המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
הצג את כל חברות התעופה
airline-logo

לופטהנזה

Lufthansa
41,977 חוות דעת
משרדים ראשיים: ‪Von-Gablenz- Strasse 2-6‬, קלן, נורדריין-וסטפאליה גרמניה 50679
סקירה כללית
3.541,977 חוות דעת
זוכה בפרס Travelers' Choice לשנת 2020
זוכה בפרס Travelers' Choice לשנת 2018
זוכה בפרס Travelers' Choice לשנת 2017
מרווח לרגליים
נוחות המושב
בידור במהלך הטיסה (Wi-Fi, טלוויזיה, סרטים)
חוויה במהלך הטיסה
שירות לקוחות
תמורה לתשלום
מידת ניקיון
צ'ק-אין ועלייה למטוס
אוכל ומשקאות
תצוגה מלאה
אודות לופטהנזה

ברית חברות תעופה

Star Alliance
משרדים ראשיים: ‪Von-Gablenz- Strasse 2-6‬, קלן, נורדריין-וסטפאליה גרמניה 50679

סיכום של חברת התעופה

חברת התעופה הגדולה ביותר באירופה, לופטהנזה (LH) שבסיסה בפרנקפורט, מפעילה טיסות ישירות לכ-215 יעדים. אלה כוללים 18 נקודות בתוך גרמניה וכן 78 מדינות באירופה, באפריקה, באסיה, באוסטרליה, במזרח התיכון, באמריקה הצפונית, בקריביים ובאמריקה הדרומית. לחברה יש מגוון מטוסים בעלי תצורות של מחלקה אחת ובעלי תצורות של ארבע מחלקות, המכילים מחלקה ראשונה, מחלקת עסקים, מחלקת תיירים פרימיום ומחלקת תיירים. לופטהנזה היא חלק מברית חברות התעופה 'סטאר', ויש לה הסכמי שותפות קוד עם חמש חברות תעופה אחרות. ללופטהנזה יש מספר חברות בנות, ביניהן אוסטריאן איירליינס, סוויס אינטרנשיונל אייר ליינס, אייר דולומיטי, לופטהנזה סיטיליין וג'רמנווינגס. לחברה יש בסיסים מרכזיים בנמל התעופה של פרנקפורט (FRA) ובנמל התעופה של מינכן (MUC).
מידע נוסף
41977חוות דעת
8568תמונות
35עצות 
ציון המטיילים
  • 13,606
  • 11,619
  • 5,000
  • 3,014
  • 8,744
נתיב
  • עוד
מחלקה
שפה
  • עוד
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
avatar-image
המשתמש uri d כתב חוות דעת ספט׳ 2023
11‏שיתופים12 הצבעות חיוביות
Seattle - Tel Aviv
International
אני ומשפחתי טסנו בסוף אוגוסט מת"א לסייאטל עם עצירת ביניים בפרנקפורט ובחזרה לת"א עם חברת לופטהאנזה ב-2 הטיסות. במהלך השנים האחרונות יצא לי לטוס עם החברה 3 פעמים. פעם ראשונה בשנת 2011 למרסיי מת"א עם עצירת ביניים בפרנקפורט במחלקת תיירים, פעם שנייה בשנת 2022 במחלקת פרימיום וזאת הפעם השלישית. בפעמיים הראשונות הייתה לי חווית טיסה מושלמת עם רמת שירות גבוהה ואוכל מצוין. הפעם האחרונה הייתה לי חוויה שלילית- צוות שחוק, עייף וגס רוח, אוכל גרוע ובמיוחד בכל הנוגע לארוחת הילדים ומושבים לא נוחים דווקא בטיסות הטרנס אטלנטיות. איני יודע מה הסיבה לכך - העובדה שטסנו בסוף אוגוסט או העובדה שטסנו במחלקת תיירים גרמה לכך שרמת השירות הייתה נוראית מרגע שעלינו למטוס ועד שירדנו ממנו. חווית הטיסה הייתה כמו שחוויתי בטיסת לואו קוסט- בהלוך, בטיסה הטרנס אטלנטית, קיבלנו מטוס מלוכלך עם מושבים צפופים, עם תקלות בהתקני USB ובחזור הטיסה איחרה ב-2 הטיסות: סייאטל- פרנקפורט ופרנקפורט-ת"א וב-2 הטיסות הנוסעים ירדו במדרגות ולא בשרוול. תנסו לדמיין את הסיטואציה- מטוס איירבאס 330 מפוצץ בנוסעים עייפים אחרי טיסה טרנס אטלנטית אשר הנוסעים יורדים לרחבה לעבר האוטובוסים ממש כמו בטיסת לואו קוסט... אותו דבר גם לאחר הנחיתה בתל אביב. קראתי כתבה על כך שמנכ"ל לופטהאנזה טס לאחרונה כדייל לחוות את הטיסה ואת הנוסעים. חבל שלא הוצמד לטיסות שלי כדי ללמוד איפה ניתן להשתפר...
מידע נוסף
תאריך הנסיעה: אוגוסט 2023
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
מועיל
שתף
avatar-image
המשתמש Svetlana N כתב חוות דעת דצמ׳ 2022
3‏שיתופים
Tel Aviv - Hamburg
International
Economy
בטיסת משלחת הנוער מתוך 16 מזוודות 10 הלכו לאיבוד. הילדים הגיעו בטמפרטורה מינוס 10 מעלות בלי בגדים חמים שנשארו במזוודות. במשך שבעה ימים המזוודות לא הגיעו והתשובות באתר של החברה אם מבולגנות ולא תואמות למציאות. כמו כן אין תשובות לא בטלפון ולא בשדה תעופה שהנציגים של המשלחת עם כמה ילדים נאלצו להגיע לשם באמצע הטיול לבירורים. מחר הילדים כבר אמורים לחזור ארצה עם חוסר ודאות מוחלט
מידע נוסף
תאריך הנסיעה: דצמבר 2022
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
מועיל
שתף
avatar-image
המשתמש George T כתב חוות דעת אוג׳ 2022
אזור תל אביב, ישראל4‏שיתופים1 הצבעה חיובית
Munich - Tel Aviv
International
Economy
כל תהליך הבידוק בחזור ממינכן מזעזע , ממש ביזיון, כולאים אותך במיכלאה בלי מים ושירותים ואח"כ לוקחים אותך באוטובוס למכלאה אחרת אליה אתה צריך לעלות ברגל 3 קומות עם ילדים ועגלות.
מידע נוסף
תאריך הנסיעה: אוגוסט 2022
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
מועיל
שתף
avatar-image
המשתמש אורלי ב כתב חוות דעת אוג׳ 2022
1‏שיתוף
Frankfurt - Tel Aviv
International
First Class
החוויה החלה כבר בשדה התעופה, גבו כסף על תיקים נוספים 100 יורו לתיק, לא לפי משקל כפי שהיה כשטסנו מישראל לגרמניה, חייבת לציין שהיינו עם אותה כמות כבודה שהמשקל הכולל שלה לא עבר 4 קג, נציגת השירות "אמרה שלא משנה מה הכמות אלא מה מספר התיקים . לא קיבלנו שום מידע על כך גם המדריך שלנו נדהם מגודל הסכום ששילמנו."שוד לאור יום". הפנו אותי לנציגת שירות לקוחות כדי לבדוק אם אפשר להתחשב ולתת הנחה כלשהי, אני עומדת מול אותה אחראית שמדברת בטלפון ממתינה עד שתתפנה כשהתפנתה בדקה את הכרטיסים ואמרה"כן אלה הם תנאי החברה ואינני יכולה לעשות דבר". ואז שוב שוחחה בטלפון ואני עומדת וממתינה ולא איכפת לה שאני עומדת ומחכה, כשסיימה את השיחה אמרתי לה "השירות שלכם גרוע ביותר, את לא סיימת את השיחה איתי ואת מדברת בטלפון ומתעלמת ממני , זה לא שירות , זה לזלזל באדם שעומד מולך". לאחר מכן התחיל תהליך הבידוק שעבר מהר והכל היה בסדר, בתחנה האחרונה במזוודה הקטנה שהייתה איתנו לאורך כל הדרך, שאלו אם יש קרמים, נוזלים כלשהם , אמרנו שלא. התיק עבר שיקוף ופתחו לנו את המזוודה לבדיקה, בבדיקה במזוודה היו שפופרת של משחת שיניים, שפופרת וולטרן ג'ל שהייתה בשקית התרופות, ובקבוקון של שמפו שנותנים בבתי מלון בכמות של 10 מ"ל, ואז הבודקת פתחה במלל של צעקות וחזרה על "למה לא אמרתם שיש את זה במזוודות, הסברתי לכם", אמרתי ששכחתי שזה שם וחוץ מזה עברנו את כל תהליך הבידוק ללא שום בעייה, והיא בשלה בטון תקיף ולא נעים בכלל, האחראי ראה את הנעשה מהצד ונתן לה הנחייה לשים הכל בשקית ניילון ולהחזיר למזוודה הכל בסדר. במקום שתאמר לנו אתם יכולים לאסוף את החפצים, השאירה אותנו בצד במשך מספר דקות ואז שאלנו אותה מה לעשות והיא ענתה כך:"אמרתי לכם לקחת את הדברים שלכם, אני לא צריכה את הזבל שלכם". אני הייתי בהלם, אספנו את החפצים והלכנו. עלינו לטיסה כפי שציינתי LH690 בשעה 18:00 שעה אנחנו יושבים במטוס אף אחד לא מסביר מה הסיבה לעיכוב , מה קורה, ככה כולם יושבים וממתינים עד השעה 19:00, המראנו. אני ישבתי במושב האחורי בסוף ליד השירותים ומשם עלה ריח מסריח פניתי לאחד הדיילים ושאלתי אם יש מטהר אוויר בגלל הריח ואנחנו טרום טיסה, הוא אמר שאין לו הם לא מחזיקים מטהר אוויר , אחרי רבע שעה חזר דייל נוסף ומראה לי שהלך להביא מטהר אוויר, ריסס את השירותים אמרתי לו תודה רבה. חווית השירות לצערי בשדה התעופה הייתה גרועה ביותר מהרגע שהגענו עד שהמראנו. אבקש לעיין היטב בתלונתי זו ומצפה לתשובה.
מידע נוסף
תאריך הנסיעה: אוגוסט 2022
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
מועיל
שתף
avatar-image
המשתמש Neta M כתב חוות דעת יולי 2022
1‏שיתוף2 הצבעות חיוביות
Tel Aviv - Berlin
International
Economy
טיסה מתא לברלין דרך פרנקפורט בנחיתה קיבלנו הודעה שהמזוודות לא הגיעו ויש למלא טופס התרשמתי לחיוב מההודעה היזומה. בטופס הועבר המען של המלון ואף התקבל מייל ממוכן שנציג יצור קשר למסירת המזוודות במלון ע"י שימוש בairtag הבנו שהמזוודות הגיעו לשדה שעתיים לאחר מכן למחרת טרם יצרו קשר וכך כל יום לאחר מכן במשך שהיה של שבוע מיותר לציין שהחיפוש אחר כלי רחצה ,בגדים תחתונים וכדומה הפריע ואף קילקל את החוויה , נכון ? בניסיון ליצור קשר מחו"ל אין עם מי לדבר ורוב התפריט בגרמנית למרות הבחירה בשפה האנגלית המתנה ממושכת ללא תועלת נציגת המלון ניסתה לסייע והמתינה 25 דק על הקו עד שהתייאשה ערב לפני הטיסה חזרה החלטנו להגיע פיזית לשדה לחיפוש אחר המזוודה (מתוך אמונה שלעולם לא תגיע לארץ אם לא נביא אותה) אחרי תור ממושך של כעשרים דק בו עמדו נוסעי לופטנזה רבים קיבלנו טופס והמשכנו להאנגר מזוודות שקשורות לטיסות של לופטנזה בלבד . תוך פחות מ2 דקות מצאנו בעזרת הairtag את המזוודות ושוב חיכינו בתור כדי לצאת מההאנגר (אף אחד לא בדק שלקחנו את המזוודות השייכות לנו) ושוב חזרה לאותו תור ראשוני ושוב עשרים דק נוספות כדי להגיע לפקיד שיבצע רישום על איסוף בשעה טובה הגענו לפקיד , לקח לו עוד 25 דק (הבת שלי היתה משוכנעת שהוא משחק משחק מחשב ולא עובד , משעשע ?) סיימנו איתו , לא החתים על קבלת מזוודות חיכינו עוד פרק זמן של מס דק כדי שיובילו אותנו לבידוק מכס (מסתבר שזה הנוהל) 4 שעות של טיול נשרפו... הגענו לארץ , עם המזוודות , לא עם לופטנזה לשמחתי מנסה בכל דרך אפשרית למצוא דרך לדבר איתם או לשלוח מייל או לכתוב להם כדי לנסות לקבל את הפיצוי המגיע עפ"י חוק (לא השתוללנו עם קניות, ולא מגיע מתוך מטרה לדפוק את המערכת) אין קול ואין עונה לא אדם ולא כתובת מייל רק מליסה הנציגה הוירטואלית , בוט לא מתוחכם ,שלא מספק מענה לכלום ושום דבר . ממליצה בחום ,לכל מי שקורא, לא להתקרב ללופטנזה . טסנו איתם מתוך מחשבה שהם טובים כנראה היו בעבר ונהרסו בכל רגע נתון אעדיף טיסת לואו קוסט עם איזיגט שתעלה פחות ושרות מוצלח הרבה יותר .
מידע נוסף
תאריך הנסיעה: יולי 2022
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
2 הצבעות מועילות
מועיל
שתף
הקודם
123456
קטגוריות אלבום
כל התמונותכל תמונות המטיילים
avatar-image
The Airbus A-380 ... at the gate.
avatar-image
Entering US.
avatar-image
Mountains with snow cover - as you get close to the West Coast.
avatar-image
"Airfood" - not bad ...
avatar-image
הקודםהבא
123456
avatar-image
המשתמש uri d כתב עצה ספט׳ 2023
"אם בכל זאת בחרתם לטוס לופטהאנזה- לשקול לטוס בפרמיום בטיסות הטרנס-אטלנטיות."
avatar-image
המשתמש George T כתב עצה אוג׳ 2022
"שמעתי שבאלעל לפחות נותנים גישה לדיוטי פרי ללא צורך בבידוק נוסף"
avatar-image
המשתמש Yaron De Levie כתב עצה מאי 2021
"לא מומלץ לטוס איתה"
avatar-image
המשתמש zeev כתב עצה פבר׳ 2020
"לא לצפות יותר מידי .ולנסות להעביר את הטיסה בשינה."
avatar-image
המשתמש Companion814725 כתב עצה ינו׳ 2020
"פשוט לקחת בחשבון שליוצאים מישראל לא מתייחסים כפי שצריך?"
הקודםהבא
1234567
קבל בעלות על הדף של חברת התעופה
מנהלים של חברות תעופה! הירשמו כעת ותוכלו להגיב לחוות דעת של חברים.
רשום את Lufthansa

חיפוש טיסות

הלוך ושובכיוון אחדמספר ערים
יציאה
יום ה׳, 6.6
חזרה
יום ה׳, 13.6
נוסעים
1, תיירים