רק לגבי המעליות מסורבלות ואיטיות והרבה עומס של האורחים.. אין חנות בבית המלון... הבריכה לא מוצלת מהשמש.... הבריכה הפנימית היתה סגורה כל הזמן.... הבית מלון צריך שיפור ותחזוקה יותר טובה.... המרפסות מאד קטנות ביחס לחדרים[סויטות]
חזרנו למלון עם הילדים אחרי שנתיים וחצי , החוויה לצערי הפעם הייתה קצת פחות טובה. המלון דורש תחזוקה ורענון -הידר הראשון שקיבלנו היה מלוכלך והרוס, החליפו לאחר. בלובי הייתה דליפה מהתקרה. אוכל טרי וסביר כמצופה למלון ברמה זו . עליי לציין לטובה את כל העובדים במלון שהיו מקצועיים ואדיבים, שאפו על כך.
אני יחד עם השותפים בעסק מגיעים לאילת כל שלושה חודשים לצורך עבודה . על הדרך מביאים את המשפחה איתנו . בהתחלה היינו מגיעים רק לדן אילת . בסוף היינו בנרוונה קלאב והיה בסדר גמור . בפעם האחרונה שהיינו הגעתי יחד עם אשתי והילדים ללילה אחר על בסיס חצי פנסיון . בהתחלה הכל היה בסדר קיבלנו חדר נקי נחנו ויצאנו לטייל וחזרנו לקראת השעה 24 בלילה . נכנסנו לישון והתחלנו לקבל עקיצות אני אשתי והילדים וממש גירד לנו חזק . התקשרתי לקבלה וענה בחור . אמר זה יתושים מהחום וכי ישלח לי מכשיר לחדר והכל יהיה בסדר אמרתי תודה והוא אמר כמה דקות שולח את המכשיר . עבר חצי שעה לא שלח כלום . חזרתי אלו לקבלה אמר כי לא מצא את המכשיר . אמרתי לו שהמצב רק מחמיר וביקשתי לעבור חדר או שישלח מישהו שיבדוק את המזרונים . אמר יטפל ויחזור אלי .עבר 40 דקות אף אחד לא הגיע והוא לא חזר אלי . חזרתי אלו ואז הגיע התשובה שלו המעניינת . (( בדקתי את ההזמנה שלכם ואתם רק לילה אחד אז אני לא מבין למה אתה עושה עניין???? שאלתי אה בגלל שאני לילה אחד אז לא מטפלים בי ולא מעבירים אותי חדר . אמר אני במקומך הייתי מסתדר .. ניגשתי אלו לקבלה והוא עם חיוך אומר לי עוד כמה שעות בוקר תדבר עם מנהל . אמרתי לו זה השירות שלכם????? אז אני ומשפחתי לילה אחד אז שנסבול ?? ביקשתי שוב שיעביר אותי חדר . ושוב ענה סתם אתה עושה עניין יש לך כוח בשעה כזאת לעבור??? בנתיים הילדים ואשתי עקוצים ואציג תמונות ואז התעקשתי ועברתי חדר . סה"כ עוגמת נפש שלא עברתי בחיים עם הילדים . לשמחתי הקלטתי אותו וצילמתי ותיעדתי הכול וכבר הגשתי תביעה סופו של יום עובד קבלה חוצה שחורה לא יודע לתת שירות והורס את המלון. חבל היה יכול פשוט להעביר אותי ולחסוך הכל אציין בבוקר ביקשתי לדבר עם מנכ"ל המלון . בסוף נפגשתי עם מנהלת הקבלה והיא נתנה שירות מעולה וביקשה סליחה והבטיחה לטפל בעובד קבלה אנחנו כבר לא נגיע ונחזור לרשת דן חבל כי חוץ מזה הכל היה טוב היינו בחדר 1204 והעביר אותנו ל 1104…
היחס של אנשי הצוות מדהים שירות מעל המצופה, אנשים חמים. ממוקם באזור הליכה למרכזי קניות לים ברצוני לשבח באופן אישי את גיא, אדם משכמו ומעלה, על השירות האדיבות הדאגה והרצון שהכל יהיה בסדר. לא פעם קיבלנו שיחות מקבלה לבירור האם חסר משהו או צריכים משהו בקיצור מחכה כבר לחופשה הבא, בתקווה שלא יעלו את המחירים
המלון ממוקם קרוב למרכז קניות ולקניון מול הים במרחק הליכה. המלון מתוחזק ושמור, חדרים גדולים ומרווחים, ושירות טוב. התארחנו בסופש האחרון והופתענו לטובה (הגענו ללא ציפיות מסוימות), קיבלה אותנו בקבלה אלינה עם חיוך ויחס אישי, הסבירה לנו על המלון ומתקניו ומסרה לנו את החדר (מוקדם מהצפוי). תודה אישית לאהובה מנהלת הקבלה, ולחיים מנכל המלון על יחס אישי ושירות מיוחד הרבה מעבר לציפיות, שבכל שאלה או בקשה מיד נענו לעזור ולסייע בחיוב. שמחתם מאוד אתם אלופים. חדר האוכל מרווח נקי ומתוחזק, מגוון רחב של מנות בארוחת הערב, מנהל מזון ומשקאות (שלא זוכר את שמו) היה מאוד אדיב ושירותי, הסתובב בכל שעות היום בחדר האוכל בין האורחים לדלפקים לראות שהכל תקין ומתנהל כשורה. המלון פועל בשיטת "חצי פנסיון פרמיום" מה שאומר במילים פשוטות הכל כלול (חוץ מארוחת צהריים). למלון יש חניון מקורה בסמוך עם המון מקומות חניה. מומלץ מאוד, תודה לכם על אירוח אישי ומיוחד…
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך