המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

‪Podol Plaza‬

שתף
מטייל (94)
חדרים וסוויטות (51)
מטייל (94)
חדרים וסוויטות (51)
ארוחה (25)
אודות
מתקנים בנכס
מסעדה
בר/טרקלין
Wi-Fi ציבורי
אינטרנט מהיר חינם (WiFi)
ניקוי יבש
שירות כביסה
צוות עובדים רב-לשוני
שירות אוטובוס הלוך ושוב
הצג עוד
מאפייני החדר
סוויטות
חדרים ללא-עישון
מיזוג אוויר
מיני-בר
טוב לדעת
סגנון המלון
רמת ביניים
מיקום מרכזי
דרגת המלון
מיקום
תצוגה מלאה
100מצוין למטיבי לכת
דירוג: 100 מתוך 100
343מסעדות נמצאות ברדיוס של 0.5 ק"מ
129אטרקציות נמצאות ברדיוס של 0.5 ק"מ
חוות דעת (173)
סנן חוות דעת
12 תוצאות
ציון המטיילים
1
3
4
1
3
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהעברית
שפות נוספות
1
3
4
1
3
קרא מה אומרים המטיילים:
סנןעברית
מעדכן רשימה...
1 - 5 מתוך 12 חוות דעת
26 באוקטובר 2016-חוות דעת נכתבה ב

נתחיל ביתרונות - המיקום של המלון מרכזי וקרוב לאטרקציות, החדרים מרווחים, ארוחת בוקר די טובה. השירות בקבלה היה נהדר ועם חיוך. חסרונות - החדר שקיבלתי היה רועש בגלל הקרבה לכביש הראשי שהיה סואן כבר משעות הבוקר, המזרן לא היה כל כך נוח, הטלוויזיה בחדר קטנה...עוד

תודה, Vladimir K
חוות דעת אלו תורגמו מאנגלית על ידי תרגום מכונה. הצג תרגומים אוטומטיים?
חוות דעת נכתבה לפני 6 ימים

ממוקם היטב באזור הצפוני של קייב. מרחק הליכה מ Vero Vero! ! . מלון ידידותי, נחמד ונקי. הסוויטה היא באמת גדולה ולא pricy. אידיאלי עבור שהייה משפחתית בקייב. אין ספא אף.

14 ביולי 2018-חוות דעת נכתבה ב

- AC לא עובד, שינה חדר, AC עובד אבל רועש ולא קירור כראוי  - כשנשאל על דברים גיהוץ, אני נשלח שולחן שבור ברזל מלוכלך כי בקלות יכול לפגוע בכל פיסת בגדים. כאשר התבקשתי לנקות אחד, אני כבר ביקש לחכות 15 דקות כדי לקבל את אחד...יש להם עסוק!עוד

23 במאי 2018-חוות דעת נכתבה ב

מיקום נהדר, נקי מאוד ונוח. צוות תומך ביקש ברזל והילדה ממש רצה להביא לי אחד. אין קומקום בחדר, ארוחת הבוקר קצת במחיר מופקע. נסה את "פשטטה" ממש מעבר לפינה במקום.

22 במאי 2018-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

מצאתי את זה מאוד מביך מרגע שהגעתי כשנשאלתי "אתה יכול לשלם עכשיו? "כאילו נראיתי כמו מישהו שיכול להישאר שם ולעזוב בלי לשלם? ללא שם: ללא קשר, היו לי שני חברים איתי בצ'ק אין (אשר היו בקרבת מקום) ואחד מהם עזר לי לקחת את התיק שלי...במעלה המדרגות כפי שלא אמרו לנו שיש מעלית. ירדתי ביום השני כדי לאשר עם הקבלה אם הם יוכלו לקבל מונית בשבילי בקופה כמו שאני לא רוצה להתקשר אחד בעצמי כפי שאני יודע נהגי המוניות overchar תיירים כי הייתי צריך לעזוב בשעה מוקדמת שעה של בוקר. האדון הביט בי כאילו הייתי חייזר ויעץ כי נהגי המוניות בקייב לא overchar כי יש שיעור שטוח של 650 גריבנה לשדה התעופה. ראשית, הם עושים עודף ושנית, איך הייתי אמור לדעת כי יש מחיר קבוע מן המלון, הייתי גרם להרגיש מאוד לא נוח לשאול. באותו יום, כשחזרתי למלון, כרטיס הביקור שלי לחדר שלי לא עבד. המשכתי לרדת ולבקש כרטיס חדש, הוא נתן לי כרטיס חדש ואמר 'אם זה לא יעבוד בפתח ואני אשלח מישהו לתקן את המנעול'. הכרטיס לא עבד שוב, עמדתי ליד הדלת קצת ואיש לא בא, הטלפון בחדר שלי לא צילצל לבדוק אם נכנסתי אז ירדתי שוב רק כדי להודיע ​​להם שזה לא עבודה, לא היתה שום בעיה, זה קורה. כשאמרתי לו שהוא אמר לי בטון הכי משפיל 'אמרתי לך להישאר בחדר' שוב, איך אני אמור לדעת שהם יודעים שהכרטיס שלי לא עובד? שוב, לא עניין גדול, אבל זה אי נוחות בשבילי, אז במקום להיות גס רוח, התנצלות היה הולך רחוק מאוד. היתה לי טיסה מוקדמת מאוד ביום האחרון שלי, חזרתי למלון בסביבות 0100 ורציתי שהם יקראו לי מונית כמה שעות מאוחר יותר, הלכתי לקבלה ולחצו על הפעמון הנלווה פעם אחת וחיכיתי ואז לחצתי עליה שוב , רק כדי להבין כי אדם עובד למעשה שינה, מדוע הוא לא שמע את הפעמון בפעם הראשונה. הוא לא התרשם כל כך שהערתי אותו שהוא לא יכול אפילו לפצח חצי חיוך, למרות שהוא הזמין את המונית שלי והלכתי. הגעתי לחדרי והקלף שלי לא עבד שוב, ירד למטה בזמן שהוא ישן למחצה ואמרו לי לחזור לחדר שלי ולחכות. שוב, זה קורה, אבל במקום לגרום לי להרגיש כאילו אני קוטע את שנתו, התנצלות היה מאוד מוערך. עדיין לא היה לי מושג שיש מעלית, ולכן גררתי את התיק הענקי שלי במורד המדרגות שלי (התיק שלי, אני לא מצפה שמישהו יישא אותו, אבל נאמר לו שיש טרמפ יהיה מועיל מאוד) ואז אל הרגע הנורא שלי, צורך ללחוץ על הפעמון הנלווה כפי שהייתי צריך לבדוק. הוא ישן, שוב, הוא קם ותג השם שלו התמוטט, בקושי הצליח לפקוח את עיניו. הוא עשה לי לעזור לי לקחת את התיק שלי למונית, אשר אפילו לא בסופו של דבר להיות Hryvnia 650 נאמר לי, זה היה משהו כמו 450. ניסיון מוזר מאוד, אני עובד במשמרת גם, עם זאת, המעסיק שלי לא לשלם לי לישון. המלון עצמו היה טוב, היה לי חדר נחמד ונקי עם מרפסת מקסימה. הוא מרכזי, קרוב לרכבת ולמסעדות ובתי קפה, יש גם סופרמרקט הפועל 24 שעות ביממה, במרחק הליכה קצר משם. קומקום ואולי תה או קפה בחדר היה נחמד, אבל חוץ מזה אני לא יכול להאשים אותו. כמו כן, יש ג 'נטלמן אבטחה / שוער מקסים שהיה מאוד ידידותי ומקסים לשוחח. אהבתי את המלון ואת המיקום אבל הצוות צריך הכשרה במחלקת שירות הלקוחות.עוד

הצג חוות דעת נוספות
קבל תשובות מהירות מצוות העובדים של ‪Podol Plaza‬ ומאורחים שביקרו שם בעבר.
שים לב: שאלתך תפורסם באופן פומבי בדף 'שאלות ותשובות'.
שלח
הנחיות לפרסום
עצות לגבי חדרים
"לא לקחת חדר שפונה לכביש הראשי - יהיה לכם קשה לישון.."
M4090JSvladimirk
26 באוק׳ 2016
קריאת חוות דעת
טווח מחירים
‪$ ‎91‬ - ‪$ ‎131‬ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מוכר גם בשם
podol plaza kiev
מיקום
אוקראינהקייב
מספר חדרים
57
האם זה הפרופיל שלך ב-TripAdvisor?
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר. קבל בעלות על הפרופיל שלך