המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שמור
שתף
‪1-8-1‬, ‪Yurakucho‬, צ'יודה 100-0006 מחוז טוקיו
שליחת הודעת דוא"ל למלון
עדכון לגבי מגפת הקורונה (COVID-19): להצגת האמצעים שהנכס הזה נוקט לשמירה על בריאות ובטיחות.למידע נוסף
אנשים צופים במלון זה
מבצע ישיר מהמלון!חבילת מבצעים
Agoda.com
‏825 $
+ ‏219 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-27.12.20
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Prestigia.com
‏1,003 $
+ ‏299 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Trip.com
‏1,011 $
‏741 $
+ ‏185 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
חסוך ‏270 $
Booking.com‏826 $
lovevacations‏1,011 $
Expedia.com‏825 $
הצג כל 11 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מטייל (1641)
חדרים וסוויטות (613)
סרטונים (8)
לטייל בבטחה במהלך מגפת הקורונה (COVID-19)
למה אפשר לצפות במהלך השהייה שלך
  • האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים באזורים ציבוריים
  • צוות העובדים נדרש לעטות מסכות פנים באזורים ציבוריים
  • חומרי חיטוי לידיים זמינים לאורחים ולצוות העובדים
  • אזורים עם תנועה רבה מחוטאים בקביעות
  • צוות העובדים נדרש לשטוף ידיים בקביעות
  • בדיקות חום קבועות לצוות העובדים
מידע נוסף
תאריך עדכון 17.06.20 האמצעים לשמירה על הבטיחות סופקו על ידי הנכס ואינם מאומתים על ידי Tripadvisor.
הערה מאת ‪The Peninsula Tokyo‬
תאריך עדכון 17.06.20 האמצעים לשמירה על הבטיחות סופקו על ידי הנכס ואינם מאומתים על ידי Tripadvisor.

אודות

מס' 1 מתוך 3 מלונות ב‪Yurakucho‬
מקום
מידת ניקיון
שירות
תמורה
Travelers' Choice הזוכה לשנת 2019
תעודת מצוינות

The Peninsula Tokyo הוא אופציה נהדרת למטיילים המבקרים ב-Yurakucho, אשרמציע אזור ידידותי למשפחות לצד כל השירותים המועילים שנועדו למקסם את השהות שלך.

The Peninsula Tokyo Hotel הוא מלון ידידותי למשפחות אשר מציע טלוויזיה עם מסך שטוח, מקרר ומיני-בר בחדרים, וקל להישאר מחוברים במהלך השהות כי המלון מציע wi-fi חינם לאורחים.

המלון כולל שירות חדרים ושוער. ובנוסף, אורחים יכולים ליהנות מבריכה ו מארוחת בוקר כשנמצאים ב-Yurakucho. לאורחים המגיעים ברכב,יש חניה.

אם כבר נמצאים כאן, הקפדו לבדוק מסעדות סושי,כולל Sushi Daizen, Umekonoie Ginza Yurakucho ו-Ginza Yukun Sakagura, אשר נמצאות כולן במרחק קצר מ The Peninsula Tokyo.

אם ישאר זמן, Park View Garden היא אטרקציה פופולרית הנמצאת במרחק הליכה.

תהנה מהשהות שלך ב-Yurakucho!

מידע נוסף
חדרים וסוויטות (613)613
תצוגה מלאה
מתקנים בנכס
חניה
אינטרנט מהיר חינם (WiFi)
בריכה
מרכז כושר עם חדר כושר
בר / טרקלין
השכרת אופניים
אופניים זמינים
שמרטפות
Wi-Fi
ג'קוזי
מגבות לשימוש בחוף / בבריכה
בריכה עם נוף
בריכה מקורה
בריכה מחוממת
סדנאות יוגה
מלתחות בחדר הכושר / בספא
אימוני כושר
מאמן כושר אישי
מסעדה
ארוחת בוקר זמינה
ארוחת בוקר בחדר
תה בחינם
אורחות ילדים
תפריטים לאילוצי מזון מיוחדים
יין / שמפניה
בר על הגג
כיסאות אוכל לתינוקות
תחבורה משדה התעופה ואליו
שכירות רכב
אולמות לכנסים
חדר לאירועים
חדרי ישיבות
פקס / מכונת צילום
ספא
מסכת גוף
עיסוי זוגי
טיפולי פנים
עיסוי רגליים
עיסוי הגוף
עיסוי לכף היד
טיפולי מניקור
עיסוי
טיפולי פדיקור
סלון
שירותי שעווה
אבטחה 24 שעות ביממה
אחסון מזוודות
כנסייה / בית תפילה
קונסיירז'
שירותי המרת מטבע
עיתון
מלון ללא עישון
שירותי משרת אישי
שוער
מטריות
דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה
הרשמה מהירה בהגעה ובעזיבה
ניקוי יבש
שירות כביסה
שירותי גיהוץ
הצג עוד
מאפייני החדר
וילונות האפלה
חלוקי אמבטיה
מיזוג אוויר
שולחן עבודה
מכונת קפה / תה
טלוויזיה עם כבלים / לוויין
מיטות ארוכות מהרגיל
בידה
חדר אוכל
ניקיון ומשק בית
חדרים מחוברים זמינים
שירות חדרים
בטוח
אזור ישיבה
ספה
טלפון
מלתחה / ארון בגדים
מים בבקבוק
מתקן תלייה לבגדים
כספת למחשבים ניידים
חדרי רחצה פרטיים
שירותי השקמה / שעון מעורר
מיני-בר
מקרר
טלוויזיה עם מסך שטוח
נגן דיסקים / DVD
תחנת עגינה ל-iPod
מקלחון
אמבטיה / מקלחת
מוצרי טיפוח גוף בחינם
מייבש שיער
הצג עוד
סוגי חדרים
נוף לעיר
חדרים ללא עישון
סוויטות
חדרים למשפחות
טוב לדעת
דרגת המלון
סגנון המלון
נוף נהדר
מודרני
שפות מדוברות
אנגלית,צרפתית,ספרדית,ערבית ועוד שפות
קישורים למלונות
מבצע מיוחד:חבילת מבצעים
2,058חוות דעת18שאלות ותשובות0עצות לחדר
ציון המטיילים
  • 1,475
  • 412
  • 110
  • 30
  • 31
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
  • עוד
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
המשתמש martamM4312SH כתב חוות דעת מרץ 2014
פורטו, פורטוגל35‏שיתופים32 הצבעות חיוביות
הנה מלון בטוקיו שיודע מה הוא עושה. באוד טוב ללא ספק. הוא לא צריך פאר והדר בכדי להוכיח מה הוא שווה. מלון Peninsula הוא ללא ספק אחד המלונות הטובים ביותר ששהיתי בו בשנים האחרונות: השירות היה פנטסטי אך עדיין דיסקרטי, יעיל ותמיד עם חיוך. המיקום מושלם, החדרים יפיפיים, גדולים ונוחים. אתם תמיד תרגישו מוזמנים - אבל אף אחד לא יתקע לכם בפנים. האוכל היה נפלא. טיילנו עם בננו בן ה-5 והחיוכים ומתנות ההפתעה הקטנות רק המשיכו להגיע. זהו ממש מלון נפלא ואני מאוד מקווה שתינתן לי ההזדמנות לחזור ולשהות בו יום אחד בקרוב.
מידע נוסף
מועיל
שתף
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
המשתמש TarakayAustralia כתב חוות דעת אוק׳ 2019
Australia176‏שיתופים229 הצבעות חיוביות
מלון חצי האי בטוקיו אמור לקבל דירוג של 6 או 7 כוכבים. המלון עדיף בהרבה על כל מלונות 5 כוכבים אחרים בטוקיו. המלון מהווה זיכוי מוחלט למנכ"ל או למנהל הכללי ולצוות העובדים אשר הועסקו בבירור לא רק בגלל שהם כשירים אלא משום שהם גם מתאימים היטב לתפקידם ונהנים בעבודתם. כל איש צוות במלון זה מספק שירות מושלם ואנחנו יכולים לטעון את הטענה הזו כמו שאכלנו בכל מסעדה, אפילו אכלנו ארוחות בוקר בשירות חדרים, השתמשו בשירות הקונסיירז 'וקבלת הפנים היו תענוג להתמודד איתה, ואפילו עד הגברת על הדלת, והצוות ממש מחוץ לדלת, זה היה שירות מושלם בכל המלון כולו, מה שנדיר למצוא בימים אלה. קבלה: צוות הקבלה דיבר אנגלית מושלמת למרות היפנים. הם היו כה נאים ומסבירי פנים. הגענו מטיסה ארוכה והגענו מוקדם מדי לבדיקה והבנו זאת ופשוט תכננו לבצע צ'ק אין ולהשאיר את התיקים שלנו עד הצ'ק אין. הגענו למעשה בשש. 15 בבוקר בגלל הגעת הטיסה. להפתעתנו, קבלת הפנים אמרה כי הם ילוו אותנו לחדרנו ושם המתנות ושמותינו נקבעו לנו. הגברת החמודה הראתה לנו כיצד להפעיל תכונות בחדר, ובעצם חיברה את הטלפונים שלנו עבורנו לאינטרנט החינמי. הכרת התודה שחשנו שבית מלון למעשה יצא מגדרו כדי לאפשר לנו להיכנס לחדר מוקדם כל כך, זה משהו שנזכור תמיד. הם לא היו צריכים לעשות זאת כמובן והבנו שהצ'ק-אין היה מאוחר יותר.   החדר: נדהמנו מהחדר. זה היה בקומה העשרים. זה באיכות גבוהה כל כך ועוצב בצורה מופתית. הוא גם גדול ובעל תקרות גבוהות עם פירוט מורכב בתקרה ואורות חריגים. המיטה הייתה מיטת קינג ללא רבב עם פשתן וכריות איכותיים. שולחנות הלילה כל כך חכמים, שתוכלו לגעת בהם בכל מקום במהלך הלילה אם אתם תוהים מה השעה, והשעה בשעון נמשכת. כשאתה מכבה את האורות בזמן השינה, השעון בשעון כבה כך שלא תצטרך לשים עליו בד פנים כדי לכסות את הבוהק. כולנו היינו צריכים לעשות את זה. לא במלון הזה. השעון מחשיך וכל מה שאתה עושה זה לשים את היד בכל מקום על השולחן והוא נדלק. וזה בשני שולחנות הלילה כדי שלא תצטרך להשגיח על בן / בת הזוג שלך כדי לראות את הזמן. הווילונות והתריסים כולם ממונעים ויפים לחלוטין. השטיח באיכות גבוהה. העיצוב בחדר הוא סנסציוני. הטרקלין היה כל כך נוח, והטלוויזיה הייתה ממוקמת בצורה מושלמת. היה שם שולחן לימוד וכיסא המוצב היטב עם אביזרים ושולחן ממוקם בצורה מושלמת על החלון עם 2 כסאות נוחים מאוד. לא הזמנו סוויטה, כך בדיוק היה החדר שלנו. הזמנו חדר עם נוף לגן הקיסרי ואני מאמין שהחדרים הללו ממוקמים בקומות גבוהות יותר. חדר האמבטיה: בחדר האמבטיה היו גדולים והבלי הבלים שלה נפרדים זה מזה לחלוטין, אך באותו חדר אמבטיה עם שטחים גדולים כך שתוכלו להגדיר את הפריטים שלכם שאנו רוצים לעשות. האמבטיה הייתה מדהימה עם זרבובית גשמים וקוסמטיקה מקסימה. חדר האמבטיה היה כולו משיש. השירותים היו באזור משלה עם דלת ולא בחדר האמבטיה וזה נחמד. המקלחת היא מקלחת גשמים ואם אתם לא אוהבים את זה, תוכלו לקבל סוג מקלחת סטנדרטי אם אתם מעדיפים. יש גם מושב מובנה שם. המגבות כולן באיכות גבוהה וכך גם החלוקים והנעלי בית. חדר האמבטיה היה כל כך נקי שהיה נפלא. החלונות בחדר: אלה זיגוג כפול גבוה במיוחד. לא כל הזגגות הכפולים שווים. לא יכולנו לשמוע שום דבר בחוץ. השקפתנו הייתה לגני הארמון הקיסרי. הגהה לקול: זהו המלון היחיד בו היינו בו נלקחים ברצינות הגהות קול. כשאתה נכנס לחדר, הם הכניסו במהלך הבנייה דלת הזזה שתוכל לסגור מאולם הכניסה שלך לחדר השינה, כך שאתה לא מרים רעשים מהמסדרונות, למשל אנשים שסוגרים את דלתותיהם או מסתובבים מדבר. זה היה פנטסטי וזיכוי אמיתי לאדריכל המלון. כל מלון צריך להיות כזה. ההליכה בגלימות: הם לא באמת הולכים בגלימות. זה חדר בחדר. הוא כל כך גמור להפליא ואפילו יש בו שולחן איפור עם כיסא, ויש בו הרבה מקום לתלייה, משיכות גדולות ומקסימות, ואם גברת רוצה לצבוע את ציפורניה תוכל להכניס את הידיים למכונת ייבוש ציפורניים. גם התאורה מעולה וכל הפרט הקטן נשקל. כל כך הרבה מקום לשים את הנעליים שלך ולהיות את הכסא בהליכה בחדר ההלבשה פירושו שתוכל לשבת ולהניח את הגרביים ונעלי ההליכה שלך אם אתה יוצא ליום גדול. שירות חדרים: זה לא שירות חדרים רגיל. אדם אדיב מאוד ואדיב מגיע ומקים ארוחת בוקר של שירות כסף ומניח את המפית על הברכיים שלך ומתייחס אליך כאילו אתה מלך ומלכה. גם אם אתם אוכלים רק דגני בוקר וטוסטים, המאמץ שעושה להכנת ארוחת הבוקר שלכם נפלא. קפה חצי האי היה 10 מתוך 10 ואנחנו מאוד בררנים בכל הקשור לקפה ולעולם לא יכולנו להאשים את הקפה בשום יום. שמנו לב שארוחת הבוקר הועברה בזמן המדויק. לרגע. זה פשוט צריך להיות מקרי משותף שחשבנו. אבל לא, זה היה ככה כל יום. ובכל יום אותו שירות אדיב ומכבד של האדון הזה, שאותו יכולת לראות בבירור, התאים כל כך לתפקידו ולקח את תפקידו ברצינות. גם מי שענה לטלפון כשהזמנו את שירות החדרים היה מצוין. תשומת הלב לפרטים הקטנים ניכרה בכל מה שעשו. מסעדת הלובי: האוכל מדהים במסעדה זו, הוא כל כך טרי ומוצג להפליא. הבידור החי מספק אווירה נהדרת. המוזיקה לא מרעישה. מנהל הלובי, אייסוקה נגאנו, מספק לאורחים חווית אוכל עם 6 כוכבים. הוא הולך מעל ומעבר. הוא כל כך מקצועי, מאומן ומנוסה מאוד, דובר אנגלית מצוינת ויוצא מגדרו להבטיח לכם חוויה בלתי נשכחת. המלצרית עזרה כל כך עם היינות. שום דבר לא עשה שום בעיה. נסה את היין הזה, נסה את זה. אנו רוצים לוודא שאתה נהנה מהיין שבחרת. זה היה כל כך מרגיע במסעדת הלובי הזו. יש בו גם אווירה עליזה המשקפת את היחס של הצוות. מסעדה ובר פיטר בקומה העליונה: אם אתם מחפשים חווית אוכל שהיא שלמות טהורה עם שירות ללא תקלות ונופים מדהימים ועיצוב, נסו את המסעדה הזו. זה היה מעולה. הצוות היה זהה לשאר המלון. מתאים היטב למשרותיהם, בבירור כמו עבודותיהם, ומבטיחים לאורחים אירוע בלתי נשכח. התפריט היה ממש מעולה ויש משהו בתפריט הזה לכולם. בית הקפה במרתף במלון: חשבנו שאנחנו רק הולכים לבית קפה, אולם ארוחת הצהריים שאכלנו הייתה מדהימה. זה היה ממש יפה והיה לנו שירות כסף, שירות ואוכל ללא דופי. זה היה גם כל כך טוב במחיר. אתה יכול גם ללכת לדלפק המסעדה אם אתה לא רוצה לשבת בבית הקפה עצמו. האוכל היה יפה וכל כך טרי. אתה יכול גם לראות שפים שם מכינים אוכל ומכינים קינוחים. קונסיירז ': כל כך מועיל וחביב. הם יצאו מגדרם להיות מועילים וגם דיברו אנגלית טובה מאוד. הסיבה שאנו מזכירים זאת כל הזמן היא שהינו במלון 5 כוכבים נוסף בטוקיו בהזדמנות אחרת, והצוות בקושי יכול היה לדבר אנגלית, ואם כן, הם לא ידעו מה אתה שואל. בחצי האי, האנגלית המדוברת על ידי הצוות היפני היא מצוינת. הבריכה: הוא כל כך נקי ויש בו טרקלינים מסביב עם אווירה שלווה ונופים מקסימים. אנא אל תשנה את ההגדרות והחוקים לבריכה. סוף סוף בריכה שקטה ותענוג להיות בה. הסטנדרט הכולל: ניכר כי למנכ"ל או למנהל הכללי יש סטנדרטים גבוהים וסטנדרט גבוה זה מוקרן ממש דרך המלון. הצוות גם כן כנה ואדיב ואדיב כל כך. יש לברך את המנכ"ל או המנהל הכללי על התקן שנקבע בחצי האי בטוקיו. סיכום: לא יכולנו להאשים את המלון הזה בשום דרך. אפילו עד לדברים קטנים כמו המסדרונות. המסדרונות כל כך יפים, כל תאורת מצב רוח עם נוף למרכז הבניין אם תבחרו להיראות, עם קריסטל תלוי במרכז. עם זאת אם לא הייתם עוברים לזה, הייתם חושבים שזה ציור על הקיר, אבל זה היה חלל מקומר דרך המלון כולו סגור לגמרי ומראה מאוד מצוברח ורומנטי. המסדרונות היו כל כך שקטים וללא מחבט מנקים. הגישה הידידותית באופן טבעי מצד האדונים שעומדים ממש מחוץ לכניסה, היו שם כדי לעזור לך במונית אם אתה זקוק לאחד כזה, או הוראות, והיית לבושה כל כך יפה וקידמה אותך בחום בכל פעם שנכנסת ויצאת בחיוך גדול . הגברת הצעירה והנחמדה שנמצאת על הדלת המתנדנדת מסתובבת, היא שם כדי להבטיח שאתה בסדר עם הדלת שנפתחת ומסתובבת אוטומטית בכל מקרה, עם זאת דברים קטנים שכאלה התבלטו מכיוון שזו תהיה העבודה הכי משעממת ובכל זאת עשתה את העבודה שלה בשמחה וחייך ובירך את כולם. היינו יוצאים וחוזרים שעות אחר כך ובכל זאת היא הייתה שם עם חיוך גדול וכל כך יפה כלפי אורחי חצי האי. זהו בית מלון לאנשים שרוצים זיכרון מתקופת החיים. זה לא רק מקום לישון ומקלחת. זו חוויה. יפן צריכה להיות גאה בכך שיש לה מלון כה ברמה גבוהה בעיר הבירה שלה טוקיו. מלונות 5 כוכבים אחרים בטוקיו אפילו לא מתקרבים למלון זה. זו הסיבה שאם הם כוכב 5 אז חצי האי צריך בקלות להיות כוכב 6 או 7. זה הרבה יותר טוב מבורג 'בדובאי, שהוא מלון 6 כוכבים. המלון נמצא גם באזור ברמה גבוהה שהוא מרכזי מאוד. למלון חצי האי: תודה שהענקת לנו חוויה שלעולם לא נשכח. הפכת את המסע שלנו ליפן למסע שתמיד נזכור. אנו מודים לך בכנות על כך שסיפקת לנו חדר יפה בקומה העשרים בשעה כה מוקדמת של הבוקר, כאשר לא ציפינו לכך, כפי שכולנו יודעים שהצ'ק אין הרבה יותר מאוחר. איזו תנועה אדיבה נפלאה לעשות זאת כשאפילו לא שאלנו. תודה.
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2019
מקום
מידת ניקיון
שירות
עצה לגבי חדרים: Recommend 20th floor with views to the Imperial Palace gardens
הצג עצות נוספות לגבי חדרים
Google
מועיל
שתף
המשתמש roadwarriorguru כתב חוות דעת אוק׳ 2019
ורו ביץ', פלורידה29‏שיתופים12 הצבעות חיוביות
ממוקם יפה בלב אזור התיירות, האכילה והקניות של טוקיו. החדרים היו נחמדים, מרווחים, אך מעט מתוארכים. ארוחת הבוקר בלובי הייתה חווית פספוס. במהלך שהות מרובת ימים, הייתה טעות אחת לפחות בהזמנת ארוחת הבוקר היומית,. . אפילו כשהיו רק כמה לקוחות אחרים. גם איכות המזון הייתה ממוצעת עד מתחת לממוצע. לאט לתקן גם את הבעיות עם ההזמנה. כמה פעמים שמענו גם לקוחות אחרים שמתלוננים על טעויות בהזמנה ושירות איטי. למרות שארוחת הבוקר הייתה חזה עקבי (לא הייתי אוכלת שם שוב),. . מיקום המלון היה מושלם להסתובב בין המראות,. . בנוסף החדרים היו בגודל טוב ונוחים ולכן 3 כוכבים.
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2019
תמורה
חדרים
שירות
עצה לגבי חדרים: Don't eat breakfast at the hotel. They provide inaccurate orders, slow service, and average...
הצג עצות נוספות לגבי חדרים
Google
מועיל
שתף
המשתמש Leanne K כתב חוות דעת אוק׳ 2019
דבלין, אירלנד420‏שיתופים204 הצבעות חיוביות
שמחנו מאוד מהשהות שלנו בחצי האי בטוקיו. נשארנו בחצי האי בהגיענו לטוקיו ואז שוב בסוף טיולנו ביפן. קבלת הפנים שלנו הייתה מאוד ידידותית והיינו בחדרנו במהירות וללא מהומה בכל הזדמנות. כל מה ששאלנו עליו במלון טופל ביעילות. המיקום היה מצוין. אמנם אין לי טענות לגבי שום היבט של המלון, אחרי שבדיוק שהיתי בארבע העונות בהונג קונג, הרגשתי שלחצי האי חצי חסר מעט אישיות. אכלנו בסושי ווקון ופיטרס בר וגריל, ונהנינו משניהם.
מידע נוסף
תאריך השהייה: ספטמבר 2019
תמורה
חדרים
שירות
Google
מועיל
שתף
המשתמש Vicki B כתב חוות דעת אוק׳ 2019
נוסה, אוסטרליה14‏שיתופים11 הצבעות חיוביות
זה פשוט המלון הטוב ביותר שהיה לנו אי פעם להתארח בו. לאחרונה נשארנו 8 לילות בסך הכל; 5 מתוכננים ו- 3 לא מתוכננים בגלל טייפון חגיס. כל אחד ואחד מאנשי הצוות איתם התמודדנו במהלך שהותנו סיפק שירות ללא דופי וחביב. החדר שלנו היה תענוג - מרווח, מסודר להפליא ונקי ללא רבב. סעדנו בפיטר סטייק אנד גריל ונהנינו מסטייק כל כך רך שהוא באמת נמס בפה שלך, וגם היי פונג מרפסת קנטונזית, מסעדת הלובי, ובית קפה בוטיק חצי האי, כשכולם מספקים אוכל ושירות מעולים. נהנינו גם ממספר ערבים בפיטר: בר, עם נוף מקסים, שירות קשוב וקוקטיילים טעימים. כפי שהייתם מצפים ממלון כל כך איכותי, זו אינה אפשרות זולה - ואנחנו חשבנו שהמחיר לקפה בלובי היה מוגזם למדי - אבל בסך הכל, השהות שלנו הייתה שווה כל ין.
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2019
Google
מועיל
שתף
הקודם
טווח מחירים
‪$ ‎606‬ - ‪$ ‎1,033‬ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מוכר גם בשם
the peninsula tokyo hotel chiyoda, peninsula hotel tokyo, peninsula hotel chiyoda, peninsula tokyo, chiyoda peninsula
מיקום
יפןקאנטומחוז טוקיוטוקיוצ'יודה‪Yurakucho‬גינזה, טוקיו ניהונבשי / ‪Tokyo Station / Ginza / Nihonbashi‬
מספר חדרים
314
תשלומים ששולמו על ידי שותפים משפיעים על סדר התצוגה של המחירים. במיונים נבחרים או ממומנים, התשלומים של השותפים עשויים גם להשפיע על סדר ההופעה של מקומות האירוח ברשימה.
האם זה הפרופיל שלך ב-Tripadvisor?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך
שאלות נפוצות לגבי ‪The Peninsula Tokyo‬
אילו אטרקציות פופולריות קרובות אל ‪The Peninsula Tokyo‬?
האטרקציות בסביבה כוללות את ‪Mangekyo‬ (0.2 ק"מ), ‪Ginza‬ (0.5 ק"מ) ואת ‪Kokyo Gaien National Garden‬ (0.3 ק"מ).
מהם מתקני הנכס שמוצעים במלון ‪The Peninsula Tokyo‬?
חלק מהמתקנים הפופולריים שמוצעים בנכס כוללים את בריכה פנימית, wi-fi חינם ואת מסעדה.
אילו מתקנים זמינים בחדרים במלון ‪The Peninsula Tokyo‬?
המתקנים המובילים בחדר כוללים את מיני-בר, מיזוג אוויר ואת טלוויזיה עם מסך שטוח.
אילו אפשרויות של אוכל ושתייה זמינות במלון ‪The Peninsula Tokyo‬?
האורחים יכולים ליהנות מהמתקנים מסעדה, טרקלין וארוחת בוקר במהלך השהייה.
האם יש חניה זמינה במלון ‪The Peninsula Tokyo‬?
כן, השירות של חניה זמין לאורחים.
מהן המסעדות שקרובות אל ‪The Peninsula Tokyo‬?
מסעדות שנמצאות במרחק נוח כוללות את ‪Ginza 300 Bar Next‬, ‪Hakataya Daikichi Ginza‬ ואת ‪Andy's Shin Hinomoto‬.
האם יש אפשרויות לאימון כושר במלון ‪The Peninsula Tokyo‬?
כן, לאורחים יש גישה אל בריכה פנימית, מכון כושר ואל אימון כושר במהלך השהייה.
האם המלון ‪The Peninsula Tokyo‬ מציע הסעות משדה התעופה ואליו?
כן, המלון ‪The Peninsula Tokyo‬ מציע לאורחים שירות הסעות אל שדה התעופה.וממנו. אנחנו ממליצים להתקשר מראש כדי לוודא את הפרטים.
האם המלון ‪The Peninsula Tokyo‬ ממוקם ליד מרכז העיר?
כן, הנכס נמצא במרחק של 0.3 ק"מ מהמרכז של ‪Yurakucho‬.
האם המלון ‪The Peninsula Tokyo‬ מציע שירותי ניקיון כלשהם?
כן, השירותים ניקוי יבש וגם שירות כביסה מוצעים לאורחים.
האם המלון ‪The Peninsula Tokyo‬ מציע שירותים עסקיים?
כן, הנכס מציע שירותים נכון כגון חדר ישיבות, חדר לאירועים וגם אולם לכנסים.