המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪Yasmak Sultan Hotel‬

ביקור באתר המלון
Booking.com
‪$ ‎73‬
+ ‪$ ‎6‬ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Expedia.com
‪$ ‎73‬
+ ‪$ ‎6‬ מיסים ועמלות
הצג מבצע
Otel.com
‪$ ‎75‬
‪$ ‎61‬
+ ‪$ ‎5‬ מיסים ועמלות
הצג מבצע
חסוך ‪$ ‎14‬
Orbitz.com‪$ ‎73‬
Hotwire.com‪$ ‎73‬
bedfinder‪$ ‎75‬
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מטייל (764)
חדרים וסוויטות (252)
סרטון וידאו
אודות
מקום
מידת ניקיון
שירות
תמורה
Travelers' Choice הזוכה לשנת 2018
תעודת מצוינות
מתקנים בנכס
שירות חדרים
מסעדה
אינטרנט מהיר חינם (WiFi)
בר/טרקלין
מרכז כושר עם חדר כושר
בריכה
ספא
Wi-Fi ציבורי
אולמות לכנסים
ארוחת בוקר זמינה
בריכה למבוגרים
בריכה מחוממת
בריכה פנימית
ג'קוזי
גישה בכיסא גלגלים
חדר לאירועים
חדרי ישיבות
מלון ללא-עישון
מרכז עסקים עם גישה לאינטרנט
ניקוי יבש
צוות עובדים רב-לשוני
שוער
שירות אוטובוס הלוך ושוב
שירות כביסה
שמרטפות
הצג עוד
מאפייני החדר
חדרים ללא-עישון
חדרים למעשנים
חדרים למשפחות
חדרים נגישים
מיזוג אוויר
מיני-בר
מקרר בחדר
סוויטות
טוב לדעת
סגנון המלון
תמורה
משפחה
דרגת המלון
קישורים למלונות
ביקור באתר המלון
הצעות והודעות:חבילת מבצעים
מיקום
תצוגה מלאה
100מצוין למטיבי לכת
דירוג: 100 מתוך 100
379מסעדות נמצאות ברדיוס של 0.5 ק"מ
68אטרקציות נמצאות ברדיוס של 0.5 ק"מ
חוות דעת ועוד
1,672חוות דעת
1,020תמונות
51שאלות נפוצות
0עצות לחדר
ציון המטיילים
  • 1,401
  • 230
  • 35
  • 7
  • 0
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
  • שפות נוספות
  • סנן
  • עברית
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
האורחים ימצאו את כל מתקני הנוחות הטובים ביותר 45 בכל אחד מחדריו של 3-כוכביםבית מלון מבוקש זה. את ארוחת הבוקר על הגג אני חושב הטוב ביותר עבור הנוף ואת הצוות. ללא ספק המליץ ​​לכולם.
מידע נוסף
תגובה מאת Yasmak Hotels T, Genel Müdür ב-‪Yasmak Sultan Hotel‬
התגובה נרשמה: 22 באוג׳ 2018
Dear Our Guest, Thank you for choosing Hotel Yaşmak Sultan and for taking the time to write your review.We are delighted to hear that you enjoyed everything during your stay and also thank you for sharing your valuable opinion about our staff and services. We would love to welcome you back here again on your upcoming trips Warm Regards Hotel Yasmak Sultan
מידע נוסף
יש לנו נשאר כאן בפעם הראשונה, אנחנו נהנינו מאוד. כל הצוות קשוב, אדיב ומועיל. ברצוני להודות לכל מי שעובד במקום הזה ולהפוך את שהותנו לבלתי נשכחת. אני ממליץ לכולם
מידע נוסף
תגובה מאת Yasmak Hotels T, Genel Müdür ב-‪Yasmak Sultan Hotel‬
התגובה נרשמה: 22 באוג׳ 2018
Dear Our Guest İhsan K, Thank you for choosing Hotel Yaşmak Sultan and for taking the time to write your review.We are delighted to hear that you enjoyed everything during your stay and also thank you for sharing your valuable opinion about our staff and services. We would love to welcome you back here again on your upcoming trips Warm Regards Hotel Yasmak Sultan
מידע נוסף
אנחנו באים yasmak בכל פעם שאנחנו מגיעים איסטנבול, המקום הזה הוא כמו בית שני עבורנו. אנחנו לא מרגישים כאילו אנחנו מגיעים למלון יותר. זה בגלל הצוות הגדול שלהם. כל griebdly באמת רוצה לוודא שיש לנו זמן טוב במהלך השהות שלנו. ללא שם: מומלץ בהחלט
מידע נוסף
תגובה מאת Yasmak Hotels T, Genel Müdür ב-‪Yasmak Sultan Hotel‬
התגובה נרשמה: 22 באוג׳ 2018
Our Dear Guest Ertan K,, Thank you very much for your valuable review here about our hotel. It is a great pleasure to read that you enjoyed staying in our hotel and went home with memorable moments from Istanbul. Your feedback is very important to us as our guest satisfaction is our main priority. We would love to welcome you back here again on your upcoming trips Warm Regards Hotel Yasmak Sultan
מידע נוסף
בתחילה בדקנו וקיבלנו חדר שלא נוקה עדיין! לאחר מכן נתן חדר נוסף שהיה זעיר ולא דומה לאתר האינטרנט של המלון. החדרים היו בסיסיים, והניקיון שלהם היה נמוך מהרגיל עם שולחנות צדדיים דביקים ושולחן. בחדר היה ריח עבש לח, כתמים מלוכלכים על השטיח ופשוט נראתה קצת מוזנחת! ארוחת הבוקר היתה
מידע נוסף
תגובה מאת Yasmak Hotels T, Genel Müdür ב-‪Yasmak Sultan Hotel‬
התגובה נרשמה: 7 בספט׳ 2018
Dear Darren, Thank you for taking the time to share your review regarding your recent stay with us. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we do apologize sincerely for any shortcomings you encountered on your stay. We deeply regret to hear that we were not able to meet your expectations. The experience you described are not characteristic of the level of service we strive to provide and we do apologize your experience was unsatisfactory. Please be kindly informed that the team has been warned and we as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing. In order to apologize and discuss the details with you, we have tried to contact you through email and phone however we could not get any response from you, however we want you to be assured that your comments were shared with management and immediately necessary action were taken. I have taken all notes and wish to thank you once again for all your valuable comments. These are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously. I hope to welcome you back to Yaşmak Sultan in the future and be able to restore your faith. Sincerely,
מידע נוסף
בהתחשב בתנועה הבלתי נסבלת של איסטנבול, המיקום הוא מדהים עם מרחק הליכה אל האטרקציות התיירותיות הגדולות. בנוסף, צוות ידידותי, אפשרויות ארוחת בוקר סבירות ועלות לינה. עם זאת, החדר שיש לי שטיחים מלוכלכים ולא היה אוורירי או טרי, מה שגרם לי להישאר בחוץ ולחקור כמו במקומות רבים ככל
מידע נוסף
תגובה מאת Yasmak Hotels T, Genel Müdür ב-‪Yasmak Sultan Hotel‬
התגובה נרשמה: 7 בספט׳ 2018
Firstly, thank you for taking the time to share your valuable review. Guest Satisfaction is our ultimate objective as without a happy guest, we cannot be in the business. Your opinion is very important to us as guest satisfaction is our main priority. I regret to hear you had an unpleasent experience in our hotel. I personally would like to apologize for this. The experience you described are not characteristic of the level of service we strive to provide and we do apologize your experience was unsatisfactory. Please be kindly informed that the team has been warned and we as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing. However, we wish you have mentioned us about the issues during your stay so that we would have done our best to help you and resolve the inconvenience that has occured immediately. We feel too upset because while you were here, we did not have a chance to make you happy and cover your expectations and we really hope that your travel plans would bring you back to Istanbul in future again and give us another chance to welcome you with a pleasure and make sure you well served. We would like to offer our sincere apologies once again for the disappointments you encountered, we hope we have the opportunity to welcome you back. We are looking forward to hearing from you, Kind Regards,
מידע נוסף
הקודם
12
קטגוריות אלבום
כל התמונותמטיילחדרים וסוויטותארוחה בריכה וחוףאזורים למשפחה ולמשחקיםמרכז עסקים וחדרים לאירועים
התמונות המקצועיות הוכנו באופן בלעדי עבור TripAdvisor‪Yasmak Sultan Hotel‬
The Sultan Suite at the Yasmak Sultan Hotel
התמונות המקצועיות הוכנו באופן בלעדי עבור TripAdvisor‪Yasmak Sultan Hotel‬
The Sultan Suite at the Yasmak Sultan Hotel
התמונות המקצועיות הוכנו באופן בלעדי עבור TripAdvisor‪Yasmak Sultan Hotel‬
The Deluxe Room at the Yasmak Sultan Hotel
התמונות המקצועיות הוכנו באופן בלעדי עבור TripAdvisor‪Yasmak Sultan Hotel‬
The Deluxe Room at the Yasmak Sultan Hotel
תמונה שהועלתה על ידי ההנהלה‪Yasmak Sultan Hotel‬
Deluxe Room
הקודםהבא
12345651
Bonjour l'hôtel posssede-t-il une piscine extérieure ?
No, es piscina interior
0 הצבעות
Уважаемый гость , Теплый привет от отеля Яшмак Султан, Большое спасибо за ваш вопрос Я хотелa бы любезно сообщить вам, что температура в бассейн находится в автоматическом режиме 29 градусов .Температура выше указанного уровня несовместима с мировыми стандартами и правилами. Желаю вам всего наилучшего,
הצבעה אחת
Здравствуйте, если в отеле есть свободные места, то раннее заселение возможно, но если в отеле Аншлаг, то наверное нет.
0 הצבעות
הצג את כל התשובות
The restaurant is on 6th floor and the lift take you only to the 5th floor, and most of the rooms are small, I can’t imagine someone with wheelchair moving inside, unless you take a suite.
הצבעה אחת
הצג את כל התשובות
Dear Mashal, Yes we do have baby chairs in our restaurants, and we can provide one to the room upon request. Have a great day!
0 הצבעות
הקודםהבא
12345611
הקודםהבא
11
טווח מחירים
‪$ ‎63‬ - ‪$ ‎160‬ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מוכר גם בשם
hotel yasmak sultanyasmak sultan istanbul
מיקום
טורקיהאיסטנבולSirkeciסולטנאחמט
מספר חדרים
79
האם זה הפרופיל שלך ב-TripAdvisor?
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר. קבל בעלות על הפרופיל שלך