Malakan Boutique Nizami Hotel
אודות
כדי למצוא את המלון האידיאלי בבאקו לא צריכים להתאמץ כל כך. ברוכים הבאים ל Malakhan Hotel,אופציה טובה למטיילים כמוך.
לאורחים יש גישה אל שירות חדרים במהלך השהיה Malakhan Hotel. ובנוסף, Malakhan Hotel מציע ארוחת בוקר אשר תעזור, להפוך את באקו שלך לטיול עוד יותר מספק.
ציוני דרך קרובים כגון Palace of the Shirvanshahs ו-Philharmonic Fountain Park עושים מ Malakhan Hotel מקום נהדר להישאר בו במשך טיול בבאקו.
כשתהיה בבאקו, אולי תרצה לבדוק כמה מהמסעדות הנמצאות במרחק הליכה קצר מ Malakhan Hotel,למשל MariVanna Baku, Chinar ו-Dolma Restaurant.
רוצים לחקור? אז אל תחפשו מעבר ל Baku Old City, Flame Towers ו-Baku Boulevard, שהן כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר בבאקו - כולן ממוקמות בנוחות במרחק הליכה מהמלון.
Malakhan Hotel מביא את הטוב ביותר בבאקו אליך, והופך את השהייה שלך למרגיעה ומהנה.
מיקום
חוות דעת
- 8
- 4
- 1
- 2
- 6
- סנן
הזמנתי 6 לילות ב"מלון" הזה וכאשר הגעתי לשם, בחור הלך איתי לקבלה ואמר כי אין להם שום חדר פנוי. אמרתי לו שיש לי הזמנה ל-6 לילות והוא הראה לי חדר ללא חלון ובאותו הזמן אומר לי שאני לא יכול להישאר בחדר כי הסוויטרינרים (המקלחת) שבור. שאלתי אותו למה הוא לא יצר איתי קשר והודיע לי לפני הגעתי (זה היה 8 אחר הצהריים והייתי עייף אחרי טיסה ארוכה) והוא אמר כי כמה אורחים להזמין ולא להגיע לשם. הוא רצה להביא אותי למלון אחר מחוץ לעיר ללילה אחד ולהביא אותי למלון למחרת כי למחרת יהיה חדר זמין. כבר קראתי חוות דעת אחרת לפני (שאינני יכול למצוא יותר) שהם עשו את זה לאורחים אחרים כמו גם אומר שמשהו שבור בחדר ולהביא אותם למלון אחר רחוק. התעקשתי שאני לא אלך למלון אחר מחוץ לעיר כי יש לי הזמנה למלון הזה והם אמרו לי שאני יכול רק להישאר בחדר ללא חלון ולא יכול להשתמש בשירותים (שירותים, מקלחת) אז אמרתי להם שהם צריכים למצוא פתרון אבל אני בהחלט לא לצאת מהעיר. הבחור התווכח איתי, לא התנצל על כל הנסיבות שהם עשו בשבילי והתייחס אליי בצורה לא ידידותית וחסרת כבוד! הייתי צריך לחכות זמן רב ואז הם הביאו אותי למלון אחר בשם "אוסטין מלון" והם אמרו שאני צריך להישאר שם ללילה אחד, לבדוק ב 12 למחרת ואז לחכות עד 1 עד שאני יכול לבדוק במלון. זה היה התחלה מלחיצה נוראית לחופשה שלי והחלק הטוב ביותר הוא שאף אחד מהם לא התנצל אליי והתייחס אלי ודיבר אלי כאילו זו אשמתי! הם אפילו לא רצו לתת לי הנחה בגלל הבעיות ורצו לי לשלם עבור 6 לילות כמעט הייתי נשאר שם רק 5 לילות כי הייתי צריך לשלם את הלילה הראשון במלון אחר! ! אני נוסע הרבה בחיי למדינות רבות, אבל מעולם לא חוויתי דבר כזה! בסך הכל הזמנתי מלון אחר בעצמי לשארית השהות שלי כי לא יכולתי לסמוך עליהם שוב ולא רציתי לראות את הפנים שלהם או לחוות את ההתנהגות הבלתי מכובדת שלהם שוב! הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להימנע "המלון הזה"!
הדבר היחיד הכי טוב הוא המיקום
מהמם! האם בהחלט יחזור!
עם זאת, הייתי מאוד לא מרוצה עם הבעלים. בגלל שהייתי מוטס מטיסת יתר, הייתי צריך לשנות את התאריכים שלי. התקשרתי למלון, ולא נאמר לי שום בעיה, לא הייתי מחויב על הלילה שאני לא שם. עם הגעתי, החדר הזמנתי לא היה חלון (וזה מפגע אש), אז אני משודרג - גם אין בעיה.
שילמתי 440 AZN באינטרנט, וכאשר בדקתי, נאמר לי את סך כל הצעת החוק היה 340 AZN - אני צריך ולכן לקבל 100 AZN בחזרה. הבעלים במקום התעקש שאני חייב 100 AZN. . . (?!) ניסיתי להסביר לבעלים במשך 20 דקות שהוא עושה את המתמטיקה טועה, וכי יש לי overpaid, לא underpaid. הוא עמד על כך שעדיין אני חייב 100 מנה, גם כאשר אני ו -2 מאנשיו הסבירו שהחישוב שלו לא נכון. אפילו במחשבון, בעט ובנייר, הוא לא הבין.
אחרי 20 דקות, הוא נוכחו לדעת שהוא טועה, והסכים שהוא יחזיר את 100 AZN, אבל אני צריך לעבור מלונות. com עבור ההחזר.
פניתי אל בתי מלון. כמה פעמים, והם שוחחו עם הבעלים, והוא חזר על המילה שלו ושוב הוא עומד על כך שאני עדיין חייב יותר כסף, ולא יחזיר את מה שהוא הסכים שיעשה, ואשר אני חייב לו בצדק.
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך