The Marmara Park Avenue הוא אופציה נהדרת למטיילים המבקרים בהעיר ניו יורק, אשרמציע אזור ידידותי למשפחות לצד כל השירותים המועילים שנועדו למקסם את השהות שלך.
בהתחשב בקרבת הציוני דרך הפופולריים, כגון The High Line ו-Friends Building, אורחים ב-The Marmara Park Avenue יכולים בקלות לחוות כמה מציוני דרך הפופולריים ביותר של העיר ניו יורק.
החדרים מציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מיזוג אוויר ומקרר,וחיבור ל-wi-fi חינם המאפשרים לך לנוח ולהתרענן בקלות.
לנוחיותך, The Marmara Park Avenue מציע דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, שירות חדרים ושוער. ובנוסף, כדי להביע את הערכתנו, אורחים ב-The Marmara Park Avenue יכולים ליהנות מבריכה ו מטרקלין אשר מוצעות במקום. לאורחים המגיעים ברכב יש גישה למגרש חניה.
אם כבר נמצאים כאן, הקפדו לבדוק מסעדות פאב,כולל Lillie's Victorian Establishment, Jimmy's Corner ו-The Mean Fiddler, אשר נמצאות כולן במרחק קצר מ The Marmara Park Avenue.
לא חסר מה לעשות באזור: חקור בנייני ממשלה פופולריים, כמו United Nations Headquarters, City Hall Park Visitor Information Center ו-New York City Hall.
תהנה מהשהות שלך בהעיר ניו יורק!
ראיתי מוטלים מתנהלים טוב יותר מהמקום הזה! רחוב 1 נורא לחלוטין הם אומרים לך אם אתה רוצה שירות חדרים אתה צריך להזמין דרך האייפד שלא עובד, השני אחרי שביקש ספציפית שהמכונית שלי תצא בארבע לפנות בוקר כדי שחברתי תוכל לתפוס את הטיסה שלה הם אמרו לי המוסך לא היה פתוח למרות שאמרו שזה יהיה. חדרים הם זבל שהם נראים כמו נכס 3 כוכבים. קירות דקים כל כך שאפשר לשמוע הכל. אה והצוות דופק ברציפות על דלתכם משמונה בבוקר - 12 אחר הצהריים. אפילו היה לי סוכן דלפק קבלה לחדר שלי בשעה 9 בבוקר! החלק הטוב ביותר הוא כשאני מבקש ממנהל להביע את התסכול שלי, הם שולחים אותי למפקח שתופס אתי גישה כאילו זו אשמתי.
הלוואי ויכולתי לומר שהתרשמתי הרבה יותר, אבל במלון זה יש יותר תחושה חולפת עבור מישהו שעובר מדירת מגורים ולא מישהו שביקר בעיר. בתוך החדרים יש כלים, כלי זכוכית, מכונת קפה, טוסטר, אך חסרים דברים שבאמת רוצים מחדר מלון בסיסי. 1) תאורה. היה כה חשוך בחדר, אפילו פתיחת התריסים לא הועילה. 2) אפס מקום דלפק בחדר האמבטיה. זה נראה טריוויאלי, אבל כשאתה מתכונן זה מועיל. 3) אטמים ליד המיטה 4) שטיחים. אני בז לבשטיחים מלוכלכים, זה באמת נותן את הטון לשהות ולחדר באופן כללי. לחדר שלנו נוף יפהפה, אך השטיחים המוכתמים והמטונפים ביותר. על פלוס, המיטות היו נוחות והשירותים היו נקיים ויפים. הצוות מקדימה נחמד, מעולם לא טרחנו לבקש דבר.
אני וחברתי התארחנו במרמרה בניו יורק לילה אחד לפני שיצאנו לטיול בניו אינגלנד. תמורת 369 דולר ללילה ציפיתי למשהו נוסף. זהו מלון קטן, חשוך ולא מעורר השראה. החדרים קטנים וצרים. La Quinta מרוהט מעט יותר הוא הדרך הטובה ביותר לתאר זאת. עם זאת, הוא נקי ומסודר. לכסף שלך יש הרבה אפשרויות טובות יותר בניו יורק. כשמלון מתקרב ל -400 דולר ללילה אני מצפה ליותר. המרמרה הייתה שקולה למלון בוטיק קטן שתוכלו להזמין בכל עיר בירה ברחבי העולם תמורת 200 דולר. 00. $ 200 עד $ 250 זה מה שאתה צריך לשלם עבור המלון הזה. לא עוד סנט. יש כל כך הרבה אפשרויות טובות יותר בניו יורק בשיעור של 350 $ ומעלה.
שדרת פארק מרמרה היא מיקום מדהים בלב מרכז העיר מנהטן במזרח העיר עם נגישות מדהימה ברכבת התחתית לכל מקום אחר בניו יורק, רק כמה צעדים מהדלת הראשית של המלון. חדרים וסוויטות המעודכנים לחלוטין עם תקרות גבוהות ואביזרים מודרניים. צוות המלון היה מדהים, ובבר הלובי יש הרבה אנרגיה נהדרת. ברוב החדרים יש מטבחים מלאים יחד עם מכונת כביסה ומייבש כביסה. בהחלט אשאר כאן שוב.
אחרי שנסעו שעתיים לשדה התעופה של מנצ'סטר והמתנו שעתיים כדי לבדוק טיסה של 7 שעות מאנגליה ל- jfk בהמתנה בתור של 3 שעות בקרת דרכונים והעברה של שעה אחת בעלי ו -3 ילדים לא יכלו לחכות כדי להיכנס למלון 5 כוכבים שלנו התחל את החלום שלנו לבקר בניו יורק. את פנינו קיבלה יולנדה (המנהל) שבדקה את ההזמנה שלנו ואמרה שאין "אין שום דרך שנוכל להישאר במחיר הזה" 4 לילות במחיר של 1800 דולר אני יודע מחיר נהדר לדירת 2 מיטות. היא אמרה שאין להם אפילו את החדר הפנוי שהיא לא ידעה מה קורה עם ההזמנה ופשוט המשיכה לפשל את פניה באומרו לא, לא, לא. אין סיכוי. היה לנו הדפס בשחור לבן של פרטי החדר וההזמנה, ובכל זאת היא התעקשה שלא נוכל להישאר במחיר הזה. היא הייתה רועשת, גס רוח ומגרה. ניסיתי להישאר רגוע, אבל אחרי כמעט שעה שהיא דיברה עלינו התחלתי לחפש מלונות אחרים. היא קרבה אותי עד דמעות אחרי שאמרה לנו שאנחנו יכולים להישאר אבל זה יעלה עוד 1000 דולר. לא הבנתי את העובדה שיש לנו את המסמכים מול המחירים והמחירים שהוזמנו. בסופו של דבר אחרי שכולנו התעצבנו היא אמרה שאנחנו יכולים להחליף את הלופט למשך לילה אחד ואז נצטרך להתרגש! כיצד יכולה להיות העובדה שיש לנו חדר שהוזמן כבר לא פנויה. לא רציתי לעשות יותר קשר איתה. בעלי נאלץ למצוא אותה למחרת לשאול מתי יתרגשנו היא אמרה לו שכבר לא נהיה. היא לא סיפרה לנו שום דבר על כך שהמלון כלל לא בירך אותנו ודיברה אלינו כמו ילדי בית ספר שובבים. זה לא מלון 5 כוכבים יותר 3 כוכבים אני לא יודע מי ניקה אותו אבל השירותים היו מגעילים והשירותים היו מכוסים בשיער. התחלה מאוד מאכזבת לטיול שחיכיתי לו כל החיים. בטוח לומר שבהחלט לא הייתי ממליץ על מלון זה לאף אחד.…
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך