המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪Hotel Le Clocher De Rodez‬

מטייל (69)
חדרים וסוויטות (27)
ארוחה (3)

אודות

מס' 67 מתוך 133 מלונות בטולוז
מקום
מידת ניקיון
שירות
תמורה
מתקנים בנכס
אינטרנט מהיר חינם (WiFi)
Wi-Fi ציבורי
חדרי ישיבות
מלון ללא עישון
ניקוי יבש
צוות עובדים רב-לשוני
שירות כביסה
שמרטפות
תחבורה משדה התעופה ואליו
הצג עוד
מאפייני החדר
מיזוג אוויר
חדרים ללא עישון
טוב לדעת
דרגת המלון
סגנון המלון
שקט
מיקום מרכזי

מיקום

תצוגה מלאה
100מצוין למטיבי לכת
דירוג: 100 מתוך 100
231מסעדות נמצאות ברדיוס של 0.5 ק"מ
38אטרקציות נמצאות ברדיוס של 0.5 ק"מ
360חוות דעת
4שאלות ותשובות
0עצות לחדר
ציון המטיילים
  • 61
  • 161
  • 82
  • 36
  • 20
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
  • שפות נוספות
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
נשאר כאן ל -2 לילות ה -25 בינואר. מקום נחמד, נקי מאוד, פקידים מועילים מאוד, תמיד גרם לי להרגיש רצוי במלון, וגם בעיר. המיקום היה הכי טוב בשבילי, ביקרתי airbus ולקחתי מונית אשר € 30 אבל מלון יתאר איך לנווט את החשמלית. בסך הכל מלון נקי גדול.
מידע נוסף
היה לי זמן נהדר כאן. הלכתי עם אבא שלי וכל אחד קיבל את החדרים שלנו. עכשיו בשבילי את העובדה כי החדרים שלנו היו בחוץ עם שטח סיפון עישון מלא היה מדהים. הוא לא אהב את זה כל כך - אבל אהב את זה יותר כשהצבעתי שאחרת הייתי צריך ללכת ולחוץ את המלון. הצוות היה מצוין ונחמד מאוד לאבא שלי. הבר במסעדה לא היה ממש טוב. אמר כי הם עשו לי לשרת ג 'ין מקומי ממש נחמד רק 6 €. הכל וכל מלון הגון. אם יקבלו את הבר יחד, אתן להם חמישה כוכבים.
מידע נוסף
ברור שיש את אי הנוחות של שיפוצים כי המלון נמצא תחת - אשר לא ידענו כלום על - מה שהופך את המלון מלוכלך ומלוכלך. היינו נעולים בלילה הראשון - ב 10: 30, בקושי זמן בלתי סביר - ולא קיבל שום מידע על ההמחאה על מה לעשות אם זה יקרה. כשחזרנו לחדר שלנו אף אחת מהאורות לא עבדה, וכתוצאה מכך העבירו אותנו לחדר אחר באותו לילה. החדר השני הסריח מן העשן, שעליו הצלחנו מאוחר יותר היה בגלל העובדים המעשנים בבניין; למרות שהמלון הוכרז כמעשן ללא תשלום בעת ביצוע ההזמנה. com. לא אמא ולא אני מעשנים, אז מצאנו שזה לא נעים. התעוררנו בימי שישי ושבת בבוקר בסביבות 07:30 כדי לדפוק, דפיקות קידוח כתוצאה של שיפוצים הנ"ל, ללא אזהרה מוקדמת שזה יקרה. מבחינתנו, אלה שעות בלתי ניתנות לזיהוי; לכן, זה לא באמת צריך לקרות בכלל, שלא לדבר על זה להתרחש ללא אזהרה. השירותים גם לא רדיאטורים יכול להיות קר, אז נשארנו עם 2 מגבות ספוגי כי היינו בשימוש במשך 3 ימים ללא שינוי. יתר על כן, החדרים היו מצוידים בקפידה במונחים של משקאות: לא בקבוקי מים; רק שני שקיות תה ושתי שקיות קפה, כאילו אנחנו מקצצים. סוגיה זו אינה חיונית; אבל זה תורם לחוויה הנמוכה הכוללת. היו לנו מספר בעיות עם כרטיס המפתח שלנו, כי היינו צריכים לשמור trappinging למעלה ולמטה כדי לקבל את הכרטיס מעובד במכונה כדי להיות מסוגל להיכנס לחדר. שוב, לא הבעיה הגדולה ביותר; עם זאת, הוא הופך להיות עייף ולא נוח לעשות את זה כל יום, כאשר על פי סטנדרטים סטנדרטיים המלון, זה לא קורה בכלל. נגמר לנו הסבלנות, כאשר במוצאי שבת שוב נעלו אותנו. לא היה איש על דלפק הקבלה - וזה לא מפתיע, כי רק לעתים רחוקות מצאנו מישהו יושב שם בכל זאת - אז היינו צריכים להזעיק את הנכס. פועל משועשע רץ החוצה והכניס אותנו פנימה ואמר שיש כפתור מבחוץ שאתה לוחץ עליו להיכנס. אז למה לא אמרו לנו את זה עם הגעתם? בחרנו לרדת ולהתלונן למחרת בבוקר. כאשר ביקשנו לדבר עם מישהו ליד השולחן כדי להגיש תלונה, נאמר לנו לכתוב או להשתמש בתיבה קטנה כדי לשים את התלונות שלנו. אמא שלי הכריזה שזה לא היה מספיק טוב, רק עבור האישה בשולחן כדי יושבת ומשכה בכתפיה. מצאנו זאת כהתנהגות הכללית של הצוות: אדישות כללית כלפי מצבנו, ואין לנו כל רצון להבטיח שהאורחים ינהלו, או שישנו שהות נעימה. זה סוג של שירות גורם לך להרגיש לא רצוי. באופן מובן מאליו, אמי חשה שכדאי לנהוג כך אחרי כל מה שחווה היה הרבה מה לעשות, והתחלנו להסביר את כל הבעיות שפגשנו. האישה התאימה במהירות את הבעת הפנים שלה, ואמרה לנו שאנחנו לא צריכים להיות בחדר הראשון מלכתחילה כפי שהם לא מפרסמים אותו הציע לנו שדרוג הלילה האחרון שלנו במלון, יחד עם ארוחת בוקר חינם . הרגשנו שזה לא ממש מרחיק לכת כדי לפצות על כל הבעיות שהיו לנו, ולכן ביקשנו להוריד את המחיר ששילמנו עבור חדר המלון, שהרגשנו מוגזם. האשה סיפרה לנו שהיא הגישה בקשה לקבל החזר 2 לילה עבורנו ולהתכונן לעבור לחדר חדש. בשלב זה, הרגשנו מוכנים להתעלם מהניסיון שלנו אם הם היו עוקבים אחרי מה שהם אמרו. כמובן, זה לא קרה. ירדנו למחרת בבוקר כדי לבדוק ולשלם; האישה על שולחן הבוקר לא ידעה על מצבנו ועמדה לגבות מאיתנו את מלוא הסכום. הסברנו כי נאמר לנו יום לפני כן כי החזר 2-לילה הוגשה עבור; היא בדקה את הספר שלהם. האישה שהתלוננו עליה כתבה שקיבלנו שדרוג חינם וארוחת בוקר חינם: בנוחות, בלי להזכיר את ההפחתה. נדמה היה שהאשה עשתה את הפשרה הזאת כדי להיפטר מאתנו באותו זמן. אני חושב שזה גרם לנו להיראות כמו שקרנים לפקידת הקבלה החדשה, שישבה וצחקה בלעג כשהסברנו את מה שנאמר לנו. בסופו של דבר היא סיפרה לנו שהיא יכולה לאשר הפחתה של לילה אחד אבל לא 2, אבל היה מדבר עם המנהל כאשר הוא נכנס לראות על ההחזר. למותר לציין שכשהגעתי הביתה קיבלתי הודעת אימייל על כך שלא היה להם מושג על הפחתת הלילה השנייה, ושמירה על הכסף שלי. לא לעתים קרובות אני מתלונן על כל דבר; לעשות זאת גורם לי אי-נוחות. עם זאת, השהות היה לנו במלון זה היה כל כך סטנדרטי כי אני מרגיש אחראי על מנת להבטיח כי אנשים אחרים לא לבזבז את כספם על הולך כאן. המיקום של המלון הוא טוב מאוד; , במרחק של כ -5 דקות הליכה מלה קפיטול (Le Capitole). עם זאת, ישנם רבים אחרים בתי מלון בטולוז עם מיקום מרכזי טוב שבו תוכלו גם לקבל שירות אדיב, נעים וחדרים שקטים. בעת ביצוע ההזמנה. com, המלון מדורג כ- 3 כוכבים; אני אפילו לא הייתי אומר שזה 2 כוכבים. ללא ספק המלון הגרוע ביותר שאי פעם נשארנו בו.
מידע נוסף
צוות נעים מאוד ומועיל. חדר נוח. ארוחת בוקר מעולה. בר טוב. בלב העיר וגישה קלה מתחנת הרכבת. שיפוצים שוטפים יהפכו את המלון מוזר עוד יותר.
מידע נוסף
ממוקם היטב, ושימוש דמיוני בחלל עם חדרי שינה ושירותים יפים לחלוטין. אכלנו ארוחת בוקר כפי שזה היה די יקר כאן אז לא יכול להגיב על איכות הכתיבה. הצוות היה חמים ומסביר פנים ומרכז העיר נמצא במרחק של כ -7 דקות הליכה בקצב נינוח. נחמד, אני ממליץ.
מידע נוסף
הקודם
טווח מחירים
‪$ ‎57‬ - ‪$ ‎153‬ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מוכר גם בשם
comfort inn toulousecomfort hotel toulouse
מיקום
צרפתאוקסיטאנימחוז אוט-גארוןטולוז
מספר חדרים
41
האם זה הפרופיל שלך ב-TripAdvisor?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך