המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪La Prima Fashion Hotel‬

אנשים צופים במלון זה
הגעה— . — . —
עזיבה— . — . —
אורחיםחדר אחד, 2 מבוגרים, 0 ילדים
מטייל (631)
חדרים וסוויטות (426)
ארוחה (46)
תעודת מצוינות

אודות

מס' 60 מתוך 363 מלונות בבודפשט
מקום
מידת ניקיון
שירות
תמורה
תעודת מצוינות
מתקנים בנכס
חניה ציבורית בתשלום בקרבת מקום
אינטרנט מהיר חינם (WiFi)
מרכז כושר עם חדר כושר
ארוחת בוקר חינם
תחבורה משדה התעופה ואליו
מרכז עסקים עם גישה לאינטרנט
אולמות לכנסים
אחסון מזוודות
חניון עם שמירה
חניה
אינטרנט חינם
Wi-Fi
אינטרנט
בר / טרקלין
ארוחת בוקר זמינה
מזנון ארוחת בוקר
בופה ידידותי לילדים
יין / שמפניה
שכירות רכב
שירות מוניות
חדרי ישיבות
פקס / מכונת צילום
עיתון
מלון ללא עישון
דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה
ניקוי יבש
שירות כביסה
שירותי גיהוץ
צחצוח נעליים
הצג עוד
מאפייני החדר
חדרים ללא עישון
חדרים למשפחות
חדרים חסיני קול
מיזוג אוויר
שולחן עבודה
מכונת קפה / תה
טלוויזיה עם מסך שטוח
מייבש שיער
ניקיון ומשק בית
בטוח
מים בבקבוק
שירותי השקמה / שעון מעורר
מיני-בר
מקרר
הצג עוד
טוב לדעת
דרגת המלון
סגנון המלון
מיקום מרכזי
רמת ביניים
שפות מדוברות
אנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית ועוד שפות

מיקום

תצוגה מלאה
100מצוין למטיבי לכת
דירוג: 100 מתוך 100
202מסעדות נמצאות ברדיוס של 0.5 ק"מ
115אטרקציות נמצאות ברדיוס של 0.5 ק"מ
1,814חוות דעת
36שאלות ותשובות
7עצות לחדר
ציון המטיילים
  • 834
  • 753
  • 184
  • 27
  • 16
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
  • שפות נוספות
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
הסוויטה מאוד מפנקת עם ג'קוזי. מנקים את החדר כל יום ומחליפים מגבות אפילו פעמיים ביום. יש מכונת אספרסו ומים מינרלים לאורחים. המיקום מצוין על הרחוב הראשי ואצי אוצה. קרוב לכל מקום ברגל ובתחבורה ציבורית. צוות העובדים אדיב וארוחת הבוקר עשירה. מומלץ ביותר!!!
מידע נוסף
תגובה מאת Nemes_Robert, Hotel Director ב-‪La Prima Fashion Hotel‬
התגובה נרשמה: לפני שבוע
Dear Extraordinary62519, Thank you very much for staying in La Prima Fashion Hotel and sharing your thoughts with us and with other travelers. I am glad to learn from your kind review that you enjoyed your stay and I am more than happy that you shared your nice review with us. It is great that you recognized so many aspects of our hotel, and especially that you pointed out your satisfaction with the luxurious facilities. I also value that you have found our hotel well-located and our staff helpful. It would be our team’s pleasure to have you back, please do not hesitate to choose our property again! Best regards, Róbert Nemes Hotel Director
מידע נוסף
Perfect location in Budapest. Perfect Hotel for the price. Staf is A o.k. Brekfest is fine. מיקום מעולה ממש במרכז עם גישה נוחה לרכב. מלון שקט. שרות מסביר פנים. ארוחת בוקר סבירה ומספקת. מחיר סביר ביותר.
מידע נוסף
תגובה מאת Sovari_Katalin, Hotel Director ב-‪La Prima Fashion Hotel‬
התגובה נרשמה: 18 בדצמ׳ 2018
Dear Amir237, I would like to express our thankfulness to you for writing us your amazing review about La Prima Fashion Hotel on Tripadvisor. First of all, I am happy that you chose our hotel for your stay, I hope you had a wonderful time with us. Also, It is wonderful that we could exceed your expectations regarding the location, the staff and the great breakfast. Once again, thank you for reviewing our hotel, hopefully, we will have the chance of welcoming you again one day. Best wishes, Sóvári Katalin Hotel Director
מידע נוסף
לא חוזרים למלון הזה ! פאשיין ??!! סליחה ...אם מלון שהוא בכללי בינוני מינוס, ארוחת בוקר די עלובה, מגבות דקות יבשות שראוי שיהיו על הרצפה בלבד, וצוות אנטיפתי לא נחמד - זה אופנתי בשבילכם אז לכו על זה וגם אתם תתאכזבו קשות, מפני שאין תמורה לכסף! ויש מלונות איכותיים יותר ממש ליד... חווית האירוח שלנו היתה רעה ואף מעליבה, ואתן דוגמא שיכולה לקרות לכל אחד, באנו ל -4 ימים, וידענו שביום האחרון אין לנו אפשרות לאכול ארוחת בוקר עקב טיסה מוקדמת מאוד. אז בכל מלון אחר אתה אומר זאת בצ'ק אין ומבקש באותו מעמד קופסאת ארוחת בוקר(חוצמיזה תזכרנו בקבלה כל יום...!). עכשיו חידה: האם ב 4:30 בבוקר בדרכנו לשדה"ת קיבלנו בקבלה את 2 הקופסאות עם מעט מזון כדי להסתדר לטיסה ? ....... נכון מאוד לא ולא. הפקיד הלא מגולח תומאש - אומר לנו ביבשושיות נטולת עניין כלל כי לא רשום לו דבר בנושא זה ואין לו שום קופסאות ארוחת בוקר לתת לנו. ארוחה זו כמובן שולמה מראש. הפקיד קבלה הנ"ל כלל לא ניסה לעזור ורק נפנף אותנו מעליו והמשיך להוציא עוד דוחו"ת מהמדפסת. בלית ברירה הלכנו וקנינו סנדביצ'ים מכספנו - מאוכזבים ורותחים מכעס. יש עוד סיפורים כמו אלו שקרו לנו שהתחושה הכללית היא - שעושים לך טובה על הכסף ששילמת, ויתירה מכך עצבניים עלייך ללא סיבה. אולי כי אתה בחופש והם לא. ***לסיום אומר כך: לוותר על "חווית אירוח" מיותרת במלון זה*** We're not going back to this hotel! Fashion ?? !! Sorry ... If a hotel is generally mediocre and minus its level, breakfast is pretty poor, towels are thin and dry and should have been on the floor only, and the antipathetic staff is not nice - it's fashionable for you so go for it and you will be very disappointed because there is no value for money! And there are more quality hotels right next to ... Our hospitality experience was bad and even insulting, and I set an example that can happen to everyone. We came for 4 days, and we knew that on the last day we could not eat breakfast because of a very early flight. So in any other hotel you say this on check-in and ask for a breakfast box at the same time (besides we mentioned it at the reception every day ...!). Now a puzzle: At 4:30 am on our way to the airport we got the 2 boxes with a little food to get on the plane? The unshaven clerk Tomasz-tells us with no interest at all that he is not registered on this subject and has no breakfast boxes to give us. This meal of course was paid in advance. The clerk in question did not even try to help us and waved us off and continued to extract more reports from the printer. Having no choice, we went and bought sandwiches of our own - disappointed and furious. There are other stories like those that happened to us that the general feeling is that they do you a favor on the money you paid, and even more nervous about you for no reason. Maybe because you are on vacation and they are not. *** Finally say this: give up an unnecessary "hospitality experience" at this hotel ***
מידע נוסף
תגובה מאת Sovari_Katalin, Hotel Director ב-‪La Prima Fashion Hotel‬
התגובה נרשמה: 30 באוק׳ 2018
Dear אביחי כ, I greatly appreciate the time you took to share your honest review with us. I have to tell you that I am extremely sad to read all the details that you had mentioned. As all these happened in February 2018., I would appreciate if you helped me with the details of your stay and reservation. I have to go back 8 months to find out who made mistakes. Could you please contact me at director@laprimahotel.hu? Thanks in advance, Sincerely, Sóvári Katalin Hotel Director
מידע נוסף
מלון נמצא במרכז ליד רחוב ראשי מאוד נוח המיקום ,קרוב לכל אטרקציות, מלון לא יקר ומאוד נוח , מעוצב יפה , ארוחת בוקר טובה , צוות נעים , היינו 3 בחדר היה נוח , בהחלט נחזור למלון הזה. ממש שווה במחיר ששילמנו
מידע נוסף
תגובה מאת Sovari_Katalin, Hotel Director ב-‪La Prima Fashion Hotel‬
התגובה נרשמה: 15 באוק׳ 2018
Dear Traveler666748, Thank you so much for choosing to stay at our hotel as well as taking the time to share your thoughts and experience with us and with the TripAdvisor community. It brings me great pleasure to read that you found our location very convenient, I hope you could easily explore our wonderful city from here. In addition, I am thrilled that you deemed our hotel beautifully decorated and you were fulfilled with our breakfast. Further on, I am delighted that you highlighted our pleasant staff and it felt particularly nice that you would be very happy to come back in the future. Once again, thank you for your time and I very much look forward to welcoming you back in the near future. Warm regards, Sóvári Katalin Hotel Director
מידע נוסף
מיקום מעולה קרוב לכל מקום. צוות נחמד ואדיב. ארוחת בוקר טובה מאוד . דבר אחד שהפריע לנו מאוד ואף הגעיל אותנו הוא שבחדר האוכל הוא, שהצוות זורק את שאריות המזון שנותרו מאורחים קודמים על הרצפה (במקום לאסוף במטלית ) בעיקרון המלון מומלץ מאוד
מידע נוסף
תגובה מאת Sovari_Katalin, Hotel Director ב-‪La Prima Fashion Hotel‬
התגובה נרשמה: 2 באוק׳ 2018
Dear Tour818110, Let me first express my appreciation for choosing to stay at our hotel during your recent visit to Budapest. I am delighted that you considered our location excellent as everything was within walking distance. Also, thank you for mentioning our nice and courteous staff and it is great that you were fulfilled with our breakfast. On the other hand, I would like to say sorry for your inconvenience. Apart from this, I highly appreciate your recommendation. It would be our pleasure to host you again in the future. Best regards, Sóvári Katalin Hotel Director
מידע נוסף
הקודם
טווח מחירים
‪$ ‎111‬ - ‪$ ‎286‬ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מיקום
הונגריהמרכז הונגריהבודפשטBelváros-Lipótváros / רובע מס' 5/מרכז העיר
מספר חדרים
80
האם זה הפרופיל שלך ב-TripAdvisor?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך