Holiday Inn Resort Bar Harbor - Acadia Natl Park, an IHG Hotel



אודות
Holiday Inn Bar Harbor Regency הוא בחירה מצוינת למטיילים שמבקרים בבר הרבור. ידידותי למשפחות עם מגוון של מתקנים ושירותים המיועדים למטיילים כמוך.
החדרים מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומקרר,וחיבור ל-wi-fi חינם המאפשרים לך לנוח ולהתרענן בקלות.
לנוחיותך, Holiday Inn Bar Harbor Regency Hotel מציע דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, שירות חדרים וחנויות. ובנוסף, כדי להביע את הערכתנו, אורחים ב-Holiday Inn Bar Harbor Regency יכולים ליהנות מבריכה ו מטרקלין אשר מוצעים במקום. לאורחים המגיעים ברכב יש גישה לחניה חינם.
בזמן השהייה ב-Holiday Inn Bar Harbor,אורחים יכולים לבדוק את St. Saviour's Church : ו-Jesup Memorial Library, כמה מהאטרקציות המובילות בבר הרבור.
במהלך הביקור שלך בבר הרבור הקפד לנסות שרימפס במסעדות פופולריות כגון Side Street cafe, Blaze ו-The Looking Glass Restaurant, כולן במרחק קצר מ-Holiday Inn Bar Harbor Regency.
אם מחפשים משהו לעשות, Land Bridge to Bar Island הם דרך נחמדה לבלות קצת זמן, ונמצאת במרחק הליכה מ-Holiday Inn Bar Harbor Regency.
אנו בטוחים שתיהנו מהשהייה שלכם במלון Holiday Inn Bar Harbor Regency כשאתם חווים את כל מה ש לבר הרבור יש להציע.
מיקום
חוות דעת
- 381
- 548
- 378
- 238
- 208
- סנן
לנו בחדר בקומה ה 2 בחדרים הפונים לחניה (לא לחוץ לנו הנוף). הבעיה היא שהאקוסטיקה נוראית , כאשר בחדר השכן משתמשים בחדר האמבטיה, הרעש נוראי, ואפילו נשמע חזק יותר מהשימוש שלנו בחדר האמבטיה שלנו. כך התעוררנו לנו מס פעמים . בעיה נוספת היא ריחות. לחדר השינה מגיעים הריחות של המסעדה של המלון.
לסיכום למלון זה לא אחזור.
הגענו בשעה 1: 30 בערב. ידענו שהחדר לא יהיה זמין עד 16:00, אבל שאל אם אנחנו יכולים לפחות לאשר את ההגעה. באינטרנט כאשר עשיתי את ההזמנה בחרתי "חדר פרימיום מול האוקיינוס עם מרפסת". גברת השולחן בהגעה הייתה נחמדה מאוד, אישרה מחדש את סוג החדר, לקחה את פרטי כרטיס האשראי שלנו. היא גם אמרה שגם אם החדר עדיין לא היה מוכן, מישהו היה מתקשר או שולח לנו הודעת טקסט ברגע שהחדר היה זמין. אף אחד לא התקשר או שלח הודעה.
כשחזרנו אחרי 16:00. נאמר לנו שיש לנו חדר ( 618 ) שהוא בקומה הראשונה. כשאמרתי שזמנו אחד עם מרפסת בקומה הראשונה לא היה מקובל, האדם בשולחן (לא אחד קודם לכן) אמר שזה היה החדר היחיד זמין, תקופה, בלי התנצלות, כלום. היא הייתה די קשוחה לגבי זה. שילמנו 407 דולר ללילה ללא ארוחת בוקר עבור החדר הזה עם נוף אבל היו אנשים הולכים אחורה - ו - קדימה כל הזמן ממש מעבר לחלון שלנו אז היינו צריכים לשמור על וילון סגור כל הזמן. כל כך הרבה בשביל הים!
בנוסף לכך, הרדיאטור היה קופץ בקול רם כל הזמן ולכן היה צריך לכבות אותו בלילה כך שהחדר היה קר. כמו כן, בשירותים לא היה Kleenex (חזיק ריק) או כל מתקנים אחרים.
היה מקרר קטן אבל לא מיקרוגל, היה קפה ליד מכשיר הכוס עם החומר הפולארי הרגיל אבל בלי כוסות!
אנחנו לא נחזור. ישנם מקומות הרבה יותר טובים אשר באמת דואגים לשביעות רצון הלקוחות.
למחרת בבוקר, ביקרנו במסעדה ליד הלובי, הראינו את מפתח החדר שלנו, ולמדנו שיש לנו רק קרדיט של 50 דולר עבור שני אנשים בכל יום. שוב, הפרטים האלה לא נמסרו לנו מראש. קיבלנו חשבונית שמכילה את הארוחה והמשקה שלנו, ואני חתמתי רק על המס על ארוחת הבוקר ועל התרומה של השרת, לא על הסכום הכולל.
כשהרגשנו מבולבלים ומתוסכלים, הלכנו לדלפק הקבלה כדי לבטא את חששותינו. הם הזכרו שאנחנו יכולים לוותר על ארוחת בוקר בימים הבאים מבלי להיות מחויב מס וחיסכון, אבל לא הציעו החזר על ה"ארוחת בוקר הכוללת" הלא בשימוש.
כדי למנוע סיבוכים נוספים, החלטנו להמשיך לאכול ארוחת בוקר למשך שארית השהות שלנו. ביום הקודם לבדוק החוצה, חתימתי שוב רק עבור המיסים והחופש. כאשר בדקנו החוצה, קיבלנו חשבונית מפורטת שנראתה נכונה, כולל מס מכירות ועלויות נופש. עם זאת, ברגע שחזרנו הביתה, גילינו שהמלון גזר לנו את הסכום המלא עבור ארוחת הבוקר של היום האחרון, יחד עם מס מכירות ותשלום חינם.
במהלך שהותנו חמישה לילות, ציפינו לקבל חמישה ארוחות בוקר כחלק מהחבילה שלנו, תרגול סטנדרטי בארה"ב ובעולם. היעדר מידע ברור באתר ההזמנה ומדיניות המלון מרגיש מטעה. עם כל המיסים, דמי הנופש ועלויות ארוחת בוקר נוספות, בסופו של דבר הוצאנו מעל 600 דולר ללילה, רק כדי להתמודד עם חיובים בלתי צפויים. זה מרגיש כמו התעללות רצינית, אם לא הונאה.
באשר למלון, היבט החיובי היחיד היה המיקום שלו. הזמנו חדר עם נוף לים, אבל התברר שיש לו יותר של בריכה ונוף ג'קוזי. ניסינו גם את האוכל במלון Stewman's Lobster Pound, וזה היה מאכזב. בסך הכל, המלון הזה הרגיש ממוצע תוך חיוב מחירים חמישה כוכבים. החלטנו להימנע מכל נכסים עם שם "Holiday Inn" בעתיד.


חדר האמבטיה היה גדול ונקי. חלק מהרהיטים היו קצת מעודכנים. המרפסת לא גדולה, אבל הנוף היה נהדר.
התלונה הכי גדולה שלי:
אין מעלית לחדרים האלה.
אתר ההזמנות של IHG צריך לציין שאין מעלית לחוף האוקיינוס, חדרים יקרים.
אנחנו לא צעירים, 66 ו-69 (בעל יש מחלת לב), ואנחנו לא ידענו את זה עד שקיבלנו את המפתחות / הכיוונים שלנו לחדר.
אילו ידעתי זאת, הייתי מבקש חדר עם גישה למעלית או בקומה הראשונה של הרחוב. שרדנו את זה, אבל הרגשנו מרמים על ידי IHG.
אין ארוחת בוקר חינם כאן אבל המסעדה של המלון הייתה טובה מאוד, אם כי "יקר".
אכלנו שם גם ארוחת ערב וזה היה טוב. עוגת הוורידים הטובה ביותר שלוש ניסיתי בבר הארבור. יש שם דבר.
הם גם היו חופשי, "עשה - זה - בעצמך" כביסה שאנחנו מאוד מעריכים, כי היינו על נסיעה של שלושה שבועות.
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך