המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬

שמור
שתף
‪Bulevar Kralja Aleksandra 69‬, בלגרד 11000 סרביה
עדכון לגבי מגפת הקורונה (COVID-19): להצגת האמצעים שהנכס הזה נוקט לשמירה על בריאות ובטיחות.למידע נוסף
המחירים הנמוכים ביותר לשהייה שלך
מבצע ישיר מהמלון!חבילת מבצעים
‏96 $
+ ‏13 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-26.10.21
Hotels.com
Booking.com
‏96 $
+ ‏13 $ מיסים ועמלות
הצג מבצע
ביטול ללא עלות עד ה-26.10.21
הזמן עכשיו, שלם במהלך השהייה
Expedia.com‏97 $
Prestigia.com
Travelocity‏97 $
הצג כל 14 המבצעים
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
מטייל (1029)
חדרים וסוויטות (403)
סרטונים (1)
לטייל בבטחה במהלך מגפת הקורונה (COVID-19)
Visit our Travel Safe hub to see how we're helping you make more informed travel decisions during COVID-19.
למה אפשר לצפות במהלך השהייה שלך
  • צוות העובדים נדרש לעטות מסכות פנים באזורים ציבוריים
  • חומרי חיטוי לידיים זמינים לאורחים ולצוות העובדים
  • חופשת מחלה בתשלום לפי המדיניות לעובדים שמפתחים תסמינים
  • אזורים עם תנועה רבה מחוטאים בקביעות
  • צוות העובדים נדרש לשטוף ידיים בקביעות
  • שירות רפואי תורן זמין בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע
תאריך עדכון 29.06.20 האמצעים לשמירה על הבטיחות סופקו על ידי הנכס ואינם מאומתים על ידי Tripadvisor.
הערה מאת ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬
תאריך עדכון 29.06.20 האמצעים לשמירה על הבטיחות סופקו על ידי הנכס ואינם מאומתים על ידי Tripadvisor.

אודות

מס' 22 מתוך 136 מלונות בבלגרד
מקום
מידת ניקיון
שירות
תמורה
Travelers' Choice

ברוכים הבאים ל Metropol Palace, A Luxury Collection Hotel! כ “בית הרחק מהבית” בבלגרד המלון מציע שירותים רבים שנועדו למקסם את השהות שלך.

ציוני דרך קרובים כגון Crkva Svetog Marka ו-The National Assembly עושים מ Metropol Palace Hotel מקום נהדר להישאר בו במשך טיול בבלגרד.

חדרי האירוח מציעים שירותים כגון טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומיני-בר, ואורחים יכולים להתחבר ל-wi-fi חינם המוצע על ידי מלון.

Metropol Palace Hotel מציע שירות חדרים ושוער,כדי להפוך את השהות שלך למהנה עוד יותר. המלון גם מתגאה להציע בריכה וטרקלין. אם מגיעים ברכב, ב Metropol Palace, A Luxury Collection Hotel יש חניה.

בבלגרד יש מלא מסעדות ברביקיו.אז כשתהיה בסביבה כדאי לבדוק מקומות פופולריים כמו Manufaktura, Tri Sesira ו-Dva Jelena (The Two Deer Restaurant), אשר מגישים מנות מדהימות.

אם מחפשים משהו לעשות, Skadarlija ו-St. Sava Temple (Hram Svetog Save) הם דרך נחמדה לבלות קצת זמן, וכולם נמצאים במרחק הליכה מ-Metropol Palace Hotel.

Metropol Palace, A Luxury Collection Hotel מביא את הטוב ביותר בבלגרד לקצות אצבעותיך, והופך את השהייה שלך למרגיעה ומהנה.

מידע נוסף
תצוגה מלאה
מתקנים בנכס
שירות חניה
אינטרנט מהיר חינם (WiFi)
בריכה
מרכז כושר עם חדר כושר
בר / טרקלין
השכרת אופניים
שמרטפות
תחבורה משדה התעופה ואליו
Wi-Fi
ג'קוזי
בריכה מקורה
בריכה מחוממת
מלתחות בחדר הכושר / בספא
מסעדה
מזנון ארוחת בוקר
ארוחת בוקר בחדר
שכירות רכב
מרכז עסקים עם גישה לאינטרנט
אולמות לכנסים
חדר לאירועים
חדרי ישיבות
ספא
טיפולי פנים
עיסוי
אחסון מזוודות
קונסיירז'
שירותי משרת אישי
שוער
ניקוי יבש
שירות כביסה
שירותי גיהוץ
הצג עוד
מאפייני החדר
מיזוג אוויר
אח
ניקיון ומשק בית
שירות חדרים
בטוח
מיני-בר
מקרר
טלוויזיה עם מסך שטוח
סוגי חדרים
חדרים ללא עישון
סוויטות
חדרים למשפחות
חדרים למעשנים
טוב לדעת
דרגת המלון
סגנון המלון
נוף לפארק
עסקים
שפות מדוברות
רוסית
קישורים למלונות
מבצע מיוחד:חבילת מבצעים
1404חוות דעת32שאלות ותשובות19עצות לחדר
ציון המטיילים
  • 984
  • 273
  • 91
  • 29
  • 27
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
  • עוד
המסננים שנבחרו
  • סנן
  • עברית
המשתמש אלי בן דוד כתב חוות דעת נוב׳ 2020
1‏שיתוף
התארחנו במלון 2 חדרים, לצערי הרב מאוד התאכזבו. אתם 2 בחדר באופן קבוע שמים לך רק מגבת לאחד..כל פעם להתקשר לקבלה ולהתעצבן... ארוחת הבוקר לא מאורגנים באנשי צוות, פינוי איטי מהשולחנות, חוסר במים חמים לקפה בקיצור אכזבה .. לא מקבלים את התמורה בהתאם לתשלום. לא ממליץ!!!
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2020סוג טיול: נסיעה עם משפחה
מועיל
שתף
תגובה מאת Nikola Milovic, Marketing ב-‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬
התגובה נרשמה: 16 בנוב׳ 2020
Dear eyal d, Thank you for taking the time to share the issues you faced during your last stay in our hotel. Your comments will be of great help to us to take the necessary actions to improve on all mentioned areas and return the soonest possible to the high level of service that this hotel was known for before the emergence of covid-19. Indeed, we did face some issues due to the sudden high influx of guests the hotel received that period, and now we are trying to improve our business operation in this period of lower occupancy based on your constructive feedback as well. eyal d, thank you again for your comments and please accept our apologies for any inconvenience created. We are preparing for the future period, and we hope to host you again so you can see for yourself how we have improved on every aspect that we failed your expectations during your last visit. We would be delighted to have you again as our guest. In the meantime, we wish you to stay safe and healthy, and we remain at your disposal. Best regards,
מידע נוסף
המשתמש TzviGR כתב חוות דעת נוב׳ 2020
ישראל2348‏שיתופים236 הצבעות חיוביות
+1
הגענו למלון באמצעות חבילה עם חברת ישראייר ושהיינו בו משך 8 ימים. אם חשוב למטיילים לספוג אווירה מקומית או בינלאומית למדנו כי יש להתרחק מדילים מסוג זה כיוון שהמלון היה מאוכלס רק עם ישראלים לטוב ולרע. המלון נושא כותרת של 5 כוכבים והדבר גובל בחוצפה כיוון שמתפקד כמו מלון של 2 כוכבים: בדלפק הקבלה השרות הינו קר ולא אדיב, קיבלנו החדרים באיחור של חצי שעה ויש כאלה שחיקו אף ספר שעות. שהגענו לחדר מצאנו כי לא עבר ניקיון יסודי ולהפתעתיינו גילינו שבמקלחת אין כלל מגבות. הסיפור של מגבות נמשך לאורך כל השהות וכל יום היינו צריכים להתלונן בקבלה על כך שאין מגבות בחדר. יום אחד נאלצנו להתנגב עם חלוקים כי לא סיפקו כלל מגבות.עובדות המלון בחרו בלא לסדר המיטות - רק כיסו אותה ומשך כל התקופה גם לא החליפו סדינים. ארוחות בוקר היו מאוד בינוניות ומשעממות. כל יום אותם פריטים מבלי לשנות דבר. היו ימים שבגלל חוסר עובדים דלפקי האוכל היו ריקים - פעם לא היה קפה, פעם לא היו ספלים או כוסות וכ'. בושה שישראייר בוחרת במלון כזה תוך התעלמות מרמת השרות שלו ובושה שעדיין ממשיכים להיקרא מלון של 5 כוכבים. מומלץ לא להגיע אליו כלל וכלל!!!.
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2020
חדרים
מקום
שירות
2 הצבעות מועילות
מועיל
שתף
תגובה מאת Nikola Milovic, Marketing ב-‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬
התגובה נרשמה: 6 בנוב׳ 2020
Dear Tzvigr, Thank you for sharing your comments with regards to your recent stay at our hotel. It for sure means a lot to us to have your feedback since you are an active and respected Tripadvisor contributor, and will be of great help to us to improve on all the specific areas mentioned. Indeed, we had difficulties to provide the high level of service you are used to and our property is known for before the emergence of covid-19 since our hotel experienced a sudden high occupancy after the lockdown period during which we were operating with very low occupancy levels. We were almost fully occupied, and in this new situation, we admit that it was challenging for our teams. We did our best to provide the support for every guest, and even increased the number of managers on duty to help out our guests with the issues you mention as well. Unfortunately, this was not enough to have all of our guests satisfied. Please accept our apologies for the discomfort or inconvenience created during your stay. As mentioned, we appreciate your constructive feedback which will send to all Heads of Departments and the General Manager himself, in order to work on them and take the necessary actions to be able to improve on all mentioned areas. Tzvigr, we are deeply sorry that we failed your expectations, and we hope to provide us with the opportunity to host you again, and show to you how we have dealt and improved on all the mentioned areas. Thank you again, and stay safe and healthy. Best regards,
מידע נוסף
המשתמש Eli כתב חוות דעת אוק׳ 2020
1‏שיתוף
צוות המלון מתנהגים זוועה אין ניקיון שוטף של החדרים וגם שמתקשרים ומבקשים לנקות את החדר אתם חוזרים מטיול של 4 ו5 שעות ולא מנקים ואז אומרים שכבר אין חדרנים במלון. כנ"ל לגבי המגבות בחדר. בקיצור לא להגיע .
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2020סוג טיול: נסיעה עם חברים
מועיל
שתף
תגובה מאת Nikola Milovic, Marketing ב-‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬
התגובה נרשמה: 30 באוק׳ 2020
Dear Eli, Thank you for taking the time to leave your comment, it means a lot to us in order to upgrade the guest’s experience while staying in our hotel. Please note that we did face trouble in very high occupancy in this period. We tried to do our best, in a very difficult time and to accommodate every single request. And yes, there have been some mistakes we are deeply apologizing for. We will take this matter into high important consideration, And change what we can in our daily operation in order for all of our guests to be satisfied. We do hope you will appreciate and take our sincere apology, and look forward welcoming you again. Thank you in advance,
מידע נוסף
המשתמש Sydgn כתב חוות דעת אוק׳ 2020
12‏שיתופים8 הצבעות חיוביות
הגענו לבית המלון לחופשה של ארבעה לילות.למרבה המזל רוב הזמן בילינו מחוץ לחדר. המלון משווק ומוגדר כמלון יוקרה, אך בין ההגדרה לבין המציאות קיים קשר מקרי בהחלט, אם בכלל! אמנם החדר מרווח אך אינו מצויד כראוי, אין מיני בר המזגן לא פועל ( שוב גם כאן למרבה המזל מזג האוויר היה מצוין ולא נזדקננו למזגן), צריך להתחנן לכוסות ולקפסולת קפה ועוד ועוד... גם הניקיון אינו ברמת 5 כוכבים, במקלחת הושארו בקבוקי הסבון הריקים וניכר שמלבד ריקון הפחים לא נעשה דבר. ארוחת הבוקר בסיסית ביותר ואל תבנו על שירותי קונסיירג' שלא לדבר על בל-בוי או כל שירות דומה שמאפיין מלון בקטגוריה הזאת. בקיצור, אם יש בנמצא אפשרות אחרת, אל תתפשרו!!
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2020סוג טיול: נסיעה בזוג
מועיל
שתף
תגובה מאת Nikola Milovic, Marketing ב-‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬
התגובה נרשמה: 26 באוק׳ 2020
Dear Sydgn, Thank you for taking the time to review your recent stay in our hotel. We are definitely not pleased to read that you were not satisfied and that your overall impression was not good. Please note that we will take very seriously into consideration every suggestion and remark made. We slowly opened outlets of the hotel due to their closing during the lockdown, and we are gradually going back to the level of service and offer we were once proud of. There are still several things to do to reach the level of service we had before the emergence of covid-19 and your constructive comments are of great help to us to achieve this objective, the soonest possible. We will share with the team every particular issue you stated, and we will deal with them in a very serious manner. The concerned Head of Departments and the General Manager have been informed as well to take any necessary action to improve on the specific areas. We do hope that you will provide us with the opportunity to show you in a future visit how we would improve based on your precious feedback. Sincerely yours,
מידע נוסף
המשתמש אלי כתב חוות דעת אוק׳ 2020
3‏שיתופים
רמת התחזוקה של החדרים ירודה, הניקיון בחדר האוכל בעיקר במרפסת ובחדרים אינו משביע רצון. החדרים ידעו ימים יפים יותר וצריכים לעבור שיפוץ יסודי, המים בקושי זרמו במקלחת ונגרמה לנו אקזמה מהצטברות חיידקים שם למרות שהתקלחנו על נעלי אצבע. אין הקפדה על מסכות ברחבי המלון ובפרט בחדר האוכל שהועבר לקומה העשירית. האוכל מוגש במתחם אחד ובמרחק הליכה רב השולחנות שבהם סועדים את ארוחת הבוקר. המגוון כולל סוגי בשר רבים שאינם רלוונטים עבורינו , שני סוגי גבינה וסוג אחד של דג מעושן שדומה שממוחזר מדי יום ומחומם שוב ושוב. המלצרים עוטים את המסכות באופן חלקי, כקישוט והאף חשוף ונושם על המזון והקפה המוגש. בחדר האוכל כל אורח נוגע במזון ,חלקם כאמור ללא מסכות ואיש לא מעיר. הכוסות והצלחות אינם מבריקים והרצפה מלוכלכת בעיקר במרפסת שם היא ממש מטונפת. בחדר האוכל המלצרים הודיעו באחד הבקרים, ש"החוק השתנה" כדבריהם ואין מתן של יותר מכוס קפה אחד לאורח אחד ללא תשלום. היה זה לאחר תלונות על הכנת קפה קר המוגש על ידם על ידי רבים מהאורחים. במקום לנסות לשפר השירות, התווכחו ונתנו שירות באי רצון. גם המים במיחם לטובת הכנת תה היו פושרים עד קרים ובמקום לספק מים רותחים מהעמדה של הקפה, התווכחו עד שנוכחו שאנו צודקים. בעמדת השירות בכניסה למלון נתנו שירות טוב יותר, אבל אחד הפקידים הטעה אותנו לגבי שעת ההסעה לשדה התעופה בסיום החופשה, וכמעט פספסנו בגללו את ההסעה לשדה התעופה. חלק מהפקידים היו ווכחנים ובלתי יעילים, אחרים נתנו שירות מהלב, בעיקר פקידת הקבלה, האישה היחידה שהייתה שם. באשר למיקום של המלון שזוכה לכל כך הרבה תשבחות, בואו נעשה סדר. הוא טוב אך ממש לא מצויין. 20 דק מהמלון למרכז, בהליכה, משם מתחילים ללכת קילומטרים למוקדי העניין כך שלא ניתן לצאת בבוקר לחזור לנוח ולצאת שוב, בהליכה רגלית בלבד. בקיצור נותני השירות בעיקר בארוחת הבוקר מזלזלים באורחים במקום לשמוח שהם מגיעים בתקופה רגישה זו וחבל. לצערי לא ממליץ על המלון לאף אחד ומצטרף לחוות הדעת האחרונות.
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2020
חדרים
מקום
שירות
עצה לגבי חדרים: חדר הפונה לגן ולא לכביש הראשי
הצג עצות נוספות לגבי חדרים
מועיל
שתף
תגובה מאת Nikola Milovic, Marketing ב-‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬
התגובה נרשמה: 12 באוק׳ 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to write this detailed comment. It is with regret to see that we have failed your expectations in several areas. Please accept our apologies for any discomfort or inconvenience created during your stay. Furthermore, the concerned Head of Departments and the General Manager have been informed, and we are taking the necessary actions to improve following your precious feedback. Currently, we are trying to relaunch our hotel after the lockdown, day by day, step by step, aiming to reach again the high level of standards that our repeater guests are accustomed to through the years. We have still a lot of things to do to achieve this level. Your detailed comments are of great help to our team to improve in all mentioned areas. We are very disappointed to read that you were not satisfied with the levels of cleanliness since this is the issue we take most seriously. Our associates are trained thoroughly in the hygiene protocols but based on your feedback we will take the time to retrain them and be more rigorous about this. Furthermore, we are hiring new associates to be able to keep the expected hygiene levels even in very busy times in the restaurant where you had a negative experience. Your feedback with regards to the coffee offering is much appreciated. It seems that there is a misunderstanding about our offer and we will improve it further to your comments. Our hotel offers unlimited cups of filter coffee, and the possibility to have one cup of another type of coffee or chocolate on a complimentary basis. It is only if the guest would like to have a second cup of another type of coffee that there is a special reduced charge for the guest. Please accept our apologies for the confusion that took place with the waiters with regards to the hot and cold water. We are glad that you recognized that our bell boys are professionally doing their job and that everything turned out right with your shuttle bus. Recognizing that our employees are trying and giving the service with heart is such a motivation for the team, and will make sure that we drive all our associates to that level of service and direction. Our guests usually choose our hotel since we are considered one of the landmarks of Belgrade, and because they do not like to be in crowded areas. Instead, they prefer to be still in a central location which is close enough to all the attractions, reachable by foot or taxi. Once again, thank you for highlighting important issues we will address and improve in the period ahead of us. We hope that you will provide us with the opportunity in the future to show you how we have improved based on your valuable comments. In the meantime, we wish you to stay safe and healthy and thank you again for staying at our hotel. Best regards,
מידע נוסף
הקודם
123456
טווח מחירים
‏96 $ - ‏159 $ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מוכר גם בשם
metropol palace belgrade, metropol palace hotel belgrade
מיקום
סרביהבלגרד
מספר חדרים
139
האם זה הפרופיל שלך ב-Tripadvisor?

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.

קבל בעלות על הפרופיל שלך
שאלות נפוצות לגבי ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬
אילו אטרקציות פופולריות קרובות אל ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬?
האטרקציות בסביבה כוללות את ‪Belgrade at Night‬ (0.2 ק"מ), ‪Nikola Tesla Museum‬ (0.3 ק"מ) ואת ‪Tasmajdan Park‬ (0.4 ק"מ).
מהם מתקני הנכס שמוצעים במלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬?
חלק מהמתקנים הפופולריים שמוצעים בנכס כוללים את בריכה פנימית, wi-fi חינם ואת מסעדה.
אילו מתקנים זמינים בחדרים במלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬?
המתקנים המובילים בחדר כוללים את מיני-בר, מיזוג אוויר ואת טלוויזיה עם מסך שטוח.
אילו אפשרויות של אוכל ושתייה זמינות במלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬?
האורחים יכולים ליהנות מהמתקנים מסעדה וטרקלין במהלך השהייה.
האם יש חניה זמינה במלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬?
כן, השירות של שירות חניה זמין לאורחים.
מהן המסעדות שקרובות אל ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬?
מסעדות שנמצאות במרחק נוח כוללות את ‪Madera‬, ‪Na Cosku‬ ואת ‪Smokvica - Molerova‬.
האם יש אפשרויות לאימון כושר במלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬?
כן, לאורחים יש גישה אל בריכה פנימית, מכון כושר ואל מלתחות בחדר הכושר / בספא במהלך השהייה.
האם המלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬ מציע הסעות משדה התעופה ואליו?
כן, המלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬ מציע לאורחים שירות הסעות אל שדה התעופה.וממנו. אנחנו ממליצים להתקשר מראש כדי לוודא את הפרטים.
האם המלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬ מציע שירותי ניקיון כלשהם?
כן, השירותים ניקוי יבש וגם שירות כביסה מוצעים לאורחים.
האם המלון ‪Metropol Palace, a Luxury Collection Hotel, Belgrade‬ מציע שירותים עסקיים?
כן, הנכס מציע שירותים נכון כגון מרכז עסקים, חדר ישיבות וגם חדר לאירועים.