחר ובטיסה הלוך - הצלחתם לבצע צ'ק-אין". בקיצור, לא לבזבז כסף על חברת KLM ואם בכל זאת בחרתם לטוס איתם - לא כדאי לבזבז כסף מיותר על שירות שלא מקבלים!! כאשר אתה רוכש מקרר, אתה מצפה לקבל מקרר ולא מיני-בר!