15חוות דעת2שאלות ותשובות
חוות דעת
ציון המטיילים
- 2
- 3
- 4
- 1
- 5
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה
המסננים שנבחרו
- סנן
- עברית
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
חיכינו לשעה רק כדי שנאמר לנו שהנהג לא יקבל כסף מזומן, אז סוף סוף מצאנו איפה לקנות כרטיסים. במקום המידע! תור כמעט שעה נוספת, וזה היה בזבוז מוחלט של זמן וכסף! הכרטיסים היו 13 יורו לאדם, לנסיעה של שעה! הנהג נסע ברחוב בשיעור הקשרים, המושבים מאוד לא נוחים ולדעתי בזבוז מוחלט של זמן וכסף!…
מידע נוסף
תאריך החוויה: ספטמבר 2019

2 הצבעות מועילות
מועיל
משפחתי ואני ביקרנו לאחרונה בליבורנו בזמן שיצאנו לשיט. החלטנו לעשות את הסיור על הופ / הופ הנחה. היינו מנוצל שירות זה במספר ערים אחרות הן בארה"ב ו Euripe ו נהנו אותו מאוד. אבל זו היתה אכזבה גדולה. היו צריכים להיות בערך 10 תחנות. כשהגענו לאוטובוס היה כתוב על שלט שעליו כתוב ש 2 מהתחנות לא היו פתוחות. הנהג המשיך לנסוע במהירות רבה במרכז העיר. האוזניות לא עבדו בכל מקום ולפני שהכרנו אותו היינו בתחנה מס '5 (רכבת Funicolare). תהינו מדוע לא עצרנו מוקדם יותר, כי אלה לא היו התחנות שהסימן שצוין היו סגורות. עם זאת, הנהג הורה לכולם לרדת מהאוטובוס, נתן לנו כרטיסים לרכבת, ואמר שהוא יחזור בעוד שעה לאסוף אותנו. הרכבת היתה מהנה והאתרים היו מקסימים מהחלק העליון. כעבור שעה הוא היה שם. זה המקום שבו הפציצו את הסיור. הנהג זינק, ולפני שידענו את זה חזרנו לתחנה מס '1. הוא מעולם לא עצר בשום מקום. לאחר מכן נתבקשנו לרדת, שכן היה תור ענקי. עדיין אין לי מושג מה קרה. זה נראה כאילו הוא היה הנהג היחיד וזה היה האוטובוס היחיד ואולי יש לו עניין ברכבת. כל מה שאני יכול לומר הוא לא לבזבז את $ 14 +. זה לא שווה את זה.…
מידע נוסף
תאריך החוויה: יולי 2018

2 הצבעות מועילות
מועיל