כל אחד צריך מקום להניח את הראש. למטיילים המבקרים בבנגלור Shangri-La Hotel Bengaluru היא בחירה מצוינת למי שרוצה לנוח ולהתרענן. ידוע בזכות האווירה ה יוקרתית,והקרבה למסעדות ואטרקציות, Shangri-La Hotel Bengaluru עוזר לך ליהנות הכי הרבה בבנגלור.
Shangri-La Hotel Bengaluru מציע לאורחים מגוון של שרותי חדרים הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומקרר ואפשר להתחבר wi-fi חינם.
המלון מציע שוער, שירות חדרים ומרפסת על הגג, כדי שהטיול שלך יהיה עוד יותר נעים. המלון כולל גם בריכה וארוחת בוקר. לאורחים המגיעים ברכב יש גישה לחניה חינם.
ציוני דרך קרובים כגון M Chinnaswamy Stadium ו-Ragigudda Sri Prasanna Anjaneyaswamy Temple עושים מ Shangri-La Hotel Bengaluru מקום נהדר להישאר בו במשך טיול בבנגלור.
כשתהיה בבנגלור הקפד לחוות את הלובסטר מקומיים המועדפים ב Karavalli, Kebabs & Kurries או-The Royal Afghan at The Windsor.
אם ישאר זמן, Cubbon Park, ISKCON Temple Bangalore ו-Shanmukha Temple הן כמה אטרקציות פופולריות הנמצאות במרחק הליכה.
בין שנוסעים לעסקים או להנאה,או לשניהם, Shangri-La Hotel Bengaluru בטוח יהפוך את ביקורך בבנגלור לאחד שראוי לזכור.
מלון מעולה.שירות מצוין.אוכל טעים ובריכה מצוינת.ספא ברמה גבוהה.מנסים להענות לכל בקשה.העובדים נותנים שירות מצוין. המיקום של המלון לא כל כך נח אבל מי שמגיע לעבןדה זה מצוין. באסור יש ארמון וניתן להגיע מהמלון לאזורים מרכזיים בקלות
אני נשאר כאן 2 - 5 פעמים בחודש, תמיד המקום שלי לנוח ולהרגיש כמו השני שלי. אנשי צוות השוער הם תמיד האנשים האהובים עלי. הם תמיד כל כך מועילים לכל דבר, החל מטיפול במזוודות שלי או עזרה לי להשיג כרטיס SIM. החשוב ביותר הוא קבלת הפנים החמה שלהם. אג'ית, נאסם וצ'טרי הם הבנים האהובים עלי. הם עושים כמיטב יכולתם להבטיח לי כל דבר. אני לא יודע להביע תודה על כך, שתמיד אני מטפלת היטב. עבודה טובה אתם! מצפה להיות שוב שוב בעוד כמה ימים.
מלון חמישה כוכבים אמיתי ובקבוצה שלי יש חמישה מלונות ביפן ואני קינאתי באיכות. נשארנו ברמת מועדון הוריזון והטרקלין יפה ונחמד ונשנושים מעולים. החדר היה צוות איכותי וקשוב. אהבתי גם את מזנון ארוחת הבוקר בקומת הקרקע וכל כך טוב שניסיתי בעולם ובאיכות הגבוהה ביותר. זה המקום החדש שלי למקום בבנגלור. לא תוכלו למצוא חווית מלונות טובה יותר. נפגש עם כמה אנשי עסקים זרים אחרים במועדון האופק והסכמנו שזהו המלון מספר 1 בבנגלור עכשיו.
אני עובד בחברה בינלאומית גדולה עם מספר משרדים בהודו. מלון שנגרי - לה בנגלור נבחר לישיבה ברמה גבוהה שהתקיימה בסוף ינואר 2020. זו הייתה הפעם השלישית שלי שהייתי במלון הזה, ושוב הייתי מרוצה מאוד מכל השירותים והתשומת לב שקיבלו. משלב התכנון של האירוע ועד עזיבתו של כולם, הצוות בשאנגרה - לה דאג למטופלים במפגש שלנו. למרות שלמלון שנגרי - לה כבר יש מוניטין רב, התרשמתי ביותר מצוות / ים המלונות שפגשתי, שעזרו להפוך את הפגישה שלנו להצלחה ולהישאר הכי נעים של כולם. מבחינה עסקית הרגשתי שהעסק שלנו מוערך, ומבחינה אישית האירוח של כולם גרם לי להרגיש בבית. המפגשים והברכות בשדה התעופה והתחבורה למלון היו מתואמים היטב והרכבים ששימשו היו באיכות מעולה. תודה למר אג'יט, השוער הראשי וצוותו, על תשומת ליבם לצרכים שלנו. אמצעי האבטחה הברורים וההכרחיים שקיימים מאוזנים היטב בין הצורך בביטחון, פרטיות וזרימת המהירות של האורחים המגיעים, העניקו לי נוחות רבה. תודה למר סאתיה, מנהל האבטחה וצוות האבטחה שלך על תשומת הלב לבטיחותם של כולם. צוות הקבלה היה מאוד מקצועי ויעיל בבדיקתיי ושירות הקונסיירז 'אדיב ומקצועי. בקשתי לאכלס חדר אירוח ספציפי הוענקה. כשהגעתי למלון מוקדם, הוצע לי חדר זמני עד שהחדר המבוקש שלי היה מוכן לתפוס. גב 'מורגינה, מנהלת שירות - קשרי אורחים, דאגה שהרישום והצ'ק-אין שלי יתנהלו בצורה חלקה ושהסדרי החדר הזמניים יהיו לשביעות רצוני. הגב 'מורגינה לקחה על עצמה גם את עצמה, כדי להבטיח שההעברה שלי לחדר המבוקש שלי תעבור כשורה ושוב, הכל היה לשביעות רצוני. בקרת האקלים בחדר הייתה טובה ולמרות שביליתי זמן מוגבל, המיטה הייתה נוחה. מכיוון שהייתי בקומה עליונה, ניתן היה לשמוע מוזיקה מהבר העליון של הגג, אך נראה שהמוזיקה נעצרה בזמן סביר. שירותי חדרניות וכביסה שימשו במהלך שהותי והיו לשביעות רצוני המלאה. השתמשתי בחדר הכושר שהיה מצויד בציוד חדש ומודרני. המתקן היה נקי, מטופח ועליו צוות הכושר. במהלך שהותי היה לי גם העונג לפגוש את גב 'נירוטה, נציגת שירות אורח השירות, באזור הלובי. הגב 'נירוטה גם דאגה שהכל במלון יהיה בריבוד שלי ושהשהייה עומדת בציפיותי. הגב 'נירוטה ומספר הצוותים הכירו בי כחבר במעגל הזהב, שגם אני ממליץ לאורחים להצטרף אליו. הגב 'נירוטה הגישה לי לימים מתנה שיווקית קטנה ממלון שנגרי - לה, כאות הערכה לעסק שלי. תודה רבה גב 'נירוטה על מתנת הפרידה / הערכה השימושית. חדרי הישיבות והמרכז העסקי שהשתמשו בו במהלך האירוע שלנו ענו במלוא צרכינו והייתי ממליץ עליה בחום לחברה אחרת ששוקלת לקיים פגישה עסקית בבנגלור. למרות שעמיתיי בבנגלור היו אלה שעוסקים בעיקר בהסדרים עם המלון, אני רוצה להודות ולהודות על מר רקש, מנהל התושבים, מר מוחמד, מנהל מכירות, גב 'לבניה, מנהל מכירות ומר. ביזו, מנהל אירועים, שלכולם היה תפקיד חשוב בהפיכת האירוע שלנו להצלחה. היה לי העונג לאכול, בטרקלין בקומה 17, בית הקפה, לאונג 'הלובי, מסעדת קפרזה ובמסעדת זעפרן. אני מחשיב את האוכל בכל המקומות כאיכות מעולה שרק הועלה על ידי השירות הנהדר של הצוות וההנהלה הידידותיים. שמחתי גם להיות מוזמנת להשתתף באירוע יום הרפובליקה שלהם, שנערך בשטח המלון ב- 26 בינואר, והדגיש את חשיבות היום בו הודו הפכה למדינה ריבונית-דמוקרטית. עם הצ'ק-אאוט, שוב היה לי העונג להיעזר בגב 'מורגינה, שדאגה שהצ'ק-אאוט שלי יעבור בצורה חלקה ושהשהייה שלי תהיה לשביעות רצוני המלאה. הגב 'מורגינה התקשרה איתי אחר-כך כדי לאשר שהגשמתי את זה הביתה בריאה ושלמה. תקשורת המשך זו היא הדגמה ברורה של תשומת לבה של גב 'מורגינה ושירות לקוחות אשר עולה על מעבר למה שניתן לצפות מעובדת במלואה בתפקידה. תודה לך גב 'מורגינה על אישיותך האדיבה והאכפתית. לא תפסתי את שמם של כל מי שהפך את השהות שלי כל כך למהנה וייתכן שהתגעגעתי - אימרתי כמה מהאנשים שהוזכרו, אבל אני מבקש להביע את הכרתיי הכנה לכל מי שהפך את שהותי ועמיתיי להישאר כל כך נעימים והפגישה שלנו הייתה הצלחה . אזכורים מכובדים פונים לעובדים הבאים: נציגי שדות תעופה, מר פרשוראם ובאלה; מנהל משרד החזית, סמית קומאר; עוזר מנהל שירות להיות - קף, גוברה טייאגי (טוני) ושף המטבח האתני, מר פרבהקרן; שרת במסעדת קפרזה, ג'יימס; רכזת אירועים, מר קרישנו; מנהלת בטרקלין העסקים של אופק, מר יאש ומשרתים מר פרוויז וכמו תמיד גב 'רינה. אני ממליץ על המלון שלך לעמיתים וחברים שעשויים לנסוע בעתיד לאזור בנגלור לכל מי ששוקל לארח פגישה עסקית בבנגלור. תודה על השהות / החוויה הנהדרת, האירוע המוצלח וההזדמנות לספק משוב זה.…
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך