נתחיל בעובדה שכשטסים בכל חברת תעופה במחלקת ראשונה זכאים לכניסה חינם לטרקלין העסקים. ביונייטד באטלנטה דרשו 59 דולר לאדם מאחר והטיסה פנימית מאטלנטה לניו ארק. כמה עלוב, קטנוני ומביש. בהרבה פחות אכלנו, שתינו, שבענו ורווינו. טרקלין העסקים בנמל הבית ההאב של יונייטד, בניו ארק ניו ג'רסי עלוב. מטונף להחריד. מבחר מבזה של שקיות צ'יפס, אין אוכל ראוי רק סנק'ס או קופסאות שגם במילואים לא היינו אוכלים מהן. רוב המשקאות האלכוהוליים שאינם מתחתית התחתית - חייבים בתשלום, יש לכם הרבה דרך להתקדם. במקום 4 דיילות בדלפק הכניסה העסיקו 3 אנשי ניקיון. עזבנו ויצאנו לאכול בחוץ. בקשו שנתייצב בשעה 22:20 לטיסה שהייתה אמורה להמריא ב- 23:05. העבירו את כל הטסים בדיקת בטחון וכינסו את כולם באולם קטנטן שצר מלהכיל. בימי קורונה היה צריך וראוי למנוע זאת. הבידוק התעכב, לא חילקו מים. הודעות ה"עוד מעט נתחיל" השאירו אותנו עומדים בתור מעל שעה. העלייה למטוס התאחרה מעל שעה. עוד שעה המטוס המתין על הקרקע לפני שהמריא. ביקשנו לשתות משהו קר ונענינו שזה יהיה אפשרי רק לאחר ההמראה. זה כבר לא קרה כי הרוב, כמונו, נרדמו באפיסת כוחות. אז מה תפקיד הכלכל אם לא לפתור בעיות ולהוציא נוסע מרוצה? באל-על המושמצת זה לא קרה לי מעולם במחלקת העסקים. תמיד הם יזמו חלוקת שתייה קרה מיד עם העלייה למטוס. בשעה 01:30 לפנות בוקר שעון חוף מזרחי ו 07:30 בישראל, הוצעה ארוחת צוהריים בשרית. לא בנקודת המוצא אף לא ביעד כעת צוהריים. בשעה 15:30 שעון היעד, הוגשה: ארוחת בוקר. אין לי מושג מי קבע את סדר הדברים ההזוי והמגוחך הזה. מה שבטוח שאין לו מושג בתפקידו. אגב, בין לבין היו כריכים מונחים במקום חשוך מול השורה הראשונה במטוס ללא זיהוי. 8 שעות, כיבו לכם את האורות תישנו בפקודה. דרישת תשלום עבור רשת במחלקת העסקים כמוה כגביית תשלום על וויסקי בטרקלין העסקים - היא מיותרת ומקוממת. זה קורה רק כי הם יכולים. בדלתא לא גבו ממני. באל-על זה בנקודות. גביתם הרבה כסף תמורת הכרטיס, אם ה-20 דולר יעשירו את הקופה? אה, וטרנינג השינה מיועד לאוביסים ואחד כמוני בגובה 186 ס"מ היה צריך לקפל את המכנסיים ואת השרוולים. תא השירותים היחיד למחלקת העסקים הגדולה היה, כנראה, נקי בתחילת הטיסה, בהמשך, לא נוקה וזו טיסה של כ- 10 שעות. קחו כפפות ונקו כל שעה או מתי שנחוץ. כשנחתנו, הגיעו רק 2 מתוך 3 מזוודות ששלחנו. את השלישית הורידו הרבה אחרי שהמסוע נעצר וכבר התלוננו אצל QAS על אובדן המזוודה. מצאנו אותה עטופה בניילון כי פתחו אותה ולא הצליחו לסגור. שעה מיותרת שבזבזנו בנתב"ג תודות ליונייטד. יונייטד - "הכייף" לא נפסק גם אחרי שיורדים מן המטוס. יונייטד, כדאי שתתעוררו ותשתפרו. החלופות נותנות תחרות ועוד מעט תהיינה גם טיסות דרך אירופה ואז מי יטוס אתכם? מי?…