Barut Goia



אודות
למצוא את אתר נופש ידידותי למשפחות האידיאלי בסידה לא צריך להיות משימה קשה. ברוכים הבאים אל Sunwing Side Beach, אופציה טובה למטיילים כמוך.
בהתחשב בקרבת הציוני דרך הפופולריים, כגון Bizans Hastanesi ו-Tyche Tapinagi, אורחים ב-Sunwing Side Beach יכולים בקלות לחוות כמה מציוני דרך הפופולריים ביותר של סידה.
החדרים ב-Sunwing Side Beach מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומקרר אשר מספקים פינוק ונוחות יוצאי דופן, ואורחים יכולים לגלוש ב-wi-fi חינם.
שירות חדרים ושוער הם כמה מהתכונות המוצעות באתר נופש. בריכה וטרקלין גם יעזרו להפוך את השהייה שלך לעוד יותר מיוחדת. אם מגיעים ברכב אל Sunwing Side Beach,יש חניה חינם.
מטיילים המחפשים ליהנות מהוט פוט יכולים לפנות אל Emir Pansion Bistro Cafe. אחרת, ייתכן שירצו לבדוק את מסעדה איטלקית כמו Elia Restaurant & Lounge, Azumare Lounge או-Kayi's Cafe & Restaurant & Bar.
במהלך הביקור שלך, הקפד לבדוק את האטרקציות הפופולריות כמו Temple of Apollo, Side Antik Kenti ו-Monumental Fountain (Nymphaeum), שנמצאות כולן במרחק הליכה מהאתר נופש.
Sunwing Side Beach מצפה לשרת אותך במהלך ביקורך הקרוב בסידה.
מיקום
חוות דעת
- 1,123
- 309
- 68
- 13
- 17
- סנן
מההגעה ועד היציאה התייחסו אלינו באופן מושלם על ידי הצוות מכל רחבי המלון.
החדר שלנו היה שנינו הסכמנו כנראה 1 אם לא החדר הטוב ביותר שאנחנו נשארים בו עבור ניקיון ונוחות.
המסעדות השונות לאכול היו מצוינות עם הרבה שולחנות ולעולם לא הייתה בעיה להשיג שולחן.
2 הבריכות העיקריות תמיד היו שפע של מיטות שמש כך לא לקום מוקדם עבור 1.
עם עיירת סיד קצר 20 דקות הליכה מהמלון ממוקם היטב עבור קניות.
השטח נשמר היטב ואת הבחירה של משקאות מקוקטיילים לבירה היא מצוינת.
היה לנו חדר Seaview שהיה נחמד במיוחד עם מזג האוויר הטורקי היפה כמובן.
אז באופן כללי, אנחנו התרשמנו מאוד מכל הצוות, כולל גבירות ניקיון לקראת הקבלה של כל הבר והצוות המתין היטב למלון עבור מעסיקים צוות חיוך ידידותי נפלא הם קרדיט למלון שלך.
אנחנו לא אחד של לחזור למלונות אבל אם אי פעם עשינו אז Barut Goia הוא 1 היינו 100% לחזור.
נסה את זה, אתה לא תהיה מאוכזב בכלל.
ברוכים הבאים Barut Goia מלון נפלא.

הנקודות הטובות - המלון הוא מדהים ויש לו שני בלוקים כמעט זהים (A & להיות). A הוא יותר עבור ילדים ומשפחות, להיות הוא בעיקר למבוגרים (ילדים עדיין יכולים ללכת להיות בלוק ו vise הפוך). האוכל נהדר, כמו גם הבידור הערב. יש גם קניון קניות קטן מתחת למלון המכיל חנות נוחות, חנות מזכרות, כושר, סלון שיער וספא. נשארנו במשך שבוע, מה שאומר שאנחנו יכולים גם לאכול פעם אחת בכל אחד משני מסעדות לה לה קרטה. חסן הגיש לנו באחת ההזדמנויות שבהן השתתפנו במסעדה לא לה קרטה והוא מספק שירות נהדר. הוא היה קשוב, מצחיק ואפילו נתן לנו קצת חלב אריה (ראקי) בסוף הארוחה. המלון נמצא בסמוך לסיד, שווה ביקור כדי לראות את חורבות העיר הרומית העתיקה. יש גם אוטובוס המעבורת אשר לוקח את האורחים אל והחוף הסמוך במרווחים קבועים. האוכל בבר החוף / המסעדה הוא גם טוב מאוד.
הנקודות הרעות - ראשית, הבחור שעובד בחנות מזכרות מתחת למלון הוא אגרסיבי ולא צריך לתת לו להתמודד עם לקוחות. בפעם הראשונה שהארוס שלי ואני נכנסנו פנימה, הוא שאל אותנו אם אנחנו צריכים עזרה, אמרתי 'לא תודה, אנחנו רק מחפשים'. הוא הגיב לכך על ידי הרמת קולו בטון אגרסיבי בשנינו ואמר: "למה אתה (אני חושב שהוא התכוון לאנגלים או אולי רק לתיירים באופן כללי) תמיד אומר את זה?" הוא המשיך להרים את קולו עלינו ואז היינו צריכים להסביר שאנחנו רק מחפשים ולא צריכים שום עזרה בחיפוש אחר משהו. הוא נהיה יותר אגרסיבי עם איך שהוא דיבר אלינו אז בסופו של דבר פשוט עזב את החנות בלי לקנות כלום. זה היה היום הראשון שלנו.
בסופו של דבר חזרתי לחנות מזכרות ביום האחרון שלנו כי רציתי לאסוף קצת תענוג טורקי למשפחות שלנו. כבר הייתי בחנות הנוחות וראיתי שיש להם טעמים נחמדים שם אבל רציתי להשוות עם חנות מזכרות כדי לראות אם יש להם טעמים אחרים ולהשוות את המחירים. אותו בחור היה בחנות מזכרות כפי שהיה ביום הראשון. שאלתי אותו כמה התענוג הטורקי שלו היה וזה היה יקר יותר כי חנות הנוחות, אני גם מעדיף את הטעם המוצע בחנות הנוחות. היה לי מבט לרגע על העונג הטורקי בחנות מזכרות לפני שהחלטתי לעזוב. כשעזבתי, הרמתי על הבחור ואמרתי תודה. הלכתי לחנות הנוחות וקניתי משם את העונג הטורקי. כשהלכתי, איש המזכרות עקב אחריי והתחיל להרים את קולו אלי שוב באגרסיביות ואמר "למה אתה לא אומר כלום כשאתה עוזב את החנות שלי?" אמרתי לו שאמרתי תודה כשעזבתי. ואז הוא התחיל לצעוק עלי על כך שלא קניתי שום דבר בחנות מזכרות. הוא התחיל לנפח את ידיו אליי באוויר ולדבר במה שאני יכול רק להניח שהוא שפת האם שלו לפני שיצעד. אני מניח שהוא מקלל אותי.
דיווחתי על כך לצוות המלון והם נראו מודאגים באמת והיו אסירי תודה שהזכרתי להם את זה. ההנהלה אמרה כי היא תמשיך בזה. מאז נודע לי על זוג אחר במלון שחווה את אותו הדבר עם בחור מזכרות שבו הוא פעל באגרסיביות כלפיהם והם לא היו חוזרים לחנות למרות שהם רצו לאסוף מזכרות משם.
שנית, השתתפנו פעילות ירי קשת שהובילה טאה, שעובדת עבור צוות הבידור במלון. הקשת הייתה מהנה. לאחר ירי הקשת הוא שאל אם הוא יכול לעשות משהו בטלפון שלי. לא הבנתי לגמרי מה הוא רוצה אבל פתחתי את הטלפון שלי וראיתי שהוא מנסה לפתוח Trip Advisor באינטרנט ובנקודה זו חשבתי שהוא רוצה שנשאיר חוות דעת למלון. לא היה לי חיבור לאינטרנט איפה שעמדנו אבל אמרתי שאני אעשה חוות דעת לאחר הביקור שלי ולמעשה יש את האפליקציה בטלפון שלי. הארוס שלי ואני עזבנו את אזור ירי הקשת וחזרנו למיטות השמש שלנו ליד הבריכה. זמן קצר לאחר מכן הגיעה טאה והתיישב לצדנו. הוא ביקש את הטלפון שלי ולפתוח את אפליקציית Trip Advisor שעשיתי כי ניסיתי להיות מנומס. חשבתי שהוא הולך למצוא לנו את המלון שם ולבקש שאנו משאירים חוות דעת. לפני שידעתי שהוא משאיר חוות דעת בעצמו, הוא לא שאל אם הוא יכול לעשות את זה ואת האנגלית שלו הוא טוב מספיק שהוא הבין שלא נתתי לו רשות לעשות את זה. שאלתי אותו מה הוא עושה והוא אמר שהוא משאיר חוות דעת אמרתי לו לא לעשות את זה כי אני אוהב לעשות ביקורות בעצמי ורוצה לכלול חלקים של החופשה שהוא לא יודע על אבל הוא המשיך בכל מקרה. אמרתי לו לא לפרסם חוות דעת זו אבל הוא המשיך להקליד משם ועבר את כל השלבים לפני שהגיע לדף האחרון שבו הוא הולך ללחוץ להגיש. הייתי צריך לקחת את הטלפון שלי ממנו ואמרתי לו שהוא לא יכול לעשות את זה ושהייתי רוצה לעשות חוות דעת בעצמי. הוא התחיל להגיד שאני יכול לערוך אותו לאחר מכן (שזה לא נכון) והוא צריך לשלוח אותו כי הוא צריך תמונה של חוות דעת אחת ביום. ואז הוא אמר שאני יכול פשוט לעשות חוות דעת נוספת אחרי זה, בטלפון של הארוס שלי. אמרתי לו לא ושהייתי עושה חוות דעת בעצמי. לאחר מכן הוא התחיל למות מתחת לנשימה בשפה אחרת. שנינו היינו מזועזעים מההתנהגות שלו וזה הוריד קצת את המצב בסוף החופשה שלנו, הייתי חייב להוריד את הטלפון שלי ממנו כדי שהוא לא יפרסם חוות דעת שלו דרך החשבון שלי. הוא צילם תמונה של חוות דעת שהוא כתב בחשבון שלי והראה לנו תמונות של אחרים שהוא כתב והגיש בהצלחה על Trip Advisor. הוא הראה לנו שהוא צילם תמונות של הביקורות שלו ופרסם אותן בצ'אט קבוצת צוות.
העלתי תמונה של חוות דעת Taha הולך לשלוח דרך החשבון שלי וזה היה ציון חמישה כוכבים. Trip Advisor לא מאפשר לי להעלות צילומי מסך.
הזכרתי מה קרה לנו לזוג אחר במלון שהסביר שהוא ניסה לעשות להם את אותו הדבר! למרבה המזל הוא לא הצליח.
מאז קראתי הרבה ביקורות על Trip Advisor עבור Barut Goia וזה ברור בבירור כי Taha כתב כמה ביקורות אחרות. בבקשה, תסתכל על חוות דעת שהוא ניסה לפרסם בחשבון שלי ולהשוות אותה עם חוות דעת קודמות.
העניין הוא, שהמלון מספיק טוב שאנשים ישאירו ביקורות חמישה כוכבים. זה לא צריך מישהו כמו טאה לעשות את זה בכוח בטלפונים של אנשים אחרים בעצמו. התכוונתי להשאיר חוות דעת חמישה כוכבים לפני שזה קרה אפילו עם בחור מזכרות אגרסיבי כי הצוות נראה לקחת את העניין ברצינות והיה לנו זמן נהדר אבל זה שינה לחלוטין את ההחלטה שלי. אפילו חשבתי להשאיר חוות דעת של שלושה כוכבים בגלל זה אבל לא חשבתי שזה היה הוגן כי אנחנו באמת נהנינו מהזמן שלנו במלון חוץ מהבעיות שהזכרתי.
נשארנו בלוק להיות (הצד השקט)
מזון ומשקאות:
קודם כל, זהו מלון משפחתי ויש לו הרבה מבקרים תינוקות. כמעט בכל מלון באזור אנטליה (אפילו במלונות זולים ומעמד נמוך יותר), יש מזון לתינוקות בצנצנות, פודינג וסוגים אחרים של מזון לתינוקות זמין במקרר. בשנה שעברה היה לנו מבחר מדהים של זה בקמר וגם השף היה לרשותנו ובישל את ארוחות הילדים שלנו 3 פעמים ביום. כאן, הופתענו באופן שלילי לראות שאין מזון לתינוקות או מקרר עם צלחות של מזון ויוגורטים. השף באיננה הסביר כי לא הייתה בקשה לכך והם הסיר אותם אז הוא הזמין כמה עבורנו, אבל לא היה הרבה בחירה וזה לא היה מספיק. שף המסעדה הראשי ניסה לספק לנו קצת אוכל לילדים, אבל בסופו של דבר ויתרתי לבקש כי זה היה מעצבן לחכות יום או יומיים ולא היה לי אוכל לילדים, אז קניתי אוכל משלי בשוק. זה היה מעצבן גדול עבורנו ולא עד 5 * סטנדרטים מלון. כמו כן, תמיד הגענו לקראת סוף ארוחת הבוקר / ארוחת הצהריים / ארוחת הערב והצוות כבר ניקח והכין את הארוחה הבאה, כך שאף אחד מעולם לא הציע לנו משקאות בבר Inana, מלבד בחור אחד שתמיד עבד במשמרת ארוחת הערב, הוא גם זוכר את המשקאות שלנו. הצוות האחר במסעדה איננה מעולם לא התקרב ותמיד היה עסוק בניקיון. זה היה הפסד גדול עבורנו ולא משהו שאנחנו רגילים אליו. בסך הכל, הצוות במלון, מלבד אוקאן מ Q בר לא היה ידידותי כמו שאנחנו רגילים ב Baruts אחרים. בכל המלונות האחרים בארוט, הצוות תמיד זוכר אותנו, פנה אלינו, דיבר איתנו והיה ידידותי. אני רוצה לומר שאוקאן, הברמן מ-Q בר, היה הדוגמה המדהימה שאנחנו רגילים לה בשרשרת הברוט. הוא תמיד חייך, חיובי, ידידותי! הוא עשה את עבודתו עם תשוקה ותמיד היה מוכן לשיחה - הוא אבני חן אמיתיות! אני חושב שהוא היה הצוות המקצועי, ידידותי ונגיש ביותר שכולם צריכים להסתכל עליו!
האיכות הכללית של האוכל והמשקה עצמה הייתה יוצאת דופן, אבל זהו מלון עם מסעדה קטנה יותר ויש לא הרבה אפשרויות כמו שאנחנו רגילים.
בסך הכל, האוכל היה טעים מאוד, תמיד טעים ואת הטוב ביותר יש לי בכל מלון, אפילו בארוט מלונות אחרים.
גם איכות המשקה הייתה טובה.
חסרון גדול הוא שאין מקרר עם קרח - קרמים, אבל הפופקורן בלילה היה מגע מעניין.
ניקיון וחדרים:
בנוגע לנקיון, בימים הראשונים היינו מאוכזבים כי הרצפה נדירה, השולחנות או המדפים מעולם לא הועברו (הייתי צריך לנקות אותם) ואפילו המגבות שזרקתי על הרצפה לא נאספו והוחלפו במגבות חדשות. הייתי צריך להתקרב למערכות יחסים בארוחת הערב כדי לפתור את הבעיה. אז למחרת, אני חושב ביום השלישי שלנו, הטיפתי את העוזרת שנקנתה את החדר שלנו וכך קיבלתי חדר נקי - עד אז, הניקיון לא עמד בסטנדרטים. המיניבר כמעט אף פעם לא היה מלא עד סוף החופשה שלנו, הייתי צריך תמיד להביא את המים שלי.
המיטה הייתה מאוד חריפה ותיקה, אבל הספה בסלון היה נחמד מאוד, חדש ונוח. החדרים עצמם היו מעוצבים ויוקרתיים, אבל לשטיח הקטן היה שפיכת קפה מהאורחים הקודמים שמעולם לא ניקה במהלך השהייה שלנו.
האוויר היה מאוד ישן והיה לו ריח פטריות, לא התפקד טוב מאוד והיה רעשני מאוד.
רק פעם אחת ראיתי אותם מנקים את הבריכה הגדולה ב-1 בבוקר. בריכת הילדים באזור השקט הייתה בדרך כלל מלאה בחול ומעולם לא ראיתי את רמת ניקוי הבריכה שהם עושים מדי יום במלונות אחרים, אבל זה לא מטריד אותי כל כך הרבה.
הייתי מאוד שמח שיש לנו חדר ליד הבריכה על הקרקע, זה היה הדבר הטוב ביותר אי פעם ואחד הסיבות העיקריות שבחרנו במלון זה.
חוף
רכב ההובלה לחוף היה מאכזב לומר לפחות. רק אוטובוס אחד מאוד מאוד ישן שהיה כל כך ישן ועשה רעש מפחיד כי חלק ממנו היה נטוש ופגע באוטובוס מלמטה, זה היה נסיעה מפחידה עבורנו וילדינו. כמו כן, נסיעות האוטובוס היו נדירות - פעם אחת כל 30 דקות או שעה. אני חושב שהרכב צריך או לתקן או להחליף ויש נסיעות באוטובוס כל עשר דקות כי לא היה שום היגיון - האוטובוס יושב שם ריק וזה נסיעה קצרה של 1 דקות לחוף, אבל הכביש אינו מעוטר וזה מסוכן ללכת, יש כלי רכב אחרים. היינו במלונות אחרים שבהם החוף רחוק יותר, והיו נסיעות בוגי כל 5 דקות.
בגלל הבעיה הזאת, בחרנו לעתים קרובות ללכת ברגל לחוף, שהיה לא נוח כאשר יש תאומים.
מסעדת OLEA
האוכל במסעדה היה מדהים וטעים, אבל הצוות היה נוראי וחסר ניסיון. הם מעולם לא התקרבו אלינו. היינו צריכים תמיד לפנות אליהם ולבקש תפריט - אפילו ברגע שהם שכחו את ההזמנה שלנו - חיכינו 30 דקות. בימים הראשונים היינו צריכים לבקש את התפריט ואת ההזמנה שלנו לקחת, ושלושת הימים האחרונים שהלכתי לשם, לקחתי סלטים וממתקים מהמזנון, אבל הצוות אפילו לא פנה אליי לשתות, שלא לדבר על לבקש ממני תפריט או הזמנה למרות שהם ראו אותי אוכל שם. זה מעולם לא היה המקרה באחרים Barut או מלונות איכות דומה, הייתי מזועזע.
למרות האוכל היה מבריק, הצוות לא היה ידידותי ולא עושה את העבודה שלהם כראוי.
מגרשי המשחקים היו מגע נחמד מאוד, והתמונות היו מעניינות, אם כי קטנות.
החוויה הכללית שלנו במלון הייתה נהדרת כי נהנינו מהזמן שלנו שם ואת סוג החדר שהיה לנו, אבל יש בהחלט חסרונות גדולים שאינם רגילים עבור ברוט שרשרת ואני לא יכול באמת לומר שזה אתר נופש ברוט אמיתי 5 כוכבים. אני תמיד קורא ביקורות כאן ועל דף פייסבוק ואני בטוח, וראיתי כי אורחים רבים היו בעיות דומות, אבל הם מוכנים לתת לזה להחליק או להתעלם מהם, אבל בגלל שאני ב businnes תיירות, אני חושב כי מנהל המלון צריך להיות מודע לזה ולקבל את זה כביקורת בונה כדי שהם יכולים לעבוד על בעיות אלה.
דואג מאוד טוב על ידי טורגוט מהבידור, צעיר נחמד מועיל!
לא רציתי שום דבר בזמן שהיינו כאן, אוכל, משקאות, חטיפים בכל הברים והמסעדות היה מדהים! ! !
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך