המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
מידע על HeyCars
HeyCars provides corporate clients and leisure travelers with reliable, safe and professional chauffeured service worldwide. We come from a long way from our first ever booking. Our team is trusted by hundreds of thousands of travelers each year. Today we are equipped with combined skills and expertise, and share beliefs that travel can be simplified with great service.
20חוות דעת0שאלות ותשובות
ציון המטיילים
  • 1
  • 1
  • 0
  • 1
  • 17
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה
  • עוד
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
המשתמש YoramM429 כתב חוות דעת אוק׳ 2019
ירושלים, ישראל4‏שיתופים
שירות מתחת לכל ביקורת. הנהג לא המתין לנו. לקח לי זמן רב עד שמצאתי נציגה של החברה מציגה שלט עם שמי לאחר שראיתי אותה במקום בהמשך כל אותו זמן וגם זה קרה רק לאחר שיצרתי קשר עם החברה שרה הזמנתי את ההסעה (Mozio). גם אז נאמר לנו שנאלץ להמתין עשר דקות שהתבררו כעשרים דקות נוספות וזאת כיוון שאין לחברה חניה והרכבים מסתובבים בטרמינל. הזמנו ואן פרטי ובמקום זאת קיבלנו רכב קטן יותר מיושן. הגענו למלון באיחור. ממליץ לכולם להתרחק מהחברה הזו בכל מחיר!
מידע נוסף
תאריך החוויה: אוקטובר 2019
מועיל
שתף
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
המשתמש Vidhya כתב חוות דעת דצמ׳ 2019
1‏שיתוף
הזמנתי הזמנה דרך HeyCars להעברה קרקעית מהמלון שלי בגנגנאם / סאול לשדה התעופה Gimpo בסיאול. הנהג מעולם לא הגיע. התקשרתי עם HeyCars דרך whatsapp והם טענו ששיקרתי לגבי כתובת המלון, ושהנהג לא הצליח למצוא אותי. סך כל הכמויות. כתובת המלון שמסרתי אושרה על ידי המלון שלי כך שלא היה שום דבר לא בסדר במידע שמסרתי. HeyCars פשוט טוען את הטענות האלה להונאה מכספך. אל תעלו ספר עם הייקרס.
מידע נוסף
תאריך החוויה: דצמבר 2019
Google
מועיל
שתף
המשתמש Christin Ly כתב חוות דעת ספט׳ 2019
1‏שיתוף1 הצבעה חיובית
החברה הזו היא תרמית אמיתית! הזמנו מראש שירות רכב כדי להפוך את הטיול לנוח יותר, והתברר שהוא סוסת לילה. לעולם לא אתייחס לחברה זו לאף אחד ואף פעם לא אשתמש בחברה זו שוב. טיסת לוח הזמנים שלנו נחתה בשעה 10: 15, ובסביבות 11: 10, עדיין לא הייתה מכונית. אנו מתקשרים לחברה, אין תשובה. אני שולח אימייל לחברה והם אמרו שזמן האיסוף המתוכנן לא היה עד השעה 12: 35, מי לעזאזל מחכה יותר משעתיים בשדה התעופה לשירות רכב לאחר שיטסתם? ? ? ואז להימנע מסיבוכים עוד, פשוט ביקשתי את ההחזר שלי, הם סירבו לתת לי החזר כספי לאחר שהייתי צריך לשלם יותר כסף כדי לרכב על מונית למונית שלי. זו הונאה, שירות הלקוחות מבאס.
מידע נוסף
תאריך החוויה: ספטמבר 2019
Google
1 הצבעה מועילה
מועיל
שתף
המשתמש Clifford כתב חוות דעת אוג׳ 2019
קואלה למפור, מלזיה2‏שיתופים
הזמנתי היידס לאסוף אותי בשדה התעופה של יאנגון. הטיסה שלי התעכבה בשלוש שעות אז שלחתי אלי בדואר אלקטרוני בכדי לומר שהטיסה הולכת להתעכב - וזה הודה. הגעתי ליאנגון בזמן הצפוי ולא מצאתי מכונית. קראתי להם (זו חברה סינית, כך התברר לי מאוחר יותר) שיגידו לי שהם ביטלו את הרכב שלי! ! אין דואר אלקטרוני / לא SMS / לא כלום. הימנע משימוש בחברה זו בכל מחיר.
מידע נוסף
תאריך החוויה: אוגוסט 2019
Google
מועיל
שתף
המשתמש Willyzilla כתב חוות דעת יוני 2019
‪Hawthorn‬, אוסטרליה9‏שיתופים1 הצבעה חיובית
הזמנו טויוטה Ventury (ראה תמונה נחמדה) העברה משדה התעופה משדה DMK דרך אשתי חשבון Agoda. היכן להתחיל:  1. בסך הכל, חיכינו 45 דקות עבור הנהג שלנו (נוסע עם 7 מזוודות ו 2 תינוקות). הסיבה שאנחנו מראש הספר הוא כך שאנחנו לא צריכים לחכות, אבל זה לא המקרה עם הליצנים האלה.  2. לאחר המתנה בחוסר סבלנות, אני צריך להתקשר לקו העזרה אשר נמצא בארה"ב (ודא שיש לך נדידה בינלאומית). אנא שים לב כי הם אינם מספקים לך את כל פרטי ההתקשרות של הנהג דרך APP. כמה גברת העמידה אותי בהמתנה עוד עשר דקות ואמרה לי שמנהג כבר מחכה לי בשער 3 (אני לא יודע למה הם רוצים לטנדר בשער 3, כי אנחנו נוחתים בשער 11 ויש לנו את הטיסה שלנו מספר רשומה). כשאמרתי לה שאני בשער 3 היא שינתה פתאום את הסיפור "נהג בדרך לאסוף אותך".  3. הבטיחו לנו שנהג יחכה לנו עם שלט עם השם שלנו. כל מה שמצאנו היה השם שלנו תקוע על קיר אקראי שהגברת הראתה לנו (כדי להגן על עבודתה). אין שום גוף כדי לברך אותך. כשנשאל איפה הנהג שלי, הגברת ליד הקיר אמרה "אני רק קבלן משנה, אם אתה לא שמח להתלונן כל מה שאתה רוצה". הנהג הופיע כעבור 10 דקות נוספות.  4. הטנדר ששימש לא נראה כמו שום דבר בתצלומים. זה טויוטה בן 25 וזה מריח ממש funky (כמו שזה היה רק לקונצרט Woodstock), אם אתה יודע למה אני מתכוון.  5. כשעלינו על הטנדר, הנהג שואל אותנו לאן אנחנו הולכים ולא ידענו את המיקום המדויק של המלון שלנו. הייתי נותן זה ליצן 0/5 כוכבים אם יש אפשרות כזו. הימנע בכל מחיר! ! ! ! ! !
מידע נוסף
תאריך החוויה: יוני 2019
Google
1 הצבעה מועילה
מועיל
שתף
הקודם
12