מלון מדיסון נהריה
אודות
כדי למצוא את המלון ידידותי למשפחות האידיאלי בנהריה לא צריכים להתאמץ כל כך. ברוכים הבאים ל מלון מדיסון נהריה,אופציה טובה למטיילים כמוך.
מלון מדיסון נהריה הוא מלון ידידותי למשפחות אשר מציע מיזוג אוויר, מקרר ומטבחון בחדרים, וקל להישאר מחוברים במהלך השהות כי המלון מציע wi-fi חינם לאורחים.
המלון כולל דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, הרשמה מהירה בהגעה ובעזיבה ואחסון מזוודות. ובנוסף, אורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר כשנמצאים בנהריה. לאורחים המגיעים ברכב,יש חניה.
כשאתה רעב, הקפד לבדוק את Pacific,כדי להכיר את מסעדה אסייתית הפופולרית בקרב המקומיים והלא מקומיים כאחד.
אם אתה מעוניין לחקור על נהריה, בדוק את מדינת אכזיב, אשר נמצא במרחק הליכה מ-Nahariya Park Plaza.
מלון מדיסון נהריה מביא את הטוב ביותר בנהריה אליך, והופך את השהייה שלך למרגיעה ומהנה.
מיקום
חוות דעת
- 30
- 52
- 45
- 39
- 35
- סנן
מה כן טוב - המיקום פצצה, הנוף לים
בסה״כ אין מצב בעולם שחוזרים לפה!!!
מלוכלך מאד.חדרים ישנים מים דולפים בחדר.
אין אולם הכל נעשה בלובי צפוף.
אין חניה למלון אתם והמזל שלכם.
רשת רימונים זה בושה שזאת הרמה ב 2023.
לא מבין איך המלון הזה עדיין עובד?
המזדרונות לובי וחדר שלנו ושל חברים בקומה 7
לאורך כל השהייה היה חנוק מעשן סיגריות .ניסינו לכסות מתחת לדלת שלנו במגבת אך לא עזר בהרבה. המלון מכנה את עצמו מלון ספא ,אך כמעט 5 עד 6 פעמים בקשנו חלוקים ,וכל פעם התחמקו בצורה אחרת ובצק אאוט אמרו רק מי שמקבל טיפול בספא מקבל חלוק !!למרות שיכלו לספק ולגבות תשלום.
לאורך כל השהייה בקשנו תפריט ספא כגי להזמין טיפולים אך כל פעם הריצו אותנו מספא ללובי ובסוף גם לא היה להם תפריט ספא.
ארוחת ערב כל יום מורגש שממוחזר מששי שבת. הלחמניות בכל הארוחות עדיין היו חלות של שבת או לחמניות קשות שניכר חיממו אותן מספר פעמים. ארוחת בוקר ברמה סבירה, מוגשת עד השעה 11, ובבוקר השני הגיענו ב 8:45 ,לחדר אוכל ושבקשנו מיץ תפוזים טענו שנגמר אבל ניתן להזמין בתשלום . חבל שכך בית מלון על נקודות כאלה הורס לעצמו את השם ולא משאיר אפשרות לחזור שוב.
נתחיל מזמן ההמתנה לקבלת חדרים בממוצע 25 דקות עד שהפקיד מטפל בך ואין תור של אנשים. נמשיך מזה שהחדרים לא מוכנים בזמן (אחרי שעה 15) . מתוך 8 חדרים רק ב 2 עבד המזגן !!!!!! כאשר התלוננו אמרו לנו שאין מה לעשות ! אתם אמיתיים !?
חדר אחד פוצל לקומה אחרת ובתמורה הציעו לנו לקחת חדר קטן בסוף התפשרנו וזה מה שעשינו . נציין כי המנהלת במקום הביאה לנו פיצוי צלחת פירות וארוחת צהרים לחדר הבעיתי.
המלון עצמו מתאים למשפחות . מיקום מנצח על הים ממש !!
האוכל בחדר האוכל היה מצוין בארוחת הערב. וגם בארוחת הבוקר היה סביר.
חויבנו פעמיים על שתיה שהזמנו בחדר האוכל בארוחה בערב גילינו את זה בזמן הצק האוט ....
עיקר הבעיה במלון זה חוסר שירותיות !
יש בעיה אין להם טיפת רצון לסייע לפתור אותה !
לא רק לנו אלא גם ברמת האנשים שהיו שם מסביב ולכן כל דבר לוקח שם מלא מלא זמן. וחבל.
דיברנו בנועם עם פקידי הקבלה ולמרות ההמתנה הארוכה הבהרנו להם שאנחנו יודעים שזה לא באשמתם, אך מגיע לנו לקבל את החדר שלנו ואם אפשר את המנהלת.
המנהלת צעקה עלינו כשביקשנו לראות אותה ולהבין מה קורה עם החדר שלנו. מאז יצאה המנהלת, הכל הסלים והגענו למצב שהיא אפילו לא נותנת לנו לדבר, מרימה עלינו את הקול, ובעיקר לא מספקת לנו את התשובות שאנחנו מחכים להן.
חוויה הזויה, באנו לנופש וקיבלנו צעקות מהמנהלת, היא לא הקשיבה לנו והתייחסו אלינו ביחס מעליב וממש לא תואם את איך שפקידי קבלה בבית מלון צריכים להתנהג.
במקום לפנות אלינו בשעה 15 ולהסביר (בנועם) שהחדר עדיין לא מוכן ולהציע פיצוי, יצא מצב שלמעלה מחצי שעה המתנו בשקט, דרשנו את המנהלת, שבסוף רק צעקה עלינו ודיברה ביחס מזלזל, לצורך הדוגמה משפט שנאמר - ״אני לא חייבת לך כלום״.
עזבנו מיד את המקום וויתרנו על לילה בנהריה.
לא ממליצים בכלל, תעשו לעצמכם טובה ואל תגיעו.
"מכל החדרים רואים את הים. מהחדרים שפונים צפונה רואים ממש עד ראש הנקרה. אנחנו ביקשנו וקיבלנו חדר ( רגיל ), בקומה גבוהה ( 7 ) פונה לים."קרא את חוות הדעת המלאה
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך