Baccarat Hotel New York
אודות
Baccarat Hotel & Residences New York הוא בחירה מצוינת למטיילים שמבקרים בהעיר ניו יורק. רומנטי עם מגוון של מתקנים ושירותים המיועדים למטיילים כמוך.
תתפנק בחדרים מרגיעים המציעים טלוויזיה עם מסך שטוח, מקרר ומיני-בר, ותוכל להישאר מחובר במהלך השהות שלך מפני ש Baccarat Hotel & Residences New York מציע לאורחיו חיבור ל-wi-fi חינם.
מלון כולל דלפק קבלה פעיל 24 שעות ביממה, שירות חדרים ושוער. ובנוסף, Baccarat Hotel & Residences New York מציע בריכה וארוחת בוקר, המספקים,רוגע נעים אחרי יום מלא. לאורחים עם רכב, חניה.
קרוב לכמה מ ציוני הדרך הפופולריים ביותר בהעיר ניו יורק, כגון Love Sculpture ו-Manhattan Skyline, Baccarat Hotel & Residences New York הוא יעד נהדר לתיירים
אם אתה אוהב מסעדות ים תיכוניות, Baccarat Hotel & Residences New York ממוקם בנוחות ליד Marea, Via Carota ו-Piccola Cucina Osteria.
לא חסר מה לעשות באזור: חקור אנדרטאות פופולריות, כמו Statue of Liberty, The National 9/11 Memorial & Museum ו-The Oculus.
אנו בטוחים שתיהנו מהשהייה שלכם במלון Baccarat Hotel & Residences New York כשאתם חווים את כל מה ש להעיר ניו יורק יש להציע.
מיקום
חוות דעת
- 812
- 80
- 24
- 23
- 28
- סנן
הזמנתי את השהות שלי עם Amex FHR וזה היה ללילה אחד מאז שיניתי את תאריכי הנסיעה שלי לטיול שלי והייתי צריך להשלים את השהייה ללילה אחד. דיברתי עם המלון בסביבות הצהריים ושאלתי אם החדר שלי מוכן, אשר נודע לי שזה היה. הודעתי לסוכן שאגיע בעוד 15 דקות מכיוון שהייתי קרוב למרכז העיר. כשהגעתי לאחוזה לא היו אנשי צוות בחזית. השותף שלי ואני פשטנו את התיקים המתגלגלים שלנו ושקיות הדופל והגענו למלון. בפנים מצאנו שלושה עד ארבעה עובדים שדיברו אחד עם השני ואחרי שעשו מגע עין והמשיכו להתמקד במזוודות שלנו אל המעלית אחד מהם עצר אותנו ושאל אם אנחנו זקוקים לסיוע. מכיוון שכבר עשינו את החלק העיקרי של נושאת המטען אמרתי לו שזה לא יהיה הכרחי והלכנו למעלה למעלית.
כשהגענו לרמה של הלובי עשינו את דרכנו לקבלה ועברנו כמה עובדים שהיו לבושים בחליפות כהות והיו להם מראה מקאברי מאוד על הפנים שלהם אשר בשילוב עם הפנים היערות האפל מזכיר לי להיות בהלוויה של אנשים עשירים מאוד. בשולחן התקבלנו בברכה יפה על ידי סוכן הקבלה אשר הודיע לי כי אין שדרוג FHR זמין, אבל שהיא הייתה מסוגלת להציע לי את הארכת השעה 16:00 שהיה נהדר. זה היה כנראה האינטראקציה הטובה ביותר שהייתה לי במלון למרות שזה היה די סטנדרטי ולא אישי.
החדר היה יפה למרות שהיה לו כמה בעיות. אחד משקפי הקריסטל היה שבור וקרע את האצבע של השותף שלי כשהוא מחפש אותו אבל לא עניין גדול. מתקני האמבטיה היו גם לא תואמים עם 1 להיות Ferragamo ושני האחרים Baccarat מריח אלה. שוב לא עניין גדול. הבעיה האמיתית התרחשה לאחר ששיחקה פעמון הדלת שלי לקראת הערב. זה גרם לפעמון הדלת להמשיך לצלצל באופן ספורדי כל 5 - 15 דקות. לאחר מספר ניסיונות הצלחתי לתקן אותו על ידי לחיצה מתמשכת על הפעמון כמה פעמים. הבעיה חזרה למחרת בבוקר שוב לאחר ניקיון הבית הוריד כמה דברים ולא יכולתי לגרום לזה להפסיק. התקשרתי ודיברתי עם הסוכן שבהתחלה לא האמין לי, אבל היא הצליחה לשמוע את הפעמון מצלצל פעמיים יותר בזמן שהיינו בטלפון והיא התנצלה והבטיחה לי שמישהו יטפל בזה בזמן שהיינו בחוץ לארוחת הבוקר. מעולם לא שמעתי מאף אחד אחרי השיחה הזו ואני לא יודע אם מישהו ניסה לתקן משהו. כשחזרנו לחדר בסביבות הצהריים, הצלצול עדיין התרחש באופן ספורדי. בסופו של דבר עזבנו זמן קצר לאחר מכן למרות שהייתה לנו התשלום בשעה 16:00 כי לא יכולנו לסבול את הצלצול המעצבן. הייתי מאוד מאוכזב כי לא היה ניסיון לעקוב אחרי פתק בחדר או שיחת טלפון מהניהול אבל תראה מאוחר יותר למה לא הייתי צריך להיות מופתע.
השירות הוא באמת שבו אני מרגיש כמו הנכס הזה פשוט פספס את הסימן והיה מתחת לציפיות אפילו עבור שרשרת נמוכה יותר. ביום הראשון עשיתי את דרכי לספא לה מר כדי לקנות כמה מוצרים עם אשראי הספא שלי כי לא היה לי זמן לטיפול. אני משתמש במוצרי La Mer וקיווה לדבר עם מישהו שיכול להמליץ על כמה צעדים נוספים עבור המשטר שלי. ציפיתי למישהו בעל ידע במוצרי לה מר, מכיוון שזה היה ספא של המותג לה מר. עם זאת, חבר הצוות שעזר לי כנראה מעולם לא ראה או שמע על המוצרים. כאשר ביקשתי ממנה הצעות, היא החלה לאסוף את מוצרי התצוגה ולנסות לקרוא מה הם היו. ניסיתי להסביר לה מה אני משתמש כרגע ומה אני יכול לנסות והיא פשוט המשיכה לבחור קופסאות מקופסת התצוגה. מהר מאוד הבנתי שזה היה מטרה אבודה ורק החלטתי לאסוף קצת טונר שאני רץ נמוך על. כשהיא הבינה שאני לא הולך לקנות את 7 - 8 המוצרים שהיא בחרה בשבילי אשר כבר השתמשתי 5 היא קיבלה פרצוף חמוץ ובדוק אותי מהר.
בארוחת הבוקר למחרת נאמר לנו במהירות על ידי המארחת וקיווינו ארוחת בוקר רגועה נחמדה כדי להתחיל את החופשה שלנו. השרת הגיע לשולחן ואמר בוקר טוב אתה מזמין ארוחת בוקר. מצאתי את זה מוזר אבל אמר כן אנחנו. שנינו הזמנו את המשקאות שלנו וחשבנו שנזמין את האוכל אחרי שקיבלנו קצת קפה בתוכנו. עם זאת, ברגע שהזמנו את המשקאות והציבנו את התפריט שלנו בחזרה למטה השרת חזר שוב קצת יותר מוטרד "האם אתה מזמין ארוחת בוקר" שוב אמרתי כן ושנינו לקחנו את התפריט והזמנו במהירות הזמנה. חבר צוות נוסף הביא לי את הקפה הקפוא שלי ואת הקל. הבחנתי שלא היו כוסות על השולחן וזה היה מוזר אז שאלתי אותו אם אני יכול בבקשה לקבל כוס. הוא הביט בי מבולבל. חזרתי ואמרתי, אני יכול בבקשה לקבל כף כדי לערבב את הקפה הקפוא שלי. הוא הצביע על הקל על השולחן ואמר שאין לנו כפות להשתמש הקל והלך משם. בכנות הייתי כל כך flabbergasted על התגובה כי אני לא זוכר הרבה יותר על חווית ארוחת הבוקר אבל בשום נקודה זה נעשה טוב יותר.
כמה ימים לאחר שבדקתי קיבלתי בקשה לסקר ואני מילאתי אותו בכנות ובקרה. להפתעתי קיבלתי תשובה ממנהל המלון התנצל על החוויה שלי והציע לי לילה חינם כולל ארוחת בוקר. הייתי מופתע בכנות ולמרות שלא היה לי שום כוונה להחזיר, עניתי לאימייל וסיפקתי את כתובת הדואר שלי כפי שביקשתי כדי שיוכלו לשלוח את תעודת המתנה. עברו שבועיים ולא שמעתי ממישהו. עקבתי שוב לאותם שני כתובות דואר אלקטרוני שקיבלתי את הבקשה ממנה וזה היה עוד שבוע וחצי מאז ועדיין ללא תגובה ואין תעודת מתנה.
לסיכום, למרות הנכס הזה יפה במקומות מסוימים כמו המסעדה, הבר והחדרים, השירות אינו עומד על כל ציפיות. אני לא יודע אם היו חסרי צוות של מה התירוץ הוא אבל אני גם מרגיש כי עבור המחיר ששילם שום תירוץ הוא חוקי להסביר כל כך הרבה בעיות שירות. אני מבין שדברים יכולים לקרות ולאנשים יכול להיות יום רע, אבל יש כל כך הרבה פספסות בתחומים מרובים ולאחר מכן להציע התאוששות שירות ואפילו להרוס את זה ולא לעקוב אחרי זה הוא פשוט מגוחך. בהצלחה לכל האורחים העתידיים אני באמת מקווה שהחוויה שלך הרבה יותר טובה משלי.



חדרים: 4 מיטות פוסטר. מאוד נוח. רק בגובה הנכון. מקרוונים בלילה בתצוגה יצירתית של קריסטל. חדרי אמבטיה נהדרים עם שירותים חמים ושניהם בנויים בביטה אוטומטית וכו ' הם תמיד רעיון טוב. ראש המקלחת הוא זרימה גדולה וחזקה. אני גם מעריץ של הטלוויזיה במראה. חדרים פונקציונליים ושטחיים.
סלון: תה אחר הצהריים הוא חובה. האוכל כולו מעולה. השירות לא מיהר. כלומר אתה לא מרגיש כמו זה NYC שבו הם משרתים אותך מהר ולהוציא אותך. זה יותר כמו בית קפה אירופאי שבו לשרתים יש קצת אישיות וישנה דרך על נקודה ובצד מיטה נהדרת. זמן השירות היה בדיוק מתאים לקצב שלנו. בזמן שאכלנו ונהנינו, לא היינו ממהרים לעזוב למרות זמן תה ארוז. עכשיו לארוחת בוקר, להציע croque Monsieur. ארוחת צהריים עם גבינה וגבינה עגולה. הייתי אומר שהאוכל היה טוב באופן כללי. הייתי מופתע באופן נעים.
ההחלטה להישאר כאן הייתה החלטה של רגע אחרון של חג האהבה. ההחלטה הטובה ביותר. אני בהחלט ממליץ.
שירות: השירות הקריר ביותר הוא הצ'ק-אין. הם היו נחמדים ומהירים. אבל לא כל כך חם. הדלת והסגן היו מאוד חמים. המלצרים והמלצריות כל כך הרבה אישיות. גם המשרתת הייתה מאוד ידידותית. אני חושב שהשירות והצוות נהדרים.
המלון הזה הוא מאוד נגיש יוקרה. בסך הכל עבור העיצוב הייחודי, זמן תה מדהים scones וקרם קריש ובית עשה מרק חובה. יש לו Vibe. אני אחזור.



זוהי יוקרה במיטבה מבלי להיות מעודדת ומכריעה. האלגנטיות וכל הסטנדרטים של יוקרה משולבים עם האדיבות של צוות שמח להיות שם וזה מראה. משוערים לפעמון, דלפק הקבלה ואפילו בחדר האוכל וצוות הניקיון המדהים, שיפתיע אותך עם הפניה שלהם, הם שם כדי לספק חוויה כמו אף אחד אחר. אני כבר מתגעגע אליהם.
הרבה מגעים אלגנטיים והפתעות מחכים לך כאשר אתה נשאר ב The Baccarat. לאחר שעבדתי בבניינים 5 כוכבים פורבס אני יכול רק לומר שאתה דוגמה לדברים שנעשו היטב.
Mahalo מהוואי
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך