באתר המלון נוצגה סוויטת הטראסה כסוויטת הדגל של המלון (כפי שמופיע באתר שלהם). בפועל קיבלנו חדר, שבמקרה הטוב, מתאים לאיזה צימר סוג ג׳, במחיר של מלון 5 כוכבים באירופה… 1. קיבלנו חדר שידע ימים טובים… כתמים על הפרקט (רטיבות…?), מקלחת עם עובש ברובע, אבנית וליכלוך על החלון שליד האמבטיה, ברזי אמבטיה עם קורוזיה (מאמינים שביום שהורכבו בחדר הם היו יפים רק חבל שלא שמרו על זה) 2. מרפסת עם דק שהיה עמוס בצואת יונים 3. מגבות שהונחו על מיטות השיזוף היו עם חורים 4. דק רעוע 5. בריכה שלא הוכנה כמו שצריך. היה צריך לקרוא לאיש אחזקה שיסדר את זה תוך שאנחנו בבגדי ים מחכים שיסיים. 6. כסאות עם כריות מטונפות מכתמים, מגבות עם חורים! תשובת המלון? מצרים על כל התקלות וידאגו לשפר . אהה- כן, הוצע גם פיצוי- בהזמנה הבאה נשודרג לחדר אחד מעל (באמת חושבים שנחזור….??) או 50% על יום כייף במלון(שוב לשלם במקום לקבל הנחה על תשלום החדר)… תחסכו מעצמכם עוגמת נפש ותמצאו מקום אחר לנפוש בו התקופה שישראלים פראיירים של בתי מלון בישראל חייב להסתיים! חייבים לחוקק חוק שימנע מבתי מלון לחייב עבור חדר כלשהו טרם קבלתם לידכם את החדר וודאתם שהוא אכן תואם למה שהתחייב המשכיר, בדיוק כפי שהייתם עושים בהשכרה של דירה, בכל זאת עלות חדר ליליה של מלון כיום מקבילה כמעט לחודש שכירה של דירה! הסוויטה המדוברת הינה חדר מספר 25! On the hotel's website, the terrace suite was presented as the hotel's flagship suite (as it appears on their website). In practice, we got a room, which, at best, is suitable for a third-class B&B, at the price of a 5-star hotel in Europe... 1. We received a room that had known good days... stains on the parquet (dampness...?), a shower with mold in the quarter, scale and dirt on the window next to the bathtub, bathroom faucets with corrosion (I believe that the day they were installed in the room they were beautiful, it's a shame they didn't keep it) 2. A balcony with a deck that was loaded with pigeon droppings 3. Towels placed on the sunbeds had holes 4. Dilapidated deck 5. A pool that was not properly prepared. Had to call a maintenance guy to fix it while we were in swimsuits waiting for him to finish. 6. Chairs with dirty cushions from stains, towels with holes! The hotel's answer? Egypt for all the faults and will make sure to improve. Ahh - yes, compensation was also offered - on the next booking we will be upgraded to one room above (do you really think we will return....??) or 50% for a fun day at the hotel (again pay instead of getting a discount on the room payment)... Save yourself heartache and find another place to rest The time when Israelis are suckers of hotels in Israel must end! We must enact a law that prevents hotels from charging for any room before you receive the room and you have made sure that it is indeed in accordance with what the lessor has promised, just as you would do when renting an apartment, nevertheless the cost of a nightly hotel room today is almost equivalent to a month's rent of an apartment!…
תאריך השהייה: ספטמבר 2023סוג טיול: נוסע כזוגעצה לגבי חדרים: Do not order before reading
הצג עצות נוספות לגבי חדרים
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.