כל אחד צריך מקום להניח את הראש. למטיילים המבקרים ברמת גן מלון לאונרדו סיטי טאואר היא בחירה מצוינת למי שרוצה לנוח ולהתרענן. ידוע בזכות האווירה ה ידידותית למשפחות קרבתו למסעדות ואטרקציות, מלון לאונרדו סיטי טאואר עוזר לך ליהנות הכי הרבה ברמת גן.
חדרי האירוח מציעים שירותים כגון טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומיני-בר, ואורחים יכולים להתחבר ל-wi-fi חינם המוצע על ידי מלון.
Ramat Gan Sheraton מציע דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, שירות חדרים ושוער,כדי להפוך את השהות שלך למהנה עוד יותר. המלון גם מתגאה להציע בריכה וארוחת בוקר. אם מגיעים ברכב, ב מלון לאונרדו סיטי טאואר יש חניה.
קרוב ל Ramat Gan Holocaust Memorial, ציון דרך פופולרי ברמת גן, מלון לאונרדו סיטי טאואר הוא יעד נהדר לתיירים.
מטיילים המחפשים ליהנות ממסעדות מאכלי ים יכולים לפנות אל Restaurant Palamida.
בין שנוסעים לעסקים או להנאה,או לשניהם, מלון לאונרדו סיטי טאואר בטוח יהפוך את ביקורך ברמת גן לאחד שראוי לזכור.
הגעתי ביום חמישי למלון מהכניסה למלון ועד העזיבה נתנו לנו להרגיש בבית הכל בכן בבקשה בחדר אוכל שירות המלצרים נהדר בשירות בקבלה מצויין אני יחזור שוב להתארח במלון... תודה על הכל החוויה שהייתה לנו חשוב תודה רבה
מטפלת השתמשה בהמון שמן והמסג היה לא מקצועי לטעמי, רוב הטיפול פשוט מרחה לי בעדינות את השמן על הגב, ניסתי להסביר לה שאני רוצה שתעבור גם לאזור הכתפיים ולהדגים לה.. היא לא הבינה לא עברית ולא אנגלית. סיימתי את הטיפול ישבה בקבלה משהי ממש מקסימה רציתי לשתף אותה אבל מאחר והייתי עם חברה וחגגנו יומהולדת לא רציתי שחברתי תתאכזב מהמתנה.
מאכזב ממש. מיד כשנפתחה הבריכה בעשר בבוקר היו בדלי סיגריות סביב בג'קוזי,משמע לא ממש נוקה. בתוך בג'קוזי מצאתי מספר בלוני מילוי גז קטנים חלודים. המציל ישב תחת השלט של נא לא לעשן,ועישן ללא הפסקה. סביב כל מתחם הבריכה עישנו עובדי המלון לא עשו דבר בעניין. בג'קוזי רשום שאין כניסה תחת גיל 18. רוב הטובלים היו ילדים. הסאונה הרטובה כלל לא עבדה וריח נוראי של טחב. המקלחות הן של הנשים והן של הגברים הלוקרים חלק עם דלת שבורה,חלק אי אפשר לנעול כי אין את הפין שמאפשר השמת מנעול. המקלחת עצמה אי אפשר להשתמש הראש מקלחת עליון רק בראש ידית כי הפין אותו מושכים כדי להעביר את זרימת המים מלמעלה,הפין שבור. הכולל,אחזקה עלובה ומאכזבת. לשם בוודאות לא נגיע שוב וגם נמליץ לאחרים לא להגיע
חוות דעת ביקרתי בתחילת אוקטובר ללילה אחד, יום חמישי, עם אישתי ובני התינוק. במעמד ה"צ'ק אין" (בשעה 23:00 לערך)היתה תקלה במסוף האשראי, ולאחר דין ודברים ולאחר שהראתי לנציגת הקבלה באפליקציית האשראי כי כבר חוייבתי על העסקה היא פשוט חייבה אותי להעביר את הכרטיס שוב בטענה שלא עבר. נאלצתי להעבירו שוב והראתי לה באפליקציה כי חוייבתי פעמיים. קיבלנו חדר עם ניאגרה שבורה, לא ניתן להדיח את האסלה. הגיע נציג ושלח אותנו להחליף חדר. החדר האחר שקיבלנו היה חדר עם דלת מקשרת לחדר שבחצות הלילה פשוט עשו בו מסיבה. מוזיקה וצעקות. כל המעבר הזה בחצות הלילה עם תינוק בן פחות מחודשיים שנכנס להיסטריה מהמסיבהבחדר הסמוך. למחרת בבוקר במעמד ה"צ'ק אאוט" הסברתי שוב לנציג כי חוייבתי פעמיים. הוא טען שהוא רואה חיוב אחד. מכיוון שהבנתי שאין עם מי לדבר אמרתי לעצמי שאולי יקח לאשראי יום - יומיים להתאפס. משלא קרה הדבר פניתי למרכז השירות של פתאל, משם העבירו אותי למלון. שוחחתי עם נציגת המלון שהבטיחה לחזור אלי למחרת. כמובן שמאותו רגע התחיל מסע ומרדף אחרי המלון כדי לקבל זיכוי על חיוב כפול. מבלי להזכיר שמות של נציגים (הפרטים כמובן אצלי) הבטיחו לי כי יחזרו אלי, מספר הטלפון שלי נכתב כמה וכמה פעמים, כמובן שאיש לא חזר אלי. פניה למוקד פניות הציבור שלחו אותי לשירות הוואצאפ של פתאל ישיר שהדבר הכי טוב שהם יכולים לעשות זה להעביר פניה למלון שכזכור - לא חוזר אלי. אז רשת פתאל, אני לא אמות מ- 450 ₪, דוד פתאל ומשפחתו לא יתעשרו מהם. את הכסף אני אקבל מחברת האשראי, והלוואי ונגיע לערכאות משפטיות. ברור לי כי רשת מלונות לא תקום ותיפול עלי, אך אותי כלקוח איבדתם. לרשת שלכם על כלל המותגים שלכם אני לא אכנס לעולם. לנציג/ת המלון שתיכף יגיבו פה את אותה תגובת "העתק הדבק" - תחסכו לנו.…
שירות אדיב, ארוחת בוקר טעימה ועשירה, יחס מצויין של כל הצוות, בריכה נקייה, ספא מעולה. ממליצה לזוגות, חברים, משפחות (נוח גם עם תינוקות). נגיש עם תחבורה ציבורית (קרוב לרכבת). תמורה טובה למחיר, אחזור לכאן בעתיד(:
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך