כדי למצוא את המלון מקסים האידיאלי בבנגלור לא צריכים להתאמץ כל כך. ברוכים הבאים ל Hotel Royal Orchid Bangalore,אופציה טובה למטיילים כמוך.
Park Plaza Bangalore מציע לאורחים מגוון של שרותי חדרים הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומקרר ואפשר להתחבר wi-fi חינם.
המלון מציע שוער, שירות חדרים ומרפסת על הגג, כדי שהטיול שלך יהיה עוד יותר נעים. המלון כולל גם בריכה על הגג וארוחת בוקר. לאורחים המגיעים ברכב יש גישה לחניה חינם.
בזמן השהייה ב-Hotel Royal Orchid Bangalore,אורחים יכולים לבדוק את Hanuman Temple ו-Infant Jesus Shrine, כמה מהאטרקציות המובילות בבנגלור.
כשאתה רעב, הקפד לבדוק את Olive Beach, את Truffles ו את Milano Ice Cream, שהן כמה מהמסעדות איטלקיות הפופולריות בקרבת המקומיים והלא מקומיים כאחד.
במהלך הביקור שלך, הקפד לבדוק את האטרקציות הפופולריות כמו Bangalore Palace, Shivoham Shiva Temple ו-Surayanarayana Temple, שנמצאות כולן במרחק הליכה מהמלון.
Hotel Royal Orchid Bangalore מביא את הטוב ביותר בבנגלור אליך, והופך את השהייה שלך למרגיעה ומהנה.
השירות והצוות הוא יוצא דופן! ! החל מאבטחה ודלפק הקבלה, הפייסבוק, דיילות החדרים. . . פשוט הטוב ביותר! ! צוות הקבלה היה מקסים לחלוטין! כל מחלקה יוצאת מהדרך להבטיח שמטופלים באורחים. רק הלוואי שהחדרים ישופצו. המיקום מצוין.
בחרנו במלכות הסחלבים כמקום לחתונה של בתנו. מאז שנכנסנו להביט במקום עד לסיום האירועים החוויה שלנו פשוט הייתה מדהימה. פריטי נשפים הבטיחו את הדרישות שלנו. השף עזר להחליט על 3 תפריטים שונים לאירועים. הוא הקפיד לקחת משוב אחרי כל אירוע. כל הצוות כל כך מסודר ומועיל מאוד. מעצב הפרחים והצוות היה מהיר והעבודות הושלמו בזמן. כל האירוע שלנו בן יומיים הסתדר ללא תקלות כלל. תודה צוות רויאל סחלב. אנו ממליצים על Royal Orchid Regenta Domlur לחתונות.
אוכל טוב ואירוח ומר שנקר, קפטן בל גישה מצוינת וידידותית, אוכל טוב, סביבה נחמדה ובמרכז העיר נכס מדהים ומפואר וצוותים ממושמעים היטב. כל טוב
הזמנו 4 חדרים ל -2 לילות. 5 מחברי הצוות שלנו הגיעו למלון בסביבות 1130 שעות. תודה לדבולינה שהעניקה לנו את החדרים בסביבות השעה 12:30 שם בזמן הצ'ק-אין היה 1400 שעות. היה קצת תקשורת בזמן הבדיקה בה הייתי מתעלם. אבל שוב דבולינה עשתה זאת. החדרים טובים ומיוחדים. רוצה גם לציין שהאיכות וטעם האוכל מדהים. הצוות במסעדה בזמן ארוחת הצהריים והארוחת בוקר ממש קשוב ונמצא על רגליו לכל עזרה שתידרש. לחיים לכולכם. השירות בדלפק הקבלה ובקונסיירז 'זקוק ליותר תשומת לב ובגלל זה ניכמתי 2 נקודות. אתה ממשיך להתקשר למשרד העבודה והם לעולם לא יגיבו לך. אתה מבצע 3-4 שיחות והם בוחרים בטלפון. ביקשנו מדלפק הקבלה לשלוח מישהו מבקרת בית לאסוף את הכביסה ואחרי 2 תזכורות קיבלנו מישהו בחדר. בלילה שוב הזמנו את הקבלה לבדוק את התרופות, אך איש לא השיב לשיחה. אני חושב שההדרכה נדרשת לצוות דלפק הקבלה. בזמן הצפייה לפני היציאה לארוחת הבוקר הודענו לגברת בדלפק הקבלה להכין את השטרות והזכרנו גם איך אנחנו רוצים שהשטר יהיה. מאוחר יותר כשחזרנו מארוחת הבוקר אחרי 25 דקות החשבונות לא היו מוכנים ועלינו לחכות עוד 20 - 25 דקות בקבלה. מצטערים אינו פיתרון לכך. אני חושב שהצוות לא קשוב ולא מאומן בדלפק הקבלה. אודה שוב לדבולינה, איש דלת הבוקר והערב וצוות המסעדה. חבר'ה אתם אלו שעשו לדירוג של 3 כוכבים ואם דלפק הקבלה היה קשוב ואכפת לו יותר מהאורח הייתי נותן 5 כוכבים. תודה ותעודד.…
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך