Grand Hotel, Mumbai



אודות
מחפשים מקום לשהות במומביי (בומביי)? אין כבר מה לחפש אם הגעתם ל Grand Hotel, מלון המביא את הטוב ביותר במומביי (בומביי) לסף דלתכם.
כבית הרחק מהבית החדרים במלון מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומקרר, ולהתחבר לאינטרנט מאוד קל, עם wi-fi חינם זמין.
לאורחים יש גישה אל דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, שירות חדרים ושוער במהלך השהייה ב-Grand Hotel Mumbai. ובנוסף, Grand Hotel מציע מכון כושר וארוחת בוקר, אשר יעזרו להפוך את הטיול שלך במומביי (בומביי) לעוד יותר מספק. וכהטבה נוספת, חניה חינם זמינה לאורחים.
קרוב לכמה מציוני דדך הפופולריים ביותר במומביי (בומביי), כגון Chhatrapati Shivaji Terminus ו-Wankhede Stadium, המלון הוא יעד נהדר לתיירים.
מטיילים המחפשים ליהנות מסרטן יכולים לפנות אל Trishna, Mahesh Lunch Home או-The Table. אחרת, ייתכן שירצו לבדוק את מסעדה הודית כמו Leopold Cafe and Bar, Bademiya או-Trishna.
אם מחפשים משהו לעשות, Marine Drive ו-Gateway of India הם דרך נחמדה לבלות קצת זמן, וכולם נמצאים במרחק הליכה מ-Grand Hotel.
אתה בטוח תיהנה מהשהייה שלך ב-Grand Hotel כפי שתחווה הכל מה ש מומביי (בומביי) יכולה להציע.
מיקום
חוות דעת
- 49
- 87
- 39
- 18
- 18
- סנן


נשארנו בקומה העליונה ( 4 ) עם נוף לנמל - שימו לב שהמעלית עולה לקומה השלישית ויש מדרגות מעופפות לפסגה. חדר מרווח עם מקלחת טובה, מקלחת, מקרר, נוף מרפסת מעל המפעל העמוס לתוך הסמוג מעבר. ראינו צפרדעים, נזירים גורודה שקועים במרחק של 20 מטר, צפרדע אלמוגים, וכמובן, קופים. החדר כולל מיזוג אוויר ומאוורר, עם מזרנים נוחים, והוא מלא באופי. מרחבים ציבוריים מוגבלים יותר, אבל נוחים יותר. ארוחת בוקר טובה. בית הספר הישן מקסים
החדרים הם ציוריים, להפיץ קסם עתיק-עולמי עם מגע קלאסי. האווירה של המלון מוצאת איזון מושלם בין מורשת ומודרניות, אשר מצאתי מדהים.
ארוחת הבוקר, בעוד הגון, הוא לא התכונה הבולטת כאן. הייתי מעריך אותו בסביבות 6. 5 / 10 - מספק אבל לא יוצא דופן. צוות המלון מאוד אדיב ועוזר.
בסך הכל, מלון גרנד מציע שילוב נפלא של קסם, נוחות ונוחות. אני מאוד ממליץ על המיקום והאווירה שלה, במיוחד אם אתה נהנה מגע של אלגנטיות וינטג 'בשהייה שלך.
למלון 4 קומות יש מעלית אחת עד הקומה השלישית, ואתה צריך לקחת את המדרגות כדי ללכת ל 4.
הזמנו חדר במיטה בגודל מלכה, אבל קיבלנו מיטה יחידה. כששאלנו על המיטה, צוות המלון נשלח כדי להצטרף למיטות, אבל אז עמד סביב מצפה טיפס רק להחליק את המיטות יחד.
לחדר היה ריח של כוח. אני מניח שזה מן הכימיקלים המשמשים לניקוי הלבשה. שאלנו את צוות המלון אם יש להם קצת אוויר - רענן. הוא אמר שהוא לא יכול לקבל שום ריח ופשוט הלך משם, מאוכזב שלא קיבל טיפים לכל המיטה שלו - מאמץ מחליק!
החדר שקט ושלווה. לא היה לנו מים חמים בשירותים. למקלחת לא היה לחץ מים טוב, ולכן לא היה קל לרחוץ ידיים.
חלק מהצוות של המלון היה מוזר באינטראקציה שלהם. לדוגמה, לארוחת בוקר, כאשר אשתי התיישב תחילה במקום ללכת לארוחת בוקר במתנה, הצוות גרם לה אי נוחות על ידי שאלה מיותרת אם היא צומחת. מדוע להניח שהאורח הנשי שמושב במסעדה הוא צמא?
ברוב מלונות 3 כוכבים ומעלה שהיינו בהודו וברחבי העולם, צוות ארוחת הבוקר שאל אם השהות שלנו הייתה נוחה או אם רצינו מים / תה / ביצים קפה - להזמין. כאן במלון גרנד, לא אכפת להם להאריך את האדיבות הזו. רוב צוות המלון שפגשנו במהלך השהייה הקצרה שלנו חסרה אתיקה חברתית.
ארוחת הבוקר הייתה נחמדה (אבל יכולה להיות טובה יותר) עם חלק מהאוכל המהיר המקומי והפופולרי של בומביי (וואדה פאב, מדו ודה, פאב באג'י, פוה וכדומה).
יש לנו הזמין דרך אתר המלון, ועל פי הדואר האלקטרוני של ההזמנה שלנו, למלון יש מדיניות גמישה לביקורים מאוחרים, בהתאם לזמינות. לא היינו צריכים לבדוק מאוחר, אבל פשוט שאלתי את הקבלה על זה רק למקרה שאנחנו צריכים יותר זמן. התשובה הייתה לא קשה! "אנחנו נמכרים לחלוטין - ואתה צריך לצאת לחופשה עבור האורחים הבאים". הטון היה גס ולא הכרחי.
למלון יש את הקסם שלו בגלל המיקום וההיסטוריה שלו. עם זאת, ההנהלה הנוכחית והצוות יש הרבה ללמוד על אירוח. אם היינו באים לכאן לשהות אחר, זה יהיה רק עבור המיקום. אנחנו מעדיפים לא לתקשר עם הצוות.



הלכנו בקלות לשער להודו ולמריין דרייב ואובר למסעדות באמצע העיר בפחות משקל.
בית קפה בסמוך בונוס.
באופן כללי, ממליץ על המקום הזה אם אינך מעוניין לשלם את הכסף הגדול אך רוצה מידה מסוימת של נוחות

הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך