ברוכים הבאים ל מלון הלל! כ “בית הרחק מהבית” בירושלים המלון מציע שירותים רבים שנועדו למקסם את השהות שלך.
ציוני דרך קרובים כגון גבעת הגולגלתא והר הזיתים עושים מ מלון הלל מקום נהדר להישאר בו במשך טיול בירושלים.
חיבור ל-wi-fi חינם מוצע לאורחים, וחדרים במלון הלל מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח ומיזוג אוויר.
במהלך השהות שלך, נצל את היתרונות של כמה מהמתקנים המוצעים, כמו דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, אחסון מזוודות והרשמה מהירה בהגעה ובעזיבה. לאורחים המגיעים ברכב, החניה ציבורית בתשלום בקרבת מקום.
כשתהיה בירושלים, אולי תרצה לבדוק כמה מהמסעדות הנמצאות במרחק הליכה קצר מ מלון הלל,למשל Machneyuda, Notre Dame Rooftop Cheese & Wine Restaurant ו-Chakra.
במהלך הביקור שלך, הקפד לבדוק את האטרקציות הפופולריות כמו העיר העתיקה בירושלים, מוזיאון ישראל וכנסיית הקבר, שנמצאות כולן במרחק הליכה מהמלון.
מלון הלל מביא את הטוב ביותר בירושלים לקצות אצבעותיך, והופך את השהייה שלך למרגיעה ומהנה.
מלון מקסים ,שירות אדיב חדר מרווח ונעים הכולל מרפסת פינת אוכל ,מטבחון קטן חדר שינה להורים ,סלון עם ספה נפתחת ,שירותים ומקלחון החדר היה נקי ונעים פקידי הקבלה היו מקסימים ,קיבלה את פנינו פקידה מקסימה בשם סבהא ממליצה ממש עם אתם מחפשים להיות קרובים למרכז העיר בלי לפשוט רגל על מלון מחירים מאוד הוגנים בעיקר גם שסגרתי מעכשיו לעכשיו תודה רבה ממשפחת ספיבק☺️
רטיבויות בכל התקרות וריח עובש. חדר ללא טלויזיה. הזנחה בכל מקום קרעים של טפטים וריח רע.....אין צוות ברוב שעות היממה. בשבת בכלל אין צוות. מחירים לא כוללים מעמ. אין חדר אוכל. בקיצור תמורה רעה מאוד גם עבור 500 שח
הגענו למלון בטעות 2 מבוגרים ושני ילדים, והתברר לנו שעשינו טעות, ונתקענו בלי מקום לינה. במלון עצמו לא היו חדרים פנויים, אך הפקיד במקום - אטואן יצא מגדרו כדי לעזור לנו. רק בגלל השירות שקיבלנו, הצטערנו שלא התארחנו שם.
חוץ ממיקום טוב החדר היה מזעזע.רמת ניקיון 0, רצפה דביקה, אבק בכל פינה, מקלחת לא נקיה עם סתימה, סתימה גם בכיור, מגבות שלא מריחות אחרי כביסה, ריח של רטיבות בחדר, מזגן שגם שמכבים אותו ממשיך לעבוד,הקירות בין החדרים לא אטומים שומעים את כל הרעש שיש בחדרים הסמוכים. אכזבה אחת גדולה. לא מומלץ למרות המחיר.אפילו לישון לא הצלחנו מהתחושה הלא נעימה. רק חיכינו לבוקר לברוח!
כרגיל המיקום התמונות והמחיר היו נראים סביר אז הלכנו על זה. הגענו למלון ב 2 לינואר 2020 אחרי בבוקר. הרעיון היה להחנות את המכונית במלון לאחסן את המזוודות ולצאת להסתובב בעיר. למלון אין חניה ולכן הפקידה שלחה אותנו לחניון בתשלום מרחק של כמה דקות הליכה מהלל 11. כאמור אחסנו את המזוודות ויצאנו. חזרנו אחר הצהריים ובמקום הפקידה הנחמדה שהיתה שם בבוקר נתקלנו באנטיפט אשר נתן לנו להרגיש שאין דבר פחות צודק מהלקוח.. הלכתי איתו להביא את המזוודה שאחסנו בבוקר טינופת מסביב. קיבלנו חדר בקומה השביעית, זוגתי לא מחבבת מעליות ולכן עלניו מחדר המדרגות, טינופת בכל פינה. פתחנו את הדלת לחדר מעופש ריק מסטייל ותמונות. לאורך החלק התחתון לכל אורך הקירות צבע מתקלף. רצפה שמנונית משהו ולא נראית נקייה. במקלחת הקטנה והצפופה טינופת בתקרה ותחושת מחנק. ברחנו לרחובות העיר להסתובב וחזרנו רק כדי לישון ובבוקר מוקדם לברוח מהמלון. בקיצור: לא הייתי שולח אפילו את חמותי למלון הזה.…
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך