AC Hotel Paris Porte Maillot
אודות
ברוכים הבאים ל AC Hotel by Marriott Paris Porte Maillot! כ “בית הרחק מהבית” בפריז המלון מציע שירותים רבים שנועדו למקסם את השהות שלך.
קרוב לכמה מציוני דדך הפופולריים ביותר בפריז, כגון Trocadero ו-Champs-Elysees, המלון הוא יעד נהדר לתיירים.
חדרי האירוח מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומיני-בר, ו AC Hotel by Marriott Paris Porte Maillot מאפשר לך להתחבר בקלות ל-wi-fi חינם זמין.
תוכל גם לנצל את היתרונות של כמה מהשירותים המוצעים על ידי המלון,הכוללים דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, שוער וחנות נוחות. ובנוסף, אורחים יכולים ליהנות מכון כושר ארוחת בוקר במהלך שהותם. וכהטבה נוספת, יש חניה לאורחי המלון.
כשמבקרים בפריז, כדאי לנסות פיש אנד צ'יפס באחת המסעדות הקרובות, כגון Le Fouquet's, Le 114 Faubourg או-Le Cafe du Commerce.
לא חסר מה לעשות באזור: חקור טירות פופולריות, כמו Luxembourg Palace, Castel Beranger ו-Chateau de la Reine Blanche.
AC Hotel by Marriott Paris Porte Maillot מביא את הטוב ביותר בפריז לקצות אצבעותיך, והופך את השהייה שלך למרגיעה ומהנה.
מיקום
חוות דעת
- 240
- 216
- 42
- 19
- 22
- סנן
נסיעה קצרה באוטובוס ( 43 ) לתחנת הרכבת הצפונית, הליכה למטרו, אוטובוס לשמפ דה מארס ( 82 ) , הליכה לארמון הקונגרס. נקי. לא הרבה אפשרויות טלוויזיה באנגלית עבור מטייל האמריקאי, אבל זה למה iPad הוא. מיטה נוחה. חדר אמבטיה עם שירותים בחדר אחד ומקלחת / מקלחת בחדר אחר.
אני מצפה לחזור.
למלון הזה יש ניהול גרוע אשר ללא ספק חסר מיומנויות רקע חינוכי. זוג מוליי דיברו עם רים, מנהל מלון. לא בטוח על מה מדובר, אבל האופן שבו היא דיברה אליהם באמת הבהיר את אופיה, חוסר השכלה ומעמד. אחרי שהזוג עזב, היא התלוננה על סוכן מקלט על כך שהיא מעורבת. מעולם לא ראיתי שירות לקוחות כל כך רע בבניין מריוט. היקפונים האחרים במהלך השהייה שהובאו למנהל אחר תומאס מטופלים בצורה לא נכונה. ברור שהם לא מכירים את התנאים וההגבלות שנקבעו על ידי מריוט ועושים מה שהם רוצים. מלון זה בבירור בבעלותו של משקיע מסוים אשר סיפק את הנכס בתקציב נמוך, אשר משקף בבירור את צוות הניהול שהם יכולים להרשות לעצמם לשכור.
החדר היה בגודל טוב. לחץ המים היה הגון מאוד עבור אירופה. האוויר עבד היטב ושמר את החדר בטמפרטורה נוחה. המלון עבר לאחרונה שיפוץ כל כך הכל הרגיש נקי וברור. זה היה הפתעה נעימה כי התמונות שלהם באתר מריוט לא משקפות את זה בזמן ההזמנה, אם כי הם עושים עכשיו. השיפוץ בוצע היטב. באופן מפתיע, אפילו המגבות הרגישו חדשות. ה
בעיות התרחשו באותו ערב כאשר ניסיתי להשתמש במפתח הנייד שלי כדי לגשת לחדר שלי ולשים לב שהחדר השני שלי כבר לא נמצא תחת חשבון Bonvoy שלי. הודעתי למלון והם הודיעו לי שהזמנה השנייה נמצאת עכשיו בשם אחותי. הסברתי שהזמנה הייתה תחת השם שלי, פשוט ניסיתי לאפשר לה לבדוק - לפני הגעתי, אשר הם סירבו במקור. לאחר מכן הם ענו שהיא סיפקה את כרטיס האשראי שלה, אליו לא הייתי זכאי לנקודות, וזה נכון תחת התנאים וההגבלות של מריוט. ואז הסברתי שהספקתי כרטיס אשראי חדש בעת הצ'ק-אין, שהחליף את שלה. הם לא היו משוכנעים כי המספרים לא התאימו. הסברתי שיש לי 3 AMEX's והאשמות שלי הלכו תחת העסק שלי AMEX והשל שלה הלכו תחת האישי שלי. הם ביקשו ממני לבוא ולהראות ששתי הקלפים שהסתיימו במספרים האחרונים שהיו להם בתיק היו תחת השם שלי. אני מחויב. שתי הנשים שדיברתי איתן בדלפק הקבלה היו מבולבלות כשהלכתי למטה. הסברתי מה קרה דרך קו הצ'אט באפליקציה שלהם והם אישרו ששתי כרטיסי האשראי היו תחת השם שלי. הם אמרו לי שהם הולכים להוסיף את ההזמנה השנייה בחזרה לחשבון Bonvoy שלי ולשנות את השם בחזרה בשלי, וזה קרה. ברגע שחזרתי לחדר שלי, כל מה שהבטיחו, התגשם. כעבור שעה הבחנתי שהזמנה כבר לא נמצאת בחשבון שלי. התקשרתי והפעם קיבלתי ג'נטלמן, אשר הסביר שהוא לא ייתן לי קרדיט עבור החדר השני. הסברתי את כל מה שקרה באותו ערב. הוא היה מאוד דוחה וממשיך לחתוך אותי לפני שאוכל אפילו לסיים את מה שאני אומר. ניסיתי לייעץ לו שהייתי מאוד מכיר את התנאים וההתנאים כי אני טיטניום כבר 13 שנים אבל הוא לא הרשה לי לדבר. בסופו של דבר עצרתי ו טקסט דרך האפליקציה מבקשת דואר אלקטרוני למנהלים הכלליים. נמסר לי דואר אלקטרוני שהיה לכאורה למנהל הדואר הקדמי. אחר כך ביקשתי שוב את הדואר האלקטרוני של המנהלים הכלליים, אשר הם סיפקו לבסוף.
מעולם לא קיבלתי קרדיט עבור החדר השני, שעליו שילמתי. מעולם לא קיבלתי נקודות קבלה, שעליהן אני חייב פיצוי. שלחתי בדואר אלקטרוני את הדואר האלקטרוני של מנהל הקבלה ואת הדואר האלקטרוני של המנהל הכללי שסופקו לי, ושניהם לא חוקיים. בחיים שלי מעולם לא חוויתי צוות כל כך מטומטם או מרמה. הייתי טיטניום במשך 13 השנים האחרונות ובלה יותר מ -100 לילות בשנה במריוט ו -40 לילות בהילטון. זו הייתה החוויה הגרועה ביותר אי פעם. המשפחה שלי מתוכננת להישאר כאן שוב באוקטובר. אני אשקול מחדש להעביר אותם לנכס מריוט אחר.
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך