ישרוטל גנים - ים המלח
תצוגה מלאה
הצג את כל התמונות(1,428)1,428
360
תמונות פנורמיות (13) חדרים וסוויטות (364)
מה זה Travelers' Choice?
חברת Tripadvisor מעניקה את פרס Travelers' Choice למקומות אירוח, לאטרקציות ולמסעדות שמקבלים באופן קבוע חוות דעת מצוינות ממטיילים ושמדורגים ב-%10 הנכסים המובילים ב-Tripadvisor.
האם כבר הזמנת את המלון הזה?
ספר לנו כדי שנוכל לעזור לך לתכנן.
ממוצע 643 ₪ /לילה, 12/7 - 12/8
1,159 ₪
per night
865 ₪
per night
571 ₪
per night
דצמ׳
ינו׳
7 בדצמ׳
היום
9 בדצמ׳
11 בדצמ׳
13 בדצמ׳
15 בדצמ׳
17 בדצמ׳
19 בדצמ׳
21 בדצמ׳
23 בדצמ׳
25 בדצמ׳
27 בדצמ׳
29 בדצמ׳
31 בדצמ׳
2 בינו׳
4 בינו׳
6 בינו׳
משקף את המחירים הממוצעים ללילה שהשותפים שלנו דיווחו עליהם. ייתכן שאומדן מסים או עמלות אינו כלול. המחיר בקופה עשוי להיות שונה.
זול יותר
ממוצע
יקר יותר
אודות
4.5
מס' 4 מתוך 19 מלונות בעין בוקקמקום
חדרים
תמורה
מידת ניקיון
שירות
איכות השינה
חברת Tripadvisor מעניקה את פרס Travelers' Choice למקומות אירוח, לאטרקציות ולמסעדות שמקבלים באופן קבוע חוות דעת מצוינות ממטיילים ושמדורגים ב-%10 הנכסים המובילים ב-Tripadvisor.
מלון 'נגה' (גנים המחודש) המעוצב באווירה ביתית חמה ונינוחה, ממוקם במרחק 2 דקות
הליכה מחוף ים המלח, למרגלות ההרים.
ב'נגה' מגוון גדול של חדרים הפונים כולם לים המלח -
ומתאימים לכל חופשה: רומנטית, משפחתית או חופשת שלווה וניתוק.
במלון שתי בריכות מי ים-המלח חמימות הפועלות בכל ימות השנה, סאונה יבשה, ג'קוזי וחדר כושר.
עוד תמצאו ב'נגה' את מתחם ספא 'אספרי', אשר מציע עשרות טיפולי גוף ויופי -
כולל טיפולים טבעיים המשתמשים בסגולות המרפא של ים המלח.
מידע נוסף
מה לשנות כדי לשפר את הפריטים שאנחנו מציגים.שפר פרופיל זה
מתקנים בנכס
חניה חינם
אינטרנט חינם
מרכז כושר עם חדר כושר
בריכה
ארוחת בוקר חינם
חוף
בידור בשעות הערב
פעילויות לילדים (ידידותי לילדים / למשפחה)
Wi-Fi
מלתחות בחדר הכושר / בספא
סאונה
ג'קוזי
מגבות לשימוש בחוף / בבריכה
בריכה מקורה
בריכה חיצונית
בריכה מחוממת
בר / טרקלין
מסעדה
מזנון ארוחת בוקר
בר ליד הבריכה
מועדון הילדים
אולמות לכנסים
חדר לאירועים
חדרי ישיבות
ספא
טיפולי פנים
עיסוי הגוף
עיסוי
אבטחה 24 שעות ביממה
קונסיירז'
מלון ללא עישון
מיטות שיזוף או כיסאות נוח
דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה
ניקוי יבש
שירות כביסה
שירותי גיהוץ
מאפייני החדר
מיזוג אוויר
חוף פרטי
שירות חדרים
בטוח
טלפון
מקרר
טלוויזיה עם מסך שטוח
סוגי חדרים
נוף לים
חדרים ללא עישון
סוויטות
חדרים למשפחות
טוב לדעת
דרגת המלון
מספר הכוכבים נועד לציין את הרמה הכללית הצפויה של התכונות, המתקנים והשירותים. נכס זה מסווג לפי Giata.
סגנון המלון
נוף לנמל
מיקום מרכזי
שפות מדוברות
עברית, רוסית, ערבית
מיקום
עין בוקק 86930 ישראל
הגעה למקום
אפשרי להליכה במידה מסוימת
מקומות לשהייה מדורגים בסולם של 100-0. ככל שהדירוג גבוה יותר, כך יהיה קל יותר למטיילים למצוא מסעדות ודברים לעשות במרחק הליכה.
דירוג: 72 מתוך 100
72
Ben Gurion Intl Airport
100.4 ק"מ•
הצגת כל הטיסות
רכבים להשכרה
9 מסעדות
בטווח של 10 קילומטרים
2,041חוות דעת56שאלות ותשובות84טיפים לגבי חדרים
חוות דעת
ציון המטיילים
- 1,315
- 400
- 143
- 92
- 91
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
המסננים שנבחרו
- סנן
בית מלון קטן ,קומפקטי של פעם.בית מלון ביתי ביותר עם צוות טוב ומקצועי.נקי מאוד.חדרים אחרי שיפוץ.היתי בחדר משפחה -גדול ויפה עם נוף מהמם.
לובי מיוחד -שילוב של פעם כמו ספריה באנגליה וחוף מורדי עם נוף לים המלח.מוזיקה בימי שיש עם שירה.
אוכל טעים מאוד.חדר אוכל בלי תורים,מלצרים עובדים יפה וזריז.
ספא נהדר עם אנשים נותנים לך טיפול מצוין ביותר.
חוף הים בהליכה של 10 דקות לבית מלון נבו-חוף נקי ומסודר.הכול בחינם.
נחתי נפשי ופיזית.
לובי מיוחד -שילוב של פעם כמו ספריה באנגליה וחוף מורדי עם נוף לים המלח.מוזיקה בימי שיש עם שירה.
אוכל טעים מאוד.חדר אוכל בלי תורים,מלצרים עובדים יפה וזריז.
ספא נהדר עם אנשים נותנים לך טיפול מצוין ביותר.
חוף הים בהליכה של 10 דקות לבית מלון נבו-חוף נקי ומסודר.הכול בחינם.
נחתי נפשי ופיזית.
מידע נוסף
תאריך השהייה: נובמבר 2024סוג הטיול: נוסע כזוג
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
תגובה מאת Dorin Malka, Marketing ב-ישרוטל גנים - ים המלח
התגובה נרשמה: לפני 4 שבועות
Road30294874038 שלום, תודה רבה על המשוב המפורט והחמים שהקדשת למלון שלנו. אנו שמחים לדעת שהשהייה הייתה נעימה ושקטה עבורך, ושנהנית מהחדרים המשופצים והנקיים ומהנוף המרהיב. שמחנו שהעריך שילוב העיצוב של הלובי והמוסיקה לשבת, וכן האוכל והספא. תודה על המילים הטובות על הצוות המקצועי והמהיר. נשמח לארח אותך שוב בקרוב, כדי להבטיח חוויות חדשות ומרגיעות. בברכה, דורין
מידע נוסף
תגובה זו היא דעתו הסובייקטיבית של נציג ההנהלה ולא של Tripadvisor LLC.
מלון נקי אינטימי שקט , שלווה אמיתית , ספא מתוקתק , לובי שתענוג וכייף לשבת בו
המון פינות ישיבה , ארוחת ערב ובוקר מהטובות שהיו לנו !!! ישרוטל במלוא מובן המילה ברמה גבוהה
הגענו שני זוגות ללילה אחד למעט רוגע ונחת ובאמת שניצלנו כל רגע המיקום מושלם המוסיקה בבריכה צ'יל אאוט רגוע והחוויה נהדרת .
אין תורים בחדר אוכל אין עומס יש מקום יש רוגע ויש המון אינטימיות
המון פינות ישיבה , ארוחת ערב ובוקר מהטובות שהיו לנו !!! ישרוטל במלוא מובן המילה ברמה גבוהה
הגענו שני זוגות ללילה אחד למעט רוגע ונחת ובאמת שניצלנו כל רגע המיקום מושלם המוסיקה בבריכה צ'יל אאוט רגוע והחוויה נהדרת .
אין תורים בחדר אוכל אין עומס יש מקום יש רוגע ויש המון אינטימיות
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2024סוג הטיול: נוסע כזוג
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
תגובה מאת Dorin Malka, Marketing ב-ישרוטל גנים - ים המלח
התגובה נרשמה: 28 באוק׳ 2024
ymalka שלום, תודה רבה על המשוב המושלם והמחמיא שלך. אני שמחה לשמוע שהייתה לך חוויית שהייה אינטימית ושלווה במלון שלנו ושנהניתם מהספא, הלובי, ומהארוחות המעולות. זה תמיד משמח לשמוע שהאורחים הצליחו לנצל כל רגע ולהתענג על הרוגע והמיקום המושלם שהמלון מציע. נמשיך לשמור על רמה גבוהה של שירות ונשמח מאוד לארח אותך שוב בקרוב לחווייה נוספת ומפנקת. בברכה, דורין.
מידע נוסף
תגובה זו היא דעתו הסובייקטיבית של נציג ההנהלה ולא של Tripadvisor LLC.
רון מילרד: חוות דעת על מלון נגה (גנים) ים המלח
בחודש אוקטובר 2024 התארחנו ללילה אחד במלון נגה ים המלח. המלון ברמה טובה, החדר (קומה 6) גדול ומרווח, נקי ומסודר. מיטה גדולה ונוחה, החלון פונה לכיוון ים המלח והנוף הנשקף ממנו בהחלט מרשים. אבל, כעורך ועיתונאי במשך שנים רבות ובמיוחד בתחום התיירות, מספר הערות העשויות להועיל לאלו המתכוונים להתארח במלון זה.
מיקום:
המלון ממוקם לצד הכביש הפנימי של עין בוקק, אך מאחוריו, ולא ממש על חוף הים. המרחק בין המלון לחוף ים המלח, אינו גדול, בין 5-10 דקות הליכה. אבל, כדי להגיע מהכביש הפנימי למלון יש לעלות, תוך מאמץ, (אפילו בעבורנו) עד לפתח המלון הממוקם בקצה עליה די תלולה וקשה למדי לטיפוס. וכך אם אתם גם מתכוונים להתהלך באיזור (לרחוץ בים, לטייל בין המלונות או סתם לבקר בקניון) צריך לקחת בחשבון את העלייה התלולה מהכביש שמחכה לכם בסיום ההליכה.
העליה אינה ארוכה במיוחד ולנו לקח כ- 5 דקות להגיע מהכביש עד פתח המלון אך גם לנו, שאיננו מוגבלים ולא מתקשים בהליכה היה קשה ומעייף באותן דקות.
למי שמגיע ברכב פרטי עד החנייה ולא מתכוון לצאת מהמלון ולחזור אליו מספר פעמים לא אמורה להיות בעיה עם המיקום של המלון.
במידה והיתה אפשרות כלשהי להיכנס למלון דרך המתחם הקרוב לכביש כמובן שהדבר היה מקל על המתארחים ובמיוחד למבוגרים שביניהם.
החדר: החדרים כאמור כולם פונים לכיוון הים ויש כאלו הפונים בנוסף גם לכיוון הבריכה אך בכל מקרה הנוף הנשקף מחלון החדר, כמו זה שבקומה הגבוהה שבה התארחנו, יפה במיוחד.
בנוסף, החדר בו התארחנו נוח ומרווח מאד, מיטה גדולה ונוחה מאד, ובפינת החדר, כעין פינת ישיבה הכוללת ספה מרווחת ונוחה בנוסף לספסל עץ ושולחן תואם.
בריכת מי מלח:
א. יש שתי בריכות מי מלח לא גדולות אך בהחלט מספיקות למספר אנשים. המים חמים מאד ולא מתאים לכל אחד לשהות בטמפרטורה כה גבוהה. ניתן אולי לחמם פחות בריכה אחת מבין השתיים וכך יתאפשר גם למי שלא רוצה לטבול במי מלח חמים מאד לשהות בבריכה.
ב. מתקן המים הקרים, די הכרחי במקום כמו בריכות חמות וג'קוזי, ממוקם מאחור בקצה המתחם וכך מקשה על המתארחים, רבים מהם מבוגרים, לגשת יחפים עד לקצה הספא ועדיף היה למקם במרכז המתחם.
ארוחת הבוקר:
התארחנו על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד. אגב, כששאלנו לגבי מחיר ארוחת הערב הסתבר שהמחיר, לטעמנו, היה גבוה במידה ניכרת, למעלה מ 200 שח לארוחת ליחיד.
ארוחת הבוקר: באופן כללי ארוחת הבוקר בסדר ואם לא באים עם ציפיות לארוחת בוקר מושלמת ולא מנסים להשוות עם ארוחת בוקר מוצלחת יותר, אז בהחלט אפשר לצאת מרוצים.
יש מספר נקודות לשיפור שיכולות היו לשדרג את רמת הארוחה והשירות.
א. מבחר המנות הוא גדול ומספק כמובן בשיטת הבופה הנודעת במלונות בישראל. אך כאשר יש מבחר של מנות רצוי וחשוב מאד לצד כל מנה לרשום מהי ולא להסתפק במדגם מייצג מכל מנה והבעיה שנתקלנו בה חזרה כמעט בכל סוג של מנות.
כך למשל בסדרת הלחמים לא נרשם דבר על איזה סוג לחם מדובר והיו מספר סוגים (טעימים וטריים בהחלט) אך עדיין יש שמעדיפים לחם כזה או אחר ולכן חשוב לציין את סוג הלחם מבין מבחר הלחמים.
או למשל סוגי מאפים שונים במנות החמות במגשיות קטנטנות – עוגת גבינה חמה, עוגת תפוחי עץ ועוד מספר עוגות קטנות כאלו אך צריך היה לנחש במה מדובר ולא היה אפילו שלט אחד להסביר במה מדובר. ניסינו אחדות אחת לנו הן היו מתוקות מאד וויתרנו על התענוג.
וכך גם בשאר המנות והמאכלים האחרים, לעיתים ראינו פה ושם שלט אך על כל שלט אחד שהיה לא מעט שלטים אחרים כלל ולא ממש היה את מי לשאול כל הזמן וגם לא היה נעים לשאול את אנשי השירות העסוקים שגם הם לא ידעו תמיד איזו מנה היא זו שלפניהם.
הסלטים למיניהם - יש כאלו, כך אנחנו מניחים שמתובלים במלח ובתבלינים אחרים, וכמי שנמנעים ממאכלים מלוחים, גם כאן לא ראינו שום שילוט על חלק מהסלטים השונים ולכן הערכנו בינינו שעדיף לוותר וגם אורחים אחרים ששאלנו לא ידעו את התשובות לשאלות שגם הם שאלו ונותרו ללא תשובות.
ב. פרט שצד את עינינו מחסור במנות שדווקא ראינו במלונות רבים אחרים – כך למשל לא נראתה בסביבה מנת אבוקדו שהיא בשיא העונה, לא דייסה משום סוג שהוא ואפילו לא חמאה לאלו המבקשים למרוח על הלחם.
ג. עוד תקלה לא פשוטה – המשקה החם שכל כך מקובל בכל בתי המלון בארץ ובעולם: ברוב בתי המלון בהם התארחנו היתה עמדה ובה מכונת קפה (במלונות רבים נתקלנו במספר מכונות קפה) וכך ניתן היה לגשת בפשטות לקפה, לבחור את הקפה הרצוי, וזהו. טחינת הקפה האוטומטית מספקת קפה טרי ואיכותי. ומי שמבקש מים רותחים להכנת תה למשל, לוחץ על מתג של מים רותחים וזהו.
בחדר האוכל בנוגה מסתבר עניין המשקה החם מסתבך מאד. מאחורי שולחן עליו עומדת מכונת קפה גדולה, אפילו מאד, ומאחוריה עובד שמנסה לענות על בקשות הסועדים העומדים בתור לקבלת הקפה.
למי שהתמזל מזלו ובמקרה לא היה תור ארוך קבל את קפה או את המים החמים ללא המתנה ארוכה מידי אך אם כל הרצון הטוב של העובד הוא מנווט את המכונה הגדולה לבדו וספק בקושי רב את בקשת האורחים הרבים שבקשו את המשקה החם. ומה אם אלו שמבקשים קפה כזה או אחר ואז התור מתארך עוד יותר? ומדוע על מנת לקבל מים חמים יש צורך לחכות בתור? אפשר היה להציב מיחם מים חמים ובכך להקל ולצמצם את מספר העומדים בתור.
אחרי המתנה ממושכת קבלנו את הקפה אך וותרנו עליו עם הלגימה השניה... וכי איך אפשר היה לצפות שעובד אחד יספק את צרכי השתיה החמה של כל האורחים כאשר יש לחץ כזה מאחרי הדלפק הגבוה ולכן וכך גם איכות הקפה, במקרה שלנו, היתה ממש לא משהו, בלשון המעטה.
יש לא מעט מה לשפר בעיקר בתחום ארוחת הבוקר בשל החשיבות של הארוחה הזו אצל רבים מאורחי המלון וכדאי יהיה לקחת זאת בחשבון למי שארוחת הבוקר מהווה שיקול מהותי באירוח במלון.
בחודש אוקטובר 2024 התארחנו ללילה אחד במלון נגה ים המלח. המלון ברמה טובה, החדר (קומה 6) גדול ומרווח, נקי ומסודר. מיטה גדולה ונוחה, החלון פונה לכיוון ים המלח והנוף הנשקף ממנו בהחלט מרשים. אבל, כעורך ועיתונאי במשך שנים רבות ובמיוחד בתחום התיירות, מספר הערות העשויות להועיל לאלו המתכוונים להתארח במלון זה.
מיקום:
המלון ממוקם לצד הכביש הפנימי של עין בוקק, אך מאחוריו, ולא ממש על חוף הים. המרחק בין המלון לחוף ים המלח, אינו גדול, בין 5-10 דקות הליכה. אבל, כדי להגיע מהכביש הפנימי למלון יש לעלות, תוך מאמץ, (אפילו בעבורנו) עד לפתח המלון הממוקם בקצה עליה די תלולה וקשה למדי לטיפוס. וכך אם אתם גם מתכוונים להתהלך באיזור (לרחוץ בים, לטייל בין המלונות או סתם לבקר בקניון) צריך לקחת בחשבון את העלייה התלולה מהכביש שמחכה לכם בסיום ההליכה.
העליה אינה ארוכה במיוחד ולנו לקח כ- 5 דקות להגיע מהכביש עד פתח המלון אך גם לנו, שאיננו מוגבלים ולא מתקשים בהליכה היה קשה ומעייף באותן דקות.
למי שמגיע ברכב פרטי עד החנייה ולא מתכוון לצאת מהמלון ולחזור אליו מספר פעמים לא אמורה להיות בעיה עם המיקום של המלון.
במידה והיתה אפשרות כלשהי להיכנס למלון דרך המתחם הקרוב לכביש כמובן שהדבר היה מקל על המתארחים ובמיוחד למבוגרים שביניהם.
החדר: החדרים כאמור כולם פונים לכיוון הים ויש כאלו הפונים בנוסף גם לכיוון הבריכה אך בכל מקרה הנוף הנשקף מחלון החדר, כמו זה שבקומה הגבוהה שבה התארחנו, יפה במיוחד.
בנוסף, החדר בו התארחנו נוח ומרווח מאד, מיטה גדולה ונוחה מאד, ובפינת החדר, כעין פינת ישיבה הכוללת ספה מרווחת ונוחה בנוסף לספסל עץ ושולחן תואם.
בריכת מי מלח:
א. יש שתי בריכות מי מלח לא גדולות אך בהחלט מספיקות למספר אנשים. המים חמים מאד ולא מתאים לכל אחד לשהות בטמפרטורה כה גבוהה. ניתן אולי לחמם פחות בריכה אחת מבין השתיים וכך יתאפשר גם למי שלא רוצה לטבול במי מלח חמים מאד לשהות בבריכה.
ב. מתקן המים הקרים, די הכרחי במקום כמו בריכות חמות וג'קוזי, ממוקם מאחור בקצה המתחם וכך מקשה על המתארחים, רבים מהם מבוגרים, לגשת יחפים עד לקצה הספא ועדיף היה למקם במרכז המתחם.
ארוחת הבוקר:
התארחנו על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד. אגב, כששאלנו לגבי מחיר ארוחת הערב הסתבר שהמחיר, לטעמנו, היה גבוה במידה ניכרת, למעלה מ 200 שח לארוחת ליחיד.
ארוחת הבוקר: באופן כללי ארוחת הבוקר בסדר ואם לא באים עם ציפיות לארוחת בוקר מושלמת ולא מנסים להשוות עם ארוחת בוקר מוצלחת יותר, אז בהחלט אפשר לצאת מרוצים.
יש מספר נקודות לשיפור שיכולות היו לשדרג את רמת הארוחה והשירות.
א. מבחר המנות הוא גדול ומספק כמובן בשיטת הבופה הנודעת במלונות בישראל. אך כאשר יש מבחר של מנות רצוי וחשוב מאד לצד כל מנה לרשום מהי ולא להסתפק במדגם מייצג מכל מנה והבעיה שנתקלנו בה חזרה כמעט בכל סוג של מנות.
כך למשל בסדרת הלחמים לא נרשם דבר על איזה סוג לחם מדובר והיו מספר סוגים (טעימים וטריים בהחלט) אך עדיין יש שמעדיפים לחם כזה או אחר ולכן חשוב לציין את סוג הלחם מבין מבחר הלחמים.
או למשל סוגי מאפים שונים במנות החמות במגשיות קטנטנות – עוגת גבינה חמה, עוגת תפוחי עץ ועוד מספר עוגות קטנות כאלו אך צריך היה לנחש במה מדובר ולא היה אפילו שלט אחד להסביר במה מדובר. ניסינו אחדות אחת לנו הן היו מתוקות מאד וויתרנו על התענוג.
וכך גם בשאר המנות והמאכלים האחרים, לעיתים ראינו פה ושם שלט אך על כל שלט אחד שהיה לא מעט שלטים אחרים כלל ולא ממש היה את מי לשאול כל הזמן וגם לא היה נעים לשאול את אנשי השירות העסוקים שגם הם לא ידעו תמיד איזו מנה היא זו שלפניהם.
הסלטים למיניהם - יש כאלו, כך אנחנו מניחים שמתובלים במלח ובתבלינים אחרים, וכמי שנמנעים ממאכלים מלוחים, גם כאן לא ראינו שום שילוט על חלק מהסלטים השונים ולכן הערכנו בינינו שעדיף לוותר וגם אורחים אחרים ששאלנו לא ידעו את התשובות לשאלות שגם הם שאלו ונותרו ללא תשובות.
ב. פרט שצד את עינינו מחסור במנות שדווקא ראינו במלונות רבים אחרים – כך למשל לא נראתה בסביבה מנת אבוקדו שהיא בשיא העונה, לא דייסה משום סוג שהוא ואפילו לא חמאה לאלו המבקשים למרוח על הלחם.
ג. עוד תקלה לא פשוטה – המשקה החם שכל כך מקובל בכל בתי המלון בארץ ובעולם: ברוב בתי המלון בהם התארחנו היתה עמדה ובה מכונת קפה (במלונות רבים נתקלנו במספר מכונות קפה) וכך ניתן היה לגשת בפשטות לקפה, לבחור את הקפה הרצוי, וזהו. טחינת הקפה האוטומטית מספקת קפה טרי ואיכותי. ומי שמבקש מים רותחים להכנת תה למשל, לוחץ על מתג של מים רותחים וזהו.
בחדר האוכל בנוגה מסתבר עניין המשקה החם מסתבך מאד. מאחורי שולחן עליו עומדת מכונת קפה גדולה, אפילו מאד, ומאחוריה עובד שמנסה לענות על בקשות הסועדים העומדים בתור לקבלת הקפה.
למי שהתמזל מזלו ובמקרה לא היה תור ארוך קבל את קפה או את המים החמים ללא המתנה ארוכה מידי אך אם כל הרצון הטוב של העובד הוא מנווט את המכונה הגדולה לבדו וספק בקושי רב את בקשת האורחים הרבים שבקשו את המשקה החם. ומה אם אלו שמבקשים קפה כזה או אחר ואז התור מתארך עוד יותר? ומדוע על מנת לקבל מים חמים יש צורך לחכות בתור? אפשר היה להציב מיחם מים חמים ובכך להקל ולצמצם את מספר העומדים בתור.
אחרי המתנה ממושכת קבלנו את הקפה אך וותרנו עליו עם הלגימה השניה... וכי איך אפשר היה לצפות שעובד אחד יספק את צרכי השתיה החמה של כל האורחים כאשר יש לחץ כזה מאחרי הדלפק הגבוה ולכן וכך גם איכות הקפה, במקרה שלנו, היתה ממש לא משהו, בלשון המעטה.
יש לא מעט מה לשפר בעיקר בתחום ארוחת הבוקר בשל החשיבות של הארוחה הזו אצל רבים מאורחי המלון וכדאי יהיה לקחת זאת בחשבון למי שארוחת הבוקר מהווה שיקול מהותי באירוח במלון.
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2024סוג הטיול: נוסע עם משפחה
תמורה
חדרים
מקום
מידת ניקיון
שירות
איכות השינה
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
תגובה מאת Dorin Malka, Marketing ב-ישרוטל גנים - ים המלח
התגובה נרשמה: 9 באוק׳ 2024
ron7354 היקר, תודה על המשוב המפורט שלך על מלון נגה. אני שמחה לדעת שהמלון היה ברמה טובה, ושמצאת את החדרים נקיים ומרווחים עם נוף מרשים לים המלח. אני מבינה את החששות שהעלית לגבי העלייה למלון, שירותי הבריכה והעדר השילוט בארוחת הבוקר. הנקודות הללו חשובות וצוות ההנהלה יבדוק אותן כדי למצוא פתרונות ולשפר את חוויית האירוח של האורחים. בנוסף, אעביר את ההערות שלך בנוגע לתור הקפה וחוסר האפשרות לגשת למשקה חם באופן עצמאי לאחראים. אנו מקווים שבעתיד נוכל להעניק לך חוויה מיושרת ומלאה יותר. בברכה, דורין
מידע נוסף
תגובה זו היא דעתו הסובייקטיבית של נציג ההנהלה ולא של Tripadvisor LLC.
היינו לילה אחד לכבוד נופש חברה בחודש ספטמבר. המלון עצמו אמנם ישן אבל החדרים חדשים, יפים ומרווחים, האוכל בחדר האוכל מעולה! הבריכה גדולה וכייפית ויש חוף קרוב במרחק הליכה, יש גם ספא עם בריכות מי מלח, ג'קוזי וסאונה. בסך הכל מאוד נהניתי ואני ממליצה
מידע נוסף
תאריך השהייה: ספטמבר 2024סוג הטיול: נוסע עם חברים
תמורה
חדרים
מקום
מידת ניקיון
שירות
איכות השינה
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
תגובה מאת Dorin Malka, Marketing ב-ישרוטל גנים - ים המלח
התגובה נרשמה: 6 באוק׳ 2024
Go21158048960 היקרה, תודה על שהשארת ביקורת והמלצה למלון שלנו. שמחים לשמוע שנהנית מהחדרים החדשים, היפים והמרווחים, ומהאוכל המעולה בחדר האוכל. גם הבריכה והקרבה לחוף, כמו גם הספא עם מתקניו, תרמו לחוויה שלך. אנו מעריכים את ההמלצה שלך נשמח לראותך שוב בעתיד. בברכה, דורין
מידע נוסף
תגובה זו היא דעתו הסובייקטיבית של נציג ההנהלה ולא של Tripadvisor LLC.
מלון מצוין, נהנינו משירות אדיב וסבלני.
הבריכה מצויינת לא עמוסה מידי, המון מקומות ישיבה בצל
ארוחת בוקר עשירה ומגוונת.
החדר מרווח ונח ונוף מהממם לים .
אציין את מרטין מנהלת יחסי הציבור שלך המלון על שירות מצויין שמה לב לכל אורח שואלת מ ומתעניינת עוזרת מהלב לכל פניה… לשם בטוח עוד נעמה
מש׳ שושן
הבריכה מצויינת לא עמוסה מידי, המון מקומות ישיבה בצל
ארוחת בוקר עשירה ומגוונת.
החדר מרווח ונח ונוף מהממם לים .
אציין את מרטין מנהלת יחסי הציבור שלך המלון על שירות מצויין שמה לב לכל אורח שואלת מ ומתעניינת עוזרת מהלב לכל פניה… לשם בטוח עוד נעמה
מש׳ שושן
מידע נוסף
תאריך השהייה: ספטמבר 2024סוג הטיול: נוסע כזוג
תמורה
חדרים
מקום
מידת ניקיון
שירות
איכות השינה
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
תגובה מאת Dorin Malka, Marketing ב-ישרוטל גנים - ים המלח
התגובה נרשמה: 28 בספט׳ 2024
_H5372BS היקרים, תודה רבה על שהקדשתם מזמנכם לכתוב משוב למלון. שמחנו מאוד לדעת שנהניתם משירות אדיב וסבלני, מהבריכה המפנקת, ומארוחת הבוקר העשירה והמגוונת. שמחנו לקרוא שמצאתם את החדר מרווח ונוח עם נוף מהמם לים. מילותיכם החמות הועברו לידיעת מרטין, מנהלת יחסי הציבור שלנו, על השירות המצוין וההתייחסות לכל אורח. נשמח לארח אתכם שוב בקרוב. בברכה, דורין
מידע נוסף
תגובה זו היא דעתו הסובייקטיבית של נציג ההנהלה ולא של Tripadvisor LLC.
קיים בחדר האוכל של המלון, בבר בלובי (בשעות הפעילות) ולפי בקשה. ובבריכה עם קרח.
…
…
טווח מחירים
651 ₪ - 1,007 ₪ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
שם קודם
Isrotel Ganim
מיקום
ישראלאזור ים המלחעין בוקק
מספר חדרים
203
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
האם זה הפרופיל שלך ב-Tripadvisor?
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלךישרוטל גנים - ים המלח - עין בוקק, ישראל - חוות דעת על המלון והשוואת מחירים - Tripadvisor
שאלות נפוצות לגבי ישרוטל גנים - ים המלח
אילו אטרקציות פופולריות קרובות אל ישרוטל גנים - ים המלח?
האטרקציות בסביבה כוללות את ים המלח (0.6 ק"מ), חוף עין בוקק (0.3 ק"מ) ואת נחל בוקק (3.6 ק"מ).
מהם מתקני הנכס שמוצעים במלון ישרוטל גנים - ים המלח?
חלק מהמתקנים הפופולריים שמוצעים בנכס כוללים את בריכה פנימית, ארוחת בוקר ואת מסעדה.
אילו מתקנים זמינים בחדרים במלון ישרוטל גנים - ים המלח?
המתקנים המובילים בחדר כוללים את מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח ואת מקרר .
אילו אפשרויות של אוכל ושתייה זמינות במלון ישרוטל גנים - ים המלח?
האורחים יכולים ליהנות מהמתקנים ארוחת בוקר, מסעדה וטרקלין במהלך השהייה.
מהן המסעדות שקרובות אל ישרוטל גנים - ים המלח?
מסעדות שנמצאות במרחק נוח כוללות את Aroma Cafe, Taj Maahal ואת מול הים, בר-מסעדה.
האם יש אפשרויות לאימון כושר במלון ישרוטל גנים - ים המלח?
כן, לאורחים יש גישה אל בריכה פנימית, מכון כושר ואל סאונה במהלך השהייה.
האם המלון ישרוטל גנים - ים המלח ממוקם ליד מרכז העיר?
כן, הנכס נמצא במרחק של 0.1 ק"מ מהמרכז של עין בוקק.
האם המלון ישרוטל גנים - ים המלח מציע שירותי ניקיון כלשהם?
כן, השירותים ניקוי יבש וגם שירות כביסה מוצעים לאורחים.
האם המלון ישרוטל גנים - ים המלח מציע שירותים עסקיים?
כן, הנכס מציע שירותים נכון כגון חדר ישיבות, חדר לאירועים וגם אולם לכנסים.
אילו שפות דובר צוות העובדים במלון ישרוטל גנים - ים המלח?
צוות העובדים דובר מספר שפות, כולל רוסית, ערבית וגם עברית.
רוצה לקרוא עוד?