המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

מלון דה סי אוף גליליי

שמור
שתף
‪Migdal Shore 1‬, מגדל 1495000 ישראל
Booking.com
Priceline
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מטייל (81)
בריכה וחוף (10)
נוף מהחדר (14)
מה זה Travelers' Choice?
חברת Tripadvisor מעניקה את פרס Travelers' Choice למקומות אירוח, לאטרקציות ולמסעדות שמקבלים באופן קבוע חוות דעת מצוינות ממטיילים ושמדורגים ב-%10 הנכסים המובילים ב-Tripadvisor.

אודות

מס' 2 מתוך 2 מלונות במגדל
מקום
מידת ניקיון
שירות
תמורה
Travelers' Choice
טוב לדעת
שפות מדוברות
עברית
מתקנים בנכס
חניה חינם
אינטרנט מהיר חינם (WiFi)
אינטרנט
בריכה
מרכז כושר עם חדר כושר
ארוחת בוקר חינם
בר / טרקלין
מזנון ארוחת בוקר
מאפייני החדר
מיזוג אוויר
בטוח
סוגי חדרים
חדרים ללא עישון
חדרים למשפחות
86חוות דעת3שאלות ותשובות3עצות לחדר
ציון המטיילים
  • 45
  • 19
  • 10
  • 7
  • 5
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
  • עוד
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
המשתמש shir12312 כתב חוות דעת ספט׳ 2021
1‏שיתוף
ביום הגעתנו, ולאחר שהיינו בטוחים שהמלון דואג לפעול לפי הנחיות התו הירוק, גילינו כי כלל לא בודקים האם למוזמנים יש תו ירוק- הגענו מספר רכבים בזמנים שונים למלון באותו היום- את מרבית הרכבים פשוט שאלו בכניסה לחניון (שגם לא היה בו מקום לחנות עם הגעתנו) האם יש לנו תו ירוק. כשאמרנו "כן", הסתיימה הבדיקה. ברכב הנוסף ביקשו מהנהג להציג תוו והתעלמו משאר הנוסעים (כולל ילדים). ניסיתי לדבר על כך עם כל הדרגים במלון עד המנכ"ל והבעלים, אך נתקלתי בתשובות שאומרות שכנראה היה צירוף מקרים ולא יותר מזה, ושהם מקפידים על בדיקה. כשהסברתי שלא הגיוני שזה צירוף מקרים, אמרו לי שהם לא יכולים להבטיח שיבדקו את כולם. בנוסף, ארוחת הבוקר הייתה ברמה נמוכה ביחס למצופה, ללא מקומות ישיבה כמעט בכלל בחוף (5 שולחנות וגם הם בשמש).
מידע נוסף
תאריך השהייה: ספטמבר 2021
מידת ניקיון
שירות
מועיל
שתף
המשתמש oritkald כתב חוות דעת ספט׳ 2021
Kfar Saba, Israel5‏שיתופים
למרות שהתקשרתי פעמיים ודיברתי עם מנהל הקבלה שאמר לי שנם עובדים לפי כללי התו הירוק ובודקים אישורי בדיקות pcr לילדים הדבר לא נעשה. בודקים אישורים למבוגרים אך לא לילדים. כשהערתי על כך התיחסו אלי כלא דוברת אמת. מנהל הקבלה שתק כשהזכרתי לו את השיחות שלי איתו. מנהל התיפעול ברוב חוצפתו אצר שאנחנו יכולים לקבל את הכסף בחזרה ולעזוב את המלון. איפה נשמע שאיש שרות בבית מלון מדבר כך אל אורח. חוצפה וגסות רוח !!!!!
מידע נוסף
תאריך השהייה: ספטמבר 2021סוג טיול: נסיעה עם משפחה
מועיל
שתף
המשתמש oferkad כתב חוות דעת ספט׳ 2021
15‏שיתופים22 הצבעות חיוביות
הגענו למלון קבוצה מאוד גדולה עם הרבה חדרים. המלון נקי , החדרים יפים, המיקום מצוין, בריכה נחמדה מרחב יפה ובסך הכל מאוד מתאים למשפחות. יחד עם זה, צוות הקבלה חייב ללמוד כיצד מתנהגים ללקוחות, כיצד מדברים ללקוחות וכיצד נותנים ללקוחות להרגיש טוב ממתן השירות כפי שהמקום עצמו נותן להרגיש. הצוות כנראה חסר ניסיון במצבים בהם המלון בתפוסה גדולה, הוא חסר סבלנות, לגמרי לא נענה ללקוחות וחווינו את זה במהלך השהות. מעבר לזה, אין ספק שהמקום בעל פוטנציאל ומתאים למשפחות
מידע נוסף
תאריך השהייה: ספטמבר 2021
שירות
איכות השינה
עצה לגבי חדרים: חדרים יפים שפונים לבריכה ולים
הצג עצות נוספות לגבי חדרים
מועיל
שתף
המשתמש Lital Golan כתב חוות דעת אוג׳ 2021
5‏שיתופים3 הצבעות חיוביות
הגענו ביום ראשון האחרון למלון. צוות הקבלה ממש לא מאיר פנים, מזלזל ולא שירותי. כבר בעת הצ׳ק אין הודיעו לנו שאנחנו צריכים לפנות את המלון בצ׳ק אאוט בשעה 11, ממש נתנו לנו הרגשה שהם מעיפים אותנו עוד לפני שהגענו לחדר. נכנסו למעלית רטובה ולא נקיה, ואחרי אינספור צעדים הגענו לחדר, שהרגיש לא נקי. דלת השירותים לא נסגרה והמזגן הרעיש. המיטות קשות בצורה מזעזעת וכך גם השינה שלנו נהרסה. המלון התאים עצמו אך ורק למשפחות כך שלזוגות אין מה לחפש שם. תחסכו את החוויה הזו. הבריכה קטנה, ועבור 500-600 איש השוהים במקום- היא ממש אבל ממש לא מספקת. בכל שלושת הימים שלי שם לא זכיתי לשבת לידה או אף לטבול בבריכה, ואולי עדיף גם שלא עם עודף הילדים ששהו בבריכה והרעישו בלא סוף. ארוחת הבוקר אמנם נראית עשירה, אך חומרי הגלם אינם טריים והאוכל דלוח. כדי לקבל תיקון לחוויה שלנו, פניתי בבוקר לרספשיין והפקיד אמר שאלה הם הנהלים, ויותר מכל, זלזל בי, גלגל אלי עיניים ודיבר אליי בקור כאילו לא שילמתי 1200 שח ללילה, אמר והוסיף שאם ברצוני להשאר מעבר למגבלת הזמן עליי לשלם 300 שח לשעה. גם מנהל התפעול של המלון התייחס לתלונות שלי בהינף יד- הוספיטליטי מזעזע, אך לאחר שהתעקשתי לקבל מענה ראוי הסכים שאצא מהחדר ב12 ואפנה את המלון ב13- כמן עושה לי טובה. בזמן שניצלתי את השעה שניתנה לי צוות הקבלה המשיך להביך את עצמו בכרוז הבריכה וצעקו שמי שלא פינה את החדר עד השעה 11 צפוי לתשלומים נוספים. וכמו שצפיתי. קיבלתי גם טלפון ב11:20 לחדר בו ביקשו ממנו להתפנות, למרות שקיבלתי את תוספת הזמן ממנהל התפעול. חבל שאלה פני הדברים, חווית אירוח שכזו רק תהרוס לכם, למרות שנראה שלא אכפת לכם בכלל. לבעל המלון אציע ברוח ידידותית לשלוח את העובדים שלך להשתלמות בשירות לקוחות והוספיטליטי. לסיום, הכי עצוב, שעובדי המלון הם אלה שלא שמרו על נהלי התו הירוק ורובם הסתובבו ללא מסכות כל הזמן. מביש, מכעיס ומבזה.
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוגוסט 2021סוג טיול: נסיעה בזוג
מועיל
שתף
המשתמש יפתח כתב חוות דעת אוג׳ 2021
1‏שיתוף
המקום מטופח ומקסים, מדשאות רחבות, לובי מעוצב וגישה לחוף בכנרת ( אם כי בוצי מאוד ואפשר היה לסדר אותו יותר) עם זאת כמה סוגיות מהותיות (בשבילנו) שלא היינו מצפים ממלון חדש בשנת 2021 בטווח המחירים הזה אוכל- ארוחות בוקר בסטנדרט של אורחן ( מיצים לא טבעיים, מאפים ולחמים סטנדרטיים מאוד שום עמדת הגשה של הכנת אוכל במקום כמו ביצים, גבינות קשות לא טעימות, סלטים לא קשורים לארוחת בוקר ( למשל אף סלט על בסיס וינגריט וגבינות אלא סלט חצילים או חומוס) אין ארוחות ערב- החל משעה 19 ניתן להבחין באנשים שנוסעים לכל מיני מקומות וחוזרים עם מגשי פיצה, ארומה וכו ארוחות צהרים- מסעדה שלא עומדת בעומס, צוות שמתקשה להבין עיברית וקושי לתת שרות לא ברור אם המלון הוא למשפחות או זוגות. חדרים קטנים מידי למשפחות, בריכה חיצונית נמוכה מנגד מלא בילדים אך ללא בריכת ילדים ( יוצר עומס בבריכה ) תכשירי רחצה- למשל שילוב של שמפו ומרכך.. לא מומלץ ערוצי טלויזיה בעיתיים- לא כתוב מה התוכן הנצפה קירות המסדרון מלאים בתיקוני צבע חדר מדרגות מלוכלך כבר מס ימים דלת כניסה למלון ידנית ( לא ניתן להיכנס שידייך עמוסות אוכל כי אין ארוחות ערב)
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוגוסט 2021סוג טיול: נסיעה עם משפחה
מועיל
שתף
הקודם
טווח מחירים
‏184 $ - ‏278 $ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מיקום
ישראלאזור הצפוןהגלילמגדל
האם זה הפרופיל שלך ב-Tripadvisor?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך
שאלות נפוצות לגבי מלון דה סי אוף גליליי
אילו אטרקציות פופולריות קרובות אל מלון דה סי אוף גליליי?
האטרקציות בסביבה כוללות את מגדלא (1.6 ק"מ), גן לאומי ושמורת טבע ארבל (3.0 ק"מ) ואת ‪Capharnaum the Town of Jesus‬ (6.7 ק"מ).
מהם מתקני הנכס שמוצעים במלון מלון דה סי אוף גליליי?
חלק מהמתקנים הפופולריים שמוצעים בנכס כוללים את wi-fi חינם, ארוחת בוקר ואת בריכה.
אילו אפשרויות של אוכל ושתייה זמינות במלון מלון דה סי אוף גליליי?
האורחים יכולים ליהנות מהמתקנים ארוחת בוקר וטרקלין במהלך השהייה.
האם יש חניה זמינה במלון מלון דה סי אוף גליליי?
כן, השירות של חניה חינם זמין לאורחים.
מהן המסעדות שקרובות אל מלון דה סי אוף גליליי?
מסעדות שנמצאות במרחק נוח כוללות את ‪Avi's Restaurant‬, מסעדת מגדלנה ואת ‪Little Tiberias‬.
האם יש אפשרויות לאימון כושר במלון מלון דה סי אוף גליליי?
כן, לאורחים יש גישה אל בריכה ואלמכון כושר במהלך השהייה.
האם יש אתרים היסטוריים בקרבת המלון מלון דה סי אוף גליליי?
המון מטיילים נהנים מהביקור באתר מגדלא (1.6 ק"מ), באתר ‪Capharnaum the Town of Jesus‬ (6.7 ק"מ) ובאתר ‪Mount of Beatitudes‬ (5.5 ק"מ).
האם המלון מלון דה סי אוף גליליי נגיש?
כן, המלון מציע גישה בכיסא גלגלים. לשאלות ספציפיות, אנחנו ממליצים להתקשר מראש כדי לוודא.