The Peninsula Bangkok



אודות
למצוא את מלון רומנטי האידיאלי בבנגקוק לא צריך להיות משימה קשה. ברוכים הבאים אל The Peninsula Bangkok, אופציה טובה למטיילים כמוך.
בהתחשב בקרבת הציוני דרך הפופולריים, כגון Temple of the Reclining Buddha (Wat Pho) ו-Jim Thompson House, אורחים ב-Peninsula Hotel Bangkok יכולים בקלות לחוות כמה מציוני דרך הפופולריים ביותר של בנגקוק.
חדרי האירוח מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיני-בר ומיזוג אוויר, ו Peninsula Hotel Bangkok מאפשר לך להתחבר בקלות ל-wi-fi חינם זמין.
תוכל גם לנצל את היתרונות של כמה מהשירותים המוצעים על ידי המלון,הכוללים שוער ושירות חדרים. ובנוסף, אורחים יכולים ליהנות בריכה ארוחת בוקר במהלך שהותם. וכהטבה נוספת, יש חניה חינם לאורחי המלון.
כשמבקרים בבנגקוק, כדאי לנסות צלעות באחת המסעדות הקרובות, כגון Issaya Siamese Club, Somboon Seafood Surawong או-Tealicious Bangkok.
בנגקוק גם ידועה בזכות ה טירות הנהדרות, כולל The Grand Palace, The Chakri Group (Phra Thinang Chakri Maha Prasat) ו-Phya Thai Palace, אשר לא מאד טירות רחוקות מ-The Peninsula Bangkok.
The Peninsula Bangkok מצפה לשרת אותך במהלך ביקורך הקרוב בבנגקוק.
מיקום
חוות דעת
- 4,714
- 804
- 203
- 63
- 63
- סנן
שירות, הגשה, סטייל, יוקרה והכי חשוב - מאפים, סנדוויצ'ים ותה מענגים !
עלות לא קנה, אבל שווה בהחלט.
לסיום מומלץ לשבת במרפסת החיצונית על שפת נהר הצ'או פרייה וללגום קוקטייל קר לסיום יום של כיף בבנגקוק.
אין ספק שזהו אחד המלונות המרשימים ביותר, מיקום מרכזי ונוח, שירות יוצא מן הכלל ותמיכה מלאה באנשי עסקים.
הלובי תמיד עסוק אך נעים ורגוע.
ארוחת הבוקר יוצאת דופן באיכות שלה ובשירות של הצוות.
הסוויטה גדולה מאוד ומאפשרת עבודה בחלל תומך ומסודר.
שירות הקונסיירג מעולה ומדוייק.
שירות הלימו שלהם איכותי עם זאת קצת יקר.
מומלץ מאוד לאנשי עסקים, פחות לדעתי למשפחות.
ארוחת הבוקר הופכת מאוד חוזרת אחרי 2 ימים ואם אתה בוחר את ארוחת הבופטה יותר מ 1 לילה, הרבה חזרות. הצוות נראה מאוד סלקטיבי במי הם מתייחסים עם אווירה חצי האי לעומת מי הם נראים חייבים לטפל. משהו שמעולם לא ראיתי בבנגקוק. לא היה נעים בכלל. אם אתה לא "להסתכל על החלק" אתה יכול פשוט להיות מתעלם באופן מוחלט.
הממשלה צריכה לבדוק את זה.
חיוביים היו המסעדה Thiptara, צוות החדר & קרוב Icon Siam.
ליום הנישואין ה-40 שלנו, הזמנו חדר מלכותי בגודל מלכותי. התקבלנו בברכה עם פירות נפלאים, שמפניה ועוגה חגיגית נעימה – מגע מחשבה. עם זאת, הופתענו להיות מוקצה חדר עם שני מיטות זוגיות. הצ'ק - בסוכן ציין שההזמנה שלנו הייתה למיטה מלכותית אבל הזכיר משהו על הערה על העדפה לשתי מיטות? (ביקרתי במלון פעם אחת עם חבר לפני שנים ואנחנו ביקשנו מיטות נפרדות - אולי זה היה במערכת? ) היא הציע לשנות את החדר שלנו, אבל החלטנו להישאר במקום. זה היה מוזר וקטע של היקפ על קבלה נעימה אחרת.
היו כמה בעיות קטנות במהלך השהות שלנו: ערב אחד, מיזוג האוויר הפסיק לעבוד, וטכנאי היה צריך לבוא לתקן אותו. ארוחת הבוקר במתנה הייתה טעימה עם מבחר רחב, אבל השירות היה לא עקבי, במיוחד כשמדובר לקנות קפה.
חווית הספא הייתה גם קצת מאכזבת. עם ההגעה, נודע לי שהסאונה והבריכות היו מחוץ לשירות. למרות שאני מבין שמחזוקה מתרחשת, זה חלק מרכזי בחוויית הספא. העיסוי התאילנדי היה בסדר גמור, אבל ההתקנה הייתה יוצאת דופן - המיטה הייתה על הרצפה ללא כיסא פנים, מה שהפך אותו לא נוח לשכב על הבטן שלי.
בהערה בהירה יותר, ארוחת ערב במסעדה תאילנדית, Thiptara, הייתה פנטסטית. המזון והשירות היו שניהם ברמה הגבוהה ביותר ושיא השהות שלנו.
למרות כמה אזורים שיכולים להזדקק תשומת לב, חצי האי עדיין מציע אירוח מעולה וקסם. עם כמה עדכונים לחדרים ושירות עקבי יותר, זה יכול בקלות לשחזר את התהילה חמישה כוכבים.
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך