המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

קיסר פרמייר טבריה שאלות ותשובות

מדורג מס' 8 מתוך 39 מלונות בטבריה
ישראל

היי, בהמשך לפוסט חוות דעת שהעלתי למלון קיסר פרמייר טבריה.

אני רוצה לציין שאופן ההתנהלות של מנהל המלון או אחראי על הארוחות.

הייתה בוטה ללא כל רסן, הייתה תחושה כאילו רוצה ללכת איתנו מכות הגיע בגישה שלילית.

זאת לא צורה לנהל שיח עם האורחים במלון, לטובת המלון כדאי לשקול מחדש את אופן התנהלות העובדים מול האורחים במלון.

גם אני עובדת עם אנשים בחיים לא יתן תחושה שכזאת למישהו.

כי אני מכבדת את עצמי ומכבדת את המקום שאני עובדת בו.

היה צריך לפנות בגישה יותר יפה, ולהסביר בצורה נעימה.

מאשר להתנפל ולהגיד שלא מגיע כיוון בשבת מגיע רק ארוחת בוקר.

היינו מבינים את זה יותר יפה לעומת בסגנון שהתבטא.

לפני 7 חודשים ענה

1 תשובה

נציג הנכס
Caesar E
אילת, ישראל
תשובה מועילה
0
הצבעות
לא מועילה במיוחד

אתי שלום ,

אנו מתנצלים על הרגשתך, הנושא הועבר לבדיקה ולטיפול מיידי של הגורמים הרלוונטיים על מנת למנוע הישנות מקרים אלו בעתיד.

נשמח לראותך שנית באחד ממלונות הרשת.

לפני 7 חודשים Google Translate
הוסף את תשובתך
הנחיות לפרסום