המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪Eric Bompard‬

56 חוות דעת
מצטערים, אין סיורים ופעילויות שזמינים להזמנה באתר האינטרנט בתאריכים שבחרת. בחר תאריך שונה.

‪Eric Bompard‬

56 חוות דעת
מצטערים, אין סיורים ופעילויות שזמינים להזמנה באתר האינטרנט בתאריכים שבחרת. בחר תאריך שונה.
תצוגה מלאה
56חוות דעת2שאלות ותשובות
ציון המטיילים
  • 8
  • 6
  • 3
  • 6
  • 33
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
המשתמש Rita כתב חוות דעת פבר׳ 2020
2‏שיתופים2 הצבעות חיוביות
היי, לרוע המזל אי אפשר לסמוך על אריק בומפארד. הזמנתי הזמנה עם מספר פריטים בסוף דצמבר. כמה ימים רק אחר כך השמלה שהזמנתי קיבלה הנחה גבוהה יותר (50%). התקשרתי מיוון לשירות הלקוחות שלהם ושאלתי אותם אם הם יכולים לעשות התאמת מחירים עבורי. הם אמרו שהם לא עושים התאמות מחירים, הייתי צריך לחכות למסירה של השמלה שלי ואז להחזיר אותה כדי לקבל את ההנחה הגדולה יותר. חשבתי שהפרש של 50 יורו עשה את ההבדל, אז חיכיתי בסבלנות והחזרתי את השמלה. לא אמרו לי שאני צריך גם לבצע הזמנה חדשה. התקשרתי אליהם שוב כדי לראות מה מצב חזרי ובאותו הרגע השמלה אזלה. הם התנצלו שהמידע השגוי נמסר לי. התעקשתי שזו בעיה בסוף שלהם והם צריכים למצוא פיתרון בשבילי. ואז המנחה שלהם מינה התקשרה אליי ואמרה שהם הצליחו למצוא שמלה, מכיוון שהם לא יכלו להחזיר את אותה שמלה בדיוק ששלחתי להם, ולא היה לי מה לדאוג שהם ישמרו על השמלה הזו שהם מצאו עד שהחבילה שלי הגיעה . בימים שלאחר מכן השמלה הפכה לזמינה אך מכיוון שהם אמרו לי שהם ישמרו על השמלה שמצאו לי ולא הייתי צריך לעשות כלום, חיכיתי שוב בסבלנות. החבילה שלי הגיעה לצרפת כפי שצפוי ב- 27 בינואר, אך לצערי שוב פנו אלי ב -6 בפברואר רק כדי לומר שהשמלה אזלה והם הצטערו. הזכרתי להם את הטלפונים שלי ואת מה שהובטח לי ולבסוף אמרו שיחזירו לי את שווי השמלה בהנחה הגדולה יותר ולא את מה ששילמתי בפועל בסוף דצמבר. והסיפור נמשך ... בשורה התחתונה, הרבה מידע לא מדויק, הבטחות שווא, אי נוחות, זמן מבוזבז, כסף בשיחות טלפון בינלאומיות והרבה מאוד סבלנות עד שהכל בתקווה? מתבהר. להחזיק אצבעות. חבל שכזה לאחר שהייתי לקוח שלהם במשך שנים רבות.
מידע נוסף
תאריך החוויה: דצמבר 2019
Google
1 הצבעה מועילה
מועיל
שתף
המשתמש H1990WIlesleym כתב חוות דעת מרץ 2017
4‏שיתופים1 הצבעה חיובית
איש המכירות שלי היה מקסים ומועיל, לא גס. ניסיתי על כמה דברים ומצאתי כל כך הרבה החלטות יפות שלא יכולתי להחליט ורציתי לחשוב על הבחירה שלי בן לילה. בסופו של דבר לא היה לי זמן לחזור אז אני אף פעם לא רכשתי כלום ולכן אני לא יכול לדבר עם איכות. זה נראה לי מעולה והסגנונות היו יפים מאוד. אני שוקל להזמין משהו באינטרנט.
מידע נוסף
תאריך החוויה: מרץ 2017
Google
מועיל
שתף