The Amayaa
אודות
The Amayaa הוא בחירה מצוינת למטיילים שמבקרים בוראנאסי. ידידותי למשפחות עם מגוון של מתקנים ושירותים המיועדים למטיילים כמוך.
החדרים מציעים מיזוג אוויר ושולחן עבודה,וחיבור ל-wi-fi המאפשרים לך לנוח ולהתרענן בקלות.
לנוחיותך, The Amayaa מציע דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, שוער ושירות חדרים. ובנוסף, כדי להביע את הערכתנו, אורחים ב-The Amayaa יכולים ליהנות מבריכה ו מארוחת בוקר אשר מוצעים במקום. לאורחים המגיעים ברכב יש גישה לחניה חינם.
בזמן השהייה ב-The Amayaa, אורחים יכולים לבדוק Ganga Aarti ו-Batuk Bhairav Mandir, כמה מהאטרקציות המובילות של וראנאסי.
כשתהיה בוראנאסי, אולי תרצה לבדוק כמה מהמסעדות הנמצאות במרחק הליכה קצר מ The Amayaa,למשל Bati Chokha, Canton Royale Restaurant ו-The Palate.
וראנאסי גם ידועה בזכות ה גלריות אמנות הנהדרות, כולל Kriti Gallery, Ruchika Art Gallery ו-Mehta Art Gallery, אשר לא מאד גלריות אמנות רחוקות מ-The Amayaa.
אנו בטוחים שתיהנו מהשהייה שלכם במלון The Amayaa כשאתם חווים את כל מה ש לוראנאסי יש להציע.
מיקום
חוות דעת
- 227
- 141
- 81
- 39
- 50
- סנן
מיזוג האוויר לא עבד במשך זמן מה במלון, אך הם תיקנו אותו תוך שעה. שיחה בדלפק הקבלה הביאה אישור שירות מייד. מלון זה פונה לקבוצות סיור גדולות ומצאנו ששירות השולחן יורד בולט אצל קבוצות גדולות. עם זאת, צוות המטבח וצוות השירות שמרו על פריטי מזנון שהתחדשו די מהר. דיילת החדר עשתה עבודה טובה בשמירה על חדרנו נקי מאוד. המלון פונה לכביש עמוס מאוד, כך שאם לא תהיה בחלק האחורי של הנכס, תשמעו שפע של צופר תנועה במהלך היום, ותהלוכות מוזיקליות לחתונה במהלך הערב. המעליות הן 3 במספר, אך הן קטנות מאוד. כך שאם אתם מגיעים או בודקים אותה בזמן עם קבוצת טיולים, ההמתנה יכולה להיות ארוכה. השתמשנו בגרם המדרגות הנחמד כשיצאנו מהקומה השישית ללובי במהלך טיולינו. אנשים נוספים צריכים לעשות אותו דבר כאשר הם יוצאים לסיורים ביום, ללא מזוודות. המזנון במחיר סביר, פשוט ביישן בסכום של 900 INR לאדם והאוכל מגוון ומוכן יפה. המלצר הראשי מצוין, אך ניתן היה לשפר את המוטיבציה והיעילות של חלק מהמלצרים הצעירים יותר במהלך שעות ההגשה העמוסות.
עם ההגעה למלון אחרי לילה ארוך ברכבת לילה, הוצגנו לחדרים שלנו. באותה תקופה היו בנייה במלון ותוך כדי מנוחה התקבלו רעשי בנייה רמים לצידנו והופנו מעל לחדר שלנו.
החדר היה מריח מאוד עובש ועובש על התקרות ובמסדרונות. ביקשנו החלפת חדר וחדר עם מקרר (מכיוון שלא היה לנו חדר בחדר שלנו), האיש שעבד בקבלה הקדמית דחה והצהיר כי אין חדרים זמינים, למרות שנוכל לראות חדרים מעבר למסדרון שהיו חינם?
שאלנו אם נוכל לעשות כביסה ודחפנו למלא שקית בבגדים שלנו בזמן שמישהו עמד ליד דלתנו בזמן שהכנסנו את התחתונים לתיק. עם קבלת החשבון שלנו על כביסה נאמר לנו שעלינו לשלם 2, 323 INR (48 דולר אוסטרלי לשטוף 17 זוגות תחתונים, גרביים וכו ', 3 חולצות טי, 5 שמלות, 2 מכנסיים). זוהי עלות מרהיבה ואף פעם לא הייתה מצליחה לשלם זאת בשום מקום. הצוות בקבלה הקדמית היה גס רוח כלפינו והיה מבקש מאיתנו להתיישב או אמרו שהם יגיעו לחדרנו כדי לפתור את הבעיה, אך מעולם לא עשו זאת.
בבדיקה סיכמנו 20% הנחה על חשבון הכביסה שלנו שהם לא נראו בבקשה.
ברגע שעזבנו את המלון, כל חפצינו ריחו כמו עובש לח (אפילו הכביסה הנקייה) להמשך טיולנו.
כשקראנו לספא למחירים, נשאלנו אם אנחנו תיירים הודים או איתם בינלאומיים, והסבירו שתיירים בינלאומיים משלמים עלויות מנופחות.
הצוות במסעדה היה מקסים והאוכל היה הגון (עדיין די יקר).
הבריכה הייתה נקייה ומתוחזקת באופן קבוע, וכך גם חדר הכושר.
תמיד קיבלו את פנינו בכניסה הקדמית על ידי אדם שמח ומחייך.
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך