המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
שמור
שתף
‪11 Hillel‬, ירושלים 9458111 ישראל
שליחת הודעת דוא"ל למלון
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
הצג כל 16 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מטייל (246)
חדרים וסוויטות (136)
ארוחה (2)

אודות

מס' 51 מתוך 114 מלונות בירושלים
מקום
מידת ניקיון
שירות
תמורה

ברוכים הבאים ל מלון הלל! כ “בית הרחק מהבית” בירושלים המלון מציע שירותים רבים שנועדו למקסם את השהות שלך.

ציוני דרך קרובים כגון גבעת הגולגלתא והר הזיתים עושים מ מלון הלל מקום נהדר להישאר בו במשך טיול בירושלים.

חיבור ל-wi-fi חינם מוצע לאורחים, וחדרים במלון הלל מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח ומיזוג אוויר.

במהלך השהות שלך, נצל את היתרונות של כמה מהמתקנים המוצעים, כמו דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, אחסון מזוודות והרשמה מהירה בהגעה ובעזיבה. לאורחים המגיעים ברכב, החניה ציבורית בתשלום בקרבת מקום.

כשתהיה בירושלים, אולי תרצה לבדוק כמה מהמסעדות הנמצאות במרחק הליכה קצר מ מלון הלל,למשל Machneyuda, Notre Dame Rooftop Cheese & Wine Restaurant ו-Chakra.

במהלך הביקור שלך, הקפד לבדוק את האטרקציות הפופולריות כמו העיר העתיקה בירושלים, מוזיאון ישראל וכנסיית הקבר, שנמצאות כולן במרחק הליכה מהמלון.

מלון הלל מביא את הטוב ביותר בירושלים לקצות אצבעותיך, והופך את השהייה שלך למרגיעה ומהנה.

מידע נוסף
חדרים וסוויטות (136)136
תצוגה מלאה
מתקנים בנכס
חניה ציבורית בתשלום בקרבת מקום
אינטרנט מהיר חינם (WiFi)
Wi-Fi
אחסון מזוודות
קונסיירז'
דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה
הרשמה מהירה בהגעה ובעזיבה
שירותי גיהוץ
שירותי המרת מטבע
מלון ללא עישון
הרשמה פרטית בהגעה ובעזיבה
הצג עוד
מאפייני החדר
מיזוג אוויר
ניקיון ומשק בית
מרפסת פרטית
בטוח
מתקנים לחדרי VIP
שירותי השקמה / שעון מעורר
טלוויזיה עם מסך שטוח
מוצרי טיפוח גוף בחינם
סוגי חדרים
חדרים ללא עישון
סוויטות
טוב לדעת
דרגת המלון
סגנון המלון
מודרני
מיקום מרכזי
שפות מדוברות
עברית, אנגלית, רוסית
קישורים למלונות
595חוות דעת9שאלות ותשובות5עצות לחדר
ציון המטיילים
  • 231
  • 186
  • 98
  • 32
  • 48
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
  • עוד
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
המשתמש אורית כתב חוות דעת אוג׳ 2020
1‏שיתוף
חוץ ממיקום טוב החדר היה מזעזע.רמת ניקיון 0, רצפה דביקה, אבק בכל פינה, מקלחת לא נקיה עם סתימה, סתימה גם בכיור, מגבות שלא מריחות אחרי כביסה, ריח של רטיבות בחדר, מזגן שגם שמכבים אותו ממשיך לעבוד,הקירות בין החדרים לא אטומים שומעים את כל הרעש שיש בחדרים הסמוכים. אכזבה אחת גדולה. לא מומלץ למרות המחיר.אפילו לישון לא הצלחנו מהתחושה הלא נעימה. רק חיכינו לבוקר לברוח!
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוגוסט 2020סוג טיול: נסיעה עם משפחה
מועיל
שתף
המשתמש erez k כתב חוות דעת ינו׳ 2020
‪Yakum‬, ישראל8‏שיתופים
+1
כרגיל המיקום התמונות והמחיר היו נראים סביר אז הלכנו על זה. הגענו למלון ב 2 לינואר 2020 אחרי בבוקר. הרעיון היה להחנות את המכונית במלון לאחסן את המזוודות ולצאת להסתובב בעיר. למלון אין חניה ולכן הפקידה שלחה אותנו לחניון בתשלום מרחק של כמה דקות הליכה מהלל 11. כאמור אחסנו את המזוודות ויצאנו. חזרנו אחר הצהריים ובמקום הפקידה הנחמדה שהיתה שם בבוקר נתקלנו באנטיפט אשר נתן לנו להרגיש שאין דבר פחות צודק מהלקוח.. הלכתי איתו להביא את המזוודה שאחסנו בבוקר טינופת מסביב. קיבלנו חדר בקומה השביעית, זוגתי לא מחבבת מעליות ולכן עלניו מחדר המדרגות, טינופת בכל פינה. פתחנו את הדלת לחדר מעופש ריק מסטייל ותמונות. לאורך החלק התחתון לכל אורך הקירות צבע מתקלף. רצפה שמנונית משהו ולא נראית נקייה. במקלחת הקטנה והצפופה טינופת בתקרה ותחושת מחנק. ברחנו לרחובות העיר להסתובב וחזרנו רק כדי לישון ובבוקר מוקדם לברוח מהמלון. בקיצור: לא הייתי שולח אפילו את חמותי למלון הזה.
מידע נוסף
תאריך השהייה: ינואר 2020
תמורה
מקום
שירות
עצה לגבי חדרים: חפשו מקום אחר
הצג עצות נוספות לגבי חדרים
מועיל
שתף
המשתמש aviv2019 כתב חוות דעת ינו׳ 2020
8‏שיתופים1 הצבעה חיובית
נשארנו במלון בלית ברירה לאחר שראינו שהמחיר ששילמנו הוא כפול ממה שהם מפרסמים(לא הסכימו לבטל) שרות לא אדיב חדר במצב נורא קירות מתקלפים מסדרונות מטונפים מיטה עם מצעים מלוכלכים עם שערות ממש ממש אל תתקרבו לשם חבל על הכסף שלכם
מידע נוסף
תאריך השהייה: ינואר 2020סוג טיול: נסיעה בזוג
מועיל
שתף
המשתמש Bella W כתב חוות דעת אוק׳ 2019
ירושלים, ישראל3‏שיתופים
המיקום של המלון מעולה, קרוב לכל. השירות בקבלה מצוין, הבעיה היחידה זה עם ניקיון. החדר לא היה הכי נקי,שמנו לב לכתמים על השמיכה, במקלחת,במרפסת ועל הקירות... בגדול סבבה אבל חבל שלא מתחזקים את הניקיון יותר
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2019סוג טיול: נסיעה בזוג
מועיל
שתף
המשתמש Marina כתב חוות דעת ספט׳ 2019
1‏שיתוף
ביום חמישי 26/9 היינו עתידים לבקר בירושלים וללון במלון הילל 11. ההזמנה של המלון התבצעה כשבוע מראש בהנחייה של עובד המלון בשל תקלה באתר booking. עובד המלון שניסה להסתיר את האפשרות הכי זולה ולנסות למכור לי הצעה יקרה יותר בלקיחת סוויטה עבור 4 אנשים במקום 2 חדרים של זוג לא הצליח. ביצעתי הזמנה דרך האתר אליו הוא שלח אותי וקיבלתי אישור הזמנה. ביום חמישי ה26/9 ניסיתי להשיג את הקבלה של המלון מספר רב של פעמים על מנת להודיע להם את השעה בה יתבצע הchek in אך ללא מענה חייגתי משעה 9 בערב ועד 1 וחצי בלילה. הגענו למלון בשעה 2 ונידרשנו לחנות בחניה בתשלום ברחוב למרות שהזמנו את המלון בעבוקבות הפרסום שהינו כולל חניה. לבסוף ניגשנו לנציג בקבלה אשר ניסה לטפל ב2 לקוחות במקביל והצגנו את אמצעי התשלום ושמות המזמין והמשלם.לאחר כמה דקות התברר לנו שהנציג טעה בשמות וכמעט נתן לנו חדר של אורח אחר במלון וטען שאינו מוצא את ההזמנה של החדרים שלנו במחשב. כמו שרשמתי לפני כן הזמנו 2 חדרים זוגיים ומחיריהם יחדיו עלו 1050 ש"ח. הנציג התחיל שוב ושוב לטעון בפנינו שאינו מוצא את ההזמנה משום שההזמנה שלנו בוטלה עקב סירוב כרטיס אשראי. בתשובה הראנו לו שיש לנו אישור הזמנה ,מספר הזמנה ואין אף מייל ביטול. כשעה הוויכוח נמשך בצורה מבישה שכללה טונים גבוהים מול אורחי המלון למרות שכוונתנו הייתה לשלם על אותם חדרים ולמרות הטעות בהזמנה. נציג המלון דיבר ממושכות בטלפון עם מנהל המלון אך ללא כל שינוי חוייבנו לשלם על סוויטה (שדרוג לא לבקשתנו ועל חשבוננו) בטענה שאין עוד חדרים כפי ההזמנה שלנו והביטול הוא בגללנו. הסברנו את עצמנו מספר רב של פעמים מול הנציג ואף מול מנהל המלון בטלפון אך נתקלנו באטימות וגסות רוח שאמירה שהיננו משוחררים מהמלון אם ה"פתרון" אינו מספק אותנו ב3 בלילה. כמובן שלא הייתה לנו ברירה, הינו מותשים ואף מושפלים מהצורך להוכיח שאכן שילמנו ובאנו בכוונה טובה להנות מהחופשה וכמובן לשלם עליה. לבסוף ניתנה לנו האפשרות לשלם על הסוויטה 1150 ש"ח במקום 1450 ש"ח. התשלום והשירות לא מצדיק את רמת החדר שהיה מלוכלך ולא נעים לשהייה. בכל לשון של אמירה איני ממליצה לשוב למלון זה בשל השירות ותנאי המלון שלא מצדיקים לא את המחיר ולא את עוגמת הנפש שנגמרה לכלל הצדדים מהמקרה המביש.
מידע נוסף
תאריך השהייה: ספטמבר 2019סוג טיול: נסיעה עם משפחה
מועיל
שתף
הקודם
1234568
טווח מחירים
‏106 $ - ‏170 $ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מיקום
ישראלאזור ירושליםירושלים
מספר חדרים
43
האם זה הפרופיל שלך ב-Tripadvisor?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך
שאלות נפוצות לגבי מלון הלל
אילו אטרקציות פופולריות קרובות אל מלון הלל?
האטרקציות בסביבה כוללות את ‪Baltinester Bros. Jewelry and Judaica‬ (0.4 ק"מ), ‪Gatsby Cocktail Room‬ (0.1 ק"מ) ואת בירתנו (0.03 ק"מ).
מהם מתקני הנכס שמוצעים במלון מלון הלל?
חלק מהמתקנים הפופולריים שמוצעים בנכס כוללים את wi-fi חינם, שוער ואת אחסון מזוודות.
האם יש חניה זמינה במלון מלון הלל?
כן, השירות של חניה ציבורית בתשלום בקרבת מקום זמין לאורחים.
מהן המסעדות שקרובות אל מלון הלל?
מסעדות שנמצאות במרחק נוח כוללות את ‪Deja Bu‬, ‪Blue Hall Music‬ ואת ‪Nah'man Restaurant‬.
האם המלון מלון הלל ממוקם ליד מרכז העיר?
כן, הנכס נמצא במרחק של 0.08 ק"מ מהמרכז של ירושלים.
אילו שפות דובר צוות העובדים במלון מלון הלל?
צוות העובדים דובר מספר שפות, כולל אנגלית, רוסית וגם עברית.
האם יש אתרים היסטוריים בקרבת המלון מלון הלל?
המון מטיילים נהנים מהביקור באתר העיר העתיקה בירושלים (1.5 ק"מ), באתר הכותל המערבי (1.7 ק"מ) ובאתר נקבת חזקיהו - נקבת השילוח (2.0 ק"מ).