הוילג' - מלון מטיילים על הירדן
תצוגה מלאה
הצג את כל התמונות(283)283


חדרים וסוויטות (66)

בריכה וחוף (24)
האם כבר הזמנת את המלון הזה?
ספר לנו כדי שנוכל לעזור לך לתכנן.
ממוצע 562 ₪ /לילה, 2/18 - 2/19
924 ₪
per night
743 ₪
per night
562 ₪
per night
פבר׳
מרץ
18 בפבר׳
היום
20 בפבר׳
22 בפבר׳
24 בפבר׳
26 בפבר׳
28 בפבר׳
2 במרץ
4 במרץ
6 במרץ
8 במרץ
10 במרץ
12 במרץ
14 במרץ
16 במרץ
18 במרץ
20 במרץ
משקף את המחירים הממוצעים ללילה שהשותפים שלנו דיווחו עליהם. ייתכן שאומדן מסים או עמלות אינו כלול. המחיר בקופה עשוי להיות שונה.
זול יותר
ממוצע
יקר יותר
אודות
מס' 1 מתוך 1 מלונות בשדה נחמיה
מקום
חדרים
תמורה
מידת ניקיון
שירות
איכות השינה
מה לשנות כדי לשפר את הפריטים שאנחנו מציגים.שפר פרופיל זה
טוב לדעת
סגנון המלון
רמת ביניים
נוף להרים
שפות מדוברות
עברית, אנגלית, ערבית
מתקנים בנכס
חניה חינם
בריכה
ארוחת בוקר חינם
בריכת ילדים
מתקני שעשועים שמיועדים לילדים
ידידותי לחיות מחמד
ריהוט גן
אזור לפיקניק
ג'קוזי
בריכה חיצונית
ארוחת בוקר זמינה
מזנון ארוחת בוקר
שמשיות
מאפייני החדר
מיזוג אוויר
מקרר
טלוויזיה עם מסך שטוח
סוגי חדרים
חדרים ללא עישון
מיקום
שדה נחמיה 12145 ישראל
הגעה למקום
Beirut Intl Airport
70.8 ק"מ•
הצגת כל הטיסות
Ben Gurion Intl Airport
148.3 ק"מ•
הצגת כל הטיסות
רכבים להשכרה
53 מסעדות
בטווח של 10 קילומטרים
חוות דעת
ציון המטיילים
- 305
- 97
- 32
- 27
- 40
תקופה בשנה
סוג מטייל
שפה
המסננים שנבחרו
- סנן
בעבר היה מצוין והיינו המון פעמים. הגענו לשהיה של שני לילות כולל ארוחת ערב בשישי. כשנכנסנו לביקתה שבה הינו מספר פעמים רבות בעבר, גילינו להפתעתנו שעשו שיפוץ בחדר האמבטיה וביטלו את הגקוזי, שהיה אחד היתרונות העיקריים מבחינתנו במלון והסיבה שבחרנו בו לחופשה חורפית ...נגשנו לקבלה וביקשנו לבטל את השהייה . היו מאוד נחמדים אבל לא הסכימו לבטל בשום פנים ואופן "נהלים". אכלנו במלון בוקר והזמנו גם ארוחת שישי. הגענו עם כלב ושמו אותנו באזור "יעודי" במרפסת חדר האוכל לכלבים..שהיה רועש מאוד , ללא חלונות וממש לא נעים. בבוקר האחרון , חדר האוכל היה ריק לגמרי..! האזור המוקצה היה קפוא והחלק הכי פחות נעים בחדר האןכל . ביקשנו לשבת במרפסת השניה שאף אחד לא ישב בה. אחראית הקבלה אמרה שזה לא אפשרי..שאלנו את האחראית בחדר האוכל ואמרה שזה בסדר ואם יבואן אנשים נזןז ועברנו..הגיעה האחאית מהקבלה יחד עם מנהל ...ובקיצוא לא נתנן לנו לסיים לאכןל.. אני מבינה שיש נהלים...אבל לכל נוהל יש חריג ...וכדאי שבמלון המטיילים הזה יבינו שרווחת האורח חשובה יותר מאשר נוהל כזה או אחר ומדי פעם אפשר לאפשר לאורח לצאת עם חוויה נעימה ותחושה טובה במקום להתעקש סתם. לא נחזור שןב. חבל
מידע נוסף
תאריך השהייה: פברואר 2025סוג הטיול: נוסע כזוג
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
איבדתי את האזניות אייפון שלי בפוקט, הצוות יצא מגדרו לעזור לי בטיפול המשלוח מפוקט לבנגקוק ,בעיקר גב׳ Dq
וגב׳ Kace, שהיו אדיבות במיוחד.
כמו כן המלון מפנק במיוחד, ארוחות טעימות, צוות אדיב, ניקיון ברמה גבוהה.
מומלץ ביותר,כישראלים הרגשנו רצויים מאד
מקום מרכזי, ברחוב ראשי, קרוב למרכזי קניות גדולים.
וגב׳ Kace, שהיו אדיבות במיוחד.
כמו כן המלון מפנק במיוחד, ארוחות טעימות, צוות אדיב, ניקיון ברמה גבוהה.
מומלץ ביותר,כישראלים הרגשנו רצויים מאד
מקום מרכזי, ברחוב ראשי, קרוב למרכזי קניות גדולים.
מידע נוסף
תאריך השהייה: ינואר 2025סוג הטיול: נוסע עם חברים
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
מלון נעים יותר בעברו מאשר בהווה , עם עדיין צוות אדיב בקבלה,, חדר האוכל וחדרנים. מבקשת לציין לשבח את מנהלת ההזמנות הגבי שירלי גולדגור, ולצד זה בחוויה שלי את יחסה המכפיר, הלא מכבד של מנהלת המלון הגב׳ ליאת, שפשוט התעלמה בגסות מלשוחח עימי, גם ששלחתי אליה מייל, פשוט התעלמה בבוטות , בחוויה שלי נתקלתי במנהלת בעלת חוסר הקשבה לאורחים, אי התאמה במדיניות גמישות למצב ביטחוני משתנה. לתשומת לב מנהל הכפר(שבית המלון הוא אחד המרכיבים של ניהול הכפר) , כדאי לשים לב שהיחס המזלזל שלה שאני נתקלתי בו אישית, אינו מוקרן גם כלפי הצוות מתחתיה. נכון לשנה זו רמת המזון הייתה ירודה- הן בטעם והן במגוון. חבל שזו בחירתכם בהנהלה הזו - מלון עם פוטנציאל רב שניתן להחזירו לימי תהילתו בהשקעה בכוח אדם ניהולי מקצועי יותר ובהשקעת משאבים הן בחידוש הריהוט וברמת המזון הבינונית מטה שהייתה השנה. שיהיה לכם בהצלחה!
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוקטובר 2024סוג הטיול: נוסע עם משפחה
תמורה
חדרים
מקום
מידת ניקיון
שירות
איכות השינה
עצה לגבי חדרים: Furniture has to be renovated. Food this year was very poor , mainly oriental flavors, poor...
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
נסעתי במחלקת פרימיום בחברת טרנסאוויה לפריס ב-23.9.2023 וחזרתי ב-30.9.2023 . בשתי הטיסות התרשמתי לטובה מהיעילות והאדיבות הרבה של הצוות. הטיסה הלוך אמנם התעכבה זמן רב וגם התור לביקורת הדרכונים היה ענק, אבל זה בוודאי לא אשמת חברת התעופה ולשמחתי הגעתי בשלום ליעד בפריס על אף האיחור. במטוס היה נוח מאוד - היה מספיק מקום לרגלים ותא המטען הספיק לטרולי וגם לתרמיל הקטן שהבאתי. הדיילות והדיילים היו מאוד אדיבים ומשתפי פעולה. נכון שאין במטוס אוכל בחינם וגם לא מסכי טלוויזיה אבל זה בהחלט לא מפריע לטיסה להפך, ממילא האוכל במטוסים לא משהו.
גם הנחיתה בארץ הייתה מושלמת, ניכר היה שהטייס יודע את מלאכתו.
בעיה אחת בכל זאת ראויה לציון - היו מעט מדי שירותים במטוס שבו נסעתי. בחלק הקדמי של המטוס היה רק תא שירותים אחד. בנוסף, בדרך חזרה אסור היה לקום לשירותים זמן רב וזו הייתה בעייה במיוחד לנשים בהריון ולאנשים מבוגרים מאוד. לדעתי כדאי לחשוב על כך מראש וללכת לשירותים לפני העלייה למטוס. למעט בעיה זו השאר היה, כאמור, לגמרי בסדר ואין ספק שאסע אתם שוב.
גם הנחיתה בארץ הייתה מושלמת, ניכר היה שהטייס יודע את מלאכתו.
בעיה אחת בכל זאת ראויה לציון - היו מעט מדי שירותים במטוס שבו נסעתי. בחלק הקדמי של המטוס היה רק תא שירותים אחד. בנוסף, בדרך חזרה אסור היה לקום לשירותים זמן רב וזו הייתה בעייה במיוחד לנשים בהריון ולאנשים מבוגרים מאוד. לדעתי כדאי לחשוב על כך מראש וללכת לשירותים לפני העלייה למטוס. למעט בעיה זו השאר היה, כאמור, לגמרי בסדר ואין ספק שאסע אתם שוב.
מידע נוסף
תאריך השהייה: ספטמבר 2023סוג הטיול: נוסע לבד
תמורה
מקום
שירות
עצה לגבי חדרים: אל תחכו לרגע האחרון לשירותים
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
טוב נתחיל בזה ששום דבר לא הכין אותי לרמה הניקיון המחרידה ביותר שראיתי בחיי(הלא קצרים בכלל).
החדרים מלוכלכים קיצונית ביותר, באמת, הרצפה לא ידעה שטיפה המון המון זמן!
יש כמויות לכלוך מאחורי המיטות מאחורי האסלה מתחת לכיורים, באמת מזעזע!
תיכננו את הנופש כל כך הרבה זמן והתאפקנו לא לקרוא ביקורת כדי לא לבוא עם ציפיה גבוהה
אבל אחרי שהבנתי את רמת הסירחון ונכנסתי לביקורות נחרדתי, פשוט חרדה
שסכום כסף מטורף שהם דורשים לא מגיע להם! פשוט פשע לקרוא להם מלון מטיילים אפילו הוסטל לא הייתי אומרת שהם!
פשוט לא להתקרב!!!
גנבים!
החדרים מלוכלכים קיצונית ביותר, באמת, הרצפה לא ידעה שטיפה המון המון זמן!
יש כמויות לכלוך מאחורי המיטות מאחורי האסלה מתחת לכיורים, באמת מזעזע!
תיכננו את הנופש כל כך הרבה זמן והתאפקנו לא לקרוא ביקורת כדי לא לבוא עם ציפיה גבוהה
אבל אחרי שהבנתי את רמת הסירחון ונכנסתי לביקורות נחרדתי, פשוט חרדה
שסכום כסף מטורף שהם דורשים לא מגיע להם! פשוט פשע לקרוא להם מלון מטיילים אפילו הוסטל לא הייתי אומרת שהם!
פשוט לא להתקרב!!!
גנבים!
מידע נוסף
תאריך השהייה: אוגוסט 2023סוג הטיול: נוסע עם משפחה
חוות דעת זו היא דעתו הסובייקטיבית של חבר Tripadvisor ולא של Tripadvisor LLC. חברת Tripadvisor בודקת את חוות דעת.
הכי פשוט זה דרך האתר שלהם. 04-6883040
"Furniture has to be renovated. Food this year was very poor , mainly oriental flavors, poor desserts and not many alternatives. ."קרא את חוות הדעת המלאה
" 1. החדר היה עבור 5 אנשים , המגבות והמצעים היו עבור 4 אנשים בלבד , החדר לא היה מותאם אישית 2. ארוחת בוקר לא כזה טובה , סגרו לנו את מוכנת ה"קרא את חוות הדעת המלאה
"צריך לבחור חדר בהתאם לצרכים. ככל שיותר מרווח יותר שקט אך רחוק במקצת מהבריכה ומהירדן."קרא את חוות הדעת המלאה
…
טווח מחירים
608 ₪ - 842 ₪ (מבוסס על תעריפים ממוצעים עבור חדר סטנדרטי)
מיקום
ישראלאזור הצפוןשדה נחמיה
מספר חדרים
76
המחירים משקפים את הממוצע הלילי ומסופקים על ידי השותפים שלנו. ייתכן שהמחירים לא כוללים את כל המסים והעמלות. סכומי המסים והעמלות המוצגים מבוססים על הערכות בלבד. פנה לשותפינו לקבלת פרטים נוספים.
האם זה הפרופיל שלך ב-Tripadvisor?
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלךהוילג' - מלון מטיילים על הירדן - שדה נחמיה, ישראל - חוות דעת על המלון והשוואת מחירים - Tripadvisor
שאלות נפוצות לגבי הוילג' - מלון מטיילים על הירדן
אילו אטרקציות פופולריות קרובות אל הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
האטרקציות בסביבה כוללות את תל דן (7.6 ק"מ), שמורת טבע נחל עיון (התנור) (7.8 ק"מ) ואת שמורת טבע נחל שניר - חצבאני (5.1 ק"מ).
מהם מתקני הנכס שמוצעים במלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
חלק מהמתקנים הפופולריים שמוצעים בנכס כוללים את ארוחת בוקר, בריכה ואת חניה חינם.
אילו מתקנים זמינים בחדרים במלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
המתקנים המובילים בחדר כוללים את מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסך שטוח ואת מקרר .
אילו אפשרויות של אוכל ושתייה זמינות במלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
האורחים יכולים ליהנות מארוחת בוקר במהלך השהייה.
האם יש חניה זמינה במלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
כן, השירות של חניה חינם זמין לאורחים.
מהן המסעדות שקרובות אל הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
מסעדות שנמצאות במרחק נוח כוללות את פוקצ׳ה, מסעדת צ'יז ואת טאלי הודית צמחונית.
האם יש אפשרויות לאימון כושר במלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
כן, לאורחים יש גישה אל בריכה במהלך השהייה.
האם המלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן ממוקם ליד מרכז העיר?
כן, הנכס נמצא במרחק של 0.5 ק"מ מהמרכז של שדה נחמיה.
אם המלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן מאפשר כניסה של חיות מחמד?
כן, בדרך כלל מאפשרים כניסה לחיות מחמד אבל מומלץ להתקשר מראש כדי לוודא.
אילו שפות דובר צוות העובדים במלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
צוות העובדים דובר מספר שפות, כולל אנגלית, ערבית וגם עברית.
האם יש אתרים היסטוריים בקרבת המלון הוילג' - מלון מטיילים על הירדן?
המון מטיילים נהנים מהביקור באתר חצר תל חי (10.8 ק"מ).
רוצה לקרוא עוד?