המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ציונים וחוות דעת

מס' 14 מתוך 136 מסעדות בהרצליה
דירוגים
אוכל
שירות
תמורה
אווירה

פרטים

מאכלי מטבחים שונים
יפני, אסייתי
אילוצי מזון מיוחדים
ידידותי לצמחוניים, אפשרויות לטבעונים, אפשרויות ללא גלוטן
ארוחות
ארוחת צהריים, ארוחת ערב
הצג את כל הפרטים
ארוחות, תכונות
חוות דעת (281)
סנן חוות דעת
54 תוצאות
ציון המטיילים
16
8
8
6
16
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפהעברית
שפות נוספות
ציון המטיילים
16
8
8
6
16
קרא מה אומרים המטיילים:
המסננים שנבחרו
סנןעברית
מעדכן רשימה...
23 בינואר 2022-חוות דעת נכתבה ב

ראשית הנוף שאין דומה לו בארץ כל הים פרוס לפניך שנית השרות קראתי כמה תגובות על שרות לקוי אני מעולם לא נתקלתי בדבר הזה המלצרים שרותיים להפליא מקצוענים אדיבים יודעים את המרכיבים בתפריט (ביקרתי בגורג וגון במלון דירסקו שם המלצרים הורסים את המסעדה) האוכל על...רמה טועמים שיד מקצועית הכינה אותו לא היתה לנו מילה רעה ואו ביקורת על טיב האוכל נכון קצת יותר יקר ממסעדה ממוצעת אבל על איכות משלמיםעוד

תאריך הביקור: ינואר 2022
מועיל?
15 בדצמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

ראשית יש הקפדה על תו ירוק בכניסה מנות ראשונות מגוונות וטעימות מנות עיקריות מצוינות סושי (אני לא אוכל) אבל אמרו שמעולה אבל מעל הכל זה השרות מהיר אדיב עם חיוך ובקיעות במנות

תאריך הביקור: נובמבר 2021
מועיל?
24 בספטמבר 2021-חוות דעת נכתבה ב

כבר בכניסה נתקלנו בפנים חמוצות. שתי מארחות שלא טורחות אפילו לברך בברכת ערב טוב. הזמנתי שולחן ל-21:00 אך ההזמנה כנראה לא נקלטה ובמקום לקחת אחריות על הטעות שלהם, טענה המארחת בחוצפה גדולה, שלא הזמנתי ושבטח נאמר לי שזה על בסיס מקום פנוי. כשאמרתי שהיה לי...ברור שנשמר לנו שולחן, אחרת לא הייתי מגיעה, היא הביעה חוסר סבלנות משווע והלכה לקרוא למנהל המשמרת, שהיה קצת יותר אדיב, וסידר לנו שולחן. האוכל אומנם לא רע, אך בנוסף להמולת האנשים יש מוזיקה רועשת והמקום חשוך כאילו הגעת לעיצומה של מסיבת טבע. אני לא יכולה לאכול ככה. אנשים באים לאכול ולדבר, לא לרקוד, אז מוטב שניתן היה לראות מה אוכלים ולשמוע את מי שלצדך. טעון שיפור דחוף! ותתחילו בללמד את הצוות ובעיקר את המארחת מה זה תודעת שירות ואיך מדברים עם לקוחות.עוד

תאריך הביקור: ספטמבר 2021
מועיל?1  
24 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

כבר בכניסה עוברים תישאול בטחוני אצל חבורת פקאצות מלאות חשיבות עצמית. כשכבר זוכים להיכנס להיכל הקודש, המארחת רצה לפניך, זורקת את התפריט על השולחן ונעלמת. כשקראתי אחריה "רגע אולי תבדקי אם זה מתאים לנו" הסתובבה הפתעה ושאלה בשיא התמימות המעושה "למה את אגרסיבית". איזו דרך...יפה לקבל פני אורחים, נכון? סופסוף התמקמנו לשולחן יותר נוח והגיע שלב האוכל. התפריט מעט מגוון וכמה מהמנת שהזמנו היו נחמדות פלוס לדוגמה הדאמפלינג והשרימפ המטוגן. הזמנו גם כמה רולים של לובסטר, שרימפ וטונה/סלמון. הרולים לא היו כלל ברמה שהיית מצפה מסעדה איכותית. ג'פניקה פלוס במקרה הטוב, אבל המחירים כמו ליגת אלופות. בכלל, הרושם שקיבלנו הוא שמנסים לדחוף לנו מנות יקרות שלא ממש רצינו והקו המנחה של המנהל הוא לודא שהמלצרים רושמים את כל השינויים והתוספות ודואגים לחייב אותנו. אז הם קיבלו את מה שרצו. ארוחה לשניים (ללא אלכוהול) הגיעה לנה מאות טובות של שקלים ועם הטיפ (שלא ממש מגיע כיהשרות לא היה משהו כלל כבר מהכניסה) . לסיכום, חברה בנאמוס,,קחו את הטקס והחשיבות העצמית שלכם ותתענגו עליה. אני אליכם לא חוזרת וממליצה חחבריי חעשות כמוני . יש מספיק מסעדות שבצדק מחשיבות עצמן לרמה אחת מעל כולם אבל חא מורידות מחשיבות חוויית האורח. אשמח להעניק להן את הכסף שלי. הן הרוויחו אותו ביושר. שלום ולא להתראות!!!!עוד

תאריך הביקור: יולי 2021
מועיל?4  
3 ביולי 2021-חוות דעת נכתבה ב

זמני המתנה מאוד ארוכים, האוכל היה טעים אבל מאוד יקר, המסעדה ממוקמת במקום מאוד יפה עם נוף לנמל ולים..

תאריך הביקור: יולי 2021
מועיל?
4 ביוני 2021-חוות דעת נכתבה ב

SHOCKING!!!! DISGUSTING SERVICE & TOAL DISRESPECT FOR GUESTS בושה וחרפה שמסעדה שטיפה מכבדת את עצמה ואת לקוחותיה מרשה לעצמה לתת שרות ברמה כ"כ נמוכה ומזלזלת כמו שנתקלנו בו אתמול. יחס מזלזל מאחמ"שים ומארחות שמגלגלים עיניים כשפונים אליהם, שעות המתנה לאוכל (וכשפונים CE, TERRIBLE ATTITUDE ANDלאחמ"ש...לשאול מה קורה, מתחצפים בחצרה: "אין מה לעשות זה מה שיש בחמישי בערב. 50 דקות המתנה לפחות עד שהאוכל מגיע". רק שזה לא רק האוכל, עד שהמלצר הביא לנו תפריט והסתכל לכיוון שלנו, חיכינו 20 דקות!!! פשוט מבזה לכל הדעות איך בעל מסעדה מאפשר למנהלים ואחמ"שים להתייחס בצורה כל כך מזלזלת ללקוחות שמשלמים מחירים די מכובדים הייתי אומרת!! אתמול חגגתי יום הולדת שהפך לערב סיוט. 1. נתחיל בזה שהזמנו מקום בחוץ ושהגענו אמרו לנו שיש רק מקום בפנים אז חיכינו איזה חצי שעה עד שהתפנה בחוץ למרות זה מה שהזמנו. 2. מכיוון שכבר היינו רעבים, הזמנו את האוכל איך שהמלצר ניגש אלינו וציינו להביא את הכל איך שמוכן כי כבר התייבשנו. ביקשתי ממנו רק אם יוכל להביא את הקפה קר במיידי. עבר חצי שעה ולא הגיעה לא הקפה ולא השתייה הקלה. כאשר סוף סוף הביא את השתייה, ביקשנו סוכר וסוכרזית לקפה. היינו צריכים לבקש מ- 3 מילצרים שונים להביא סוכר עד שהגיע אחרי 20 דקות נוספות. הכוס יין היה מטונף וגם את זה החזרנו. 3. לאחר 60 דקות המתנה האוכל עדיין לט הגיע, שאלנו את האחמ"ש מה קורה ותקף אותנו :" לא אמרו לכם שבחמישי בערב זה מינימום 50 דקות המתנה". עם דגש על המינימום!! אז לא, לא אמרו לנו!!!! וגם שתייה קלה זה חצי שעה המתנה וגם לסוכר וסוכרזית זיש מינימום המתנה. האחמ"ש גילגל עיניים ואמר שייתן לנו כפיצוי קינוח OTH. 4. אחרי שסיימנו את המנות היינו עדיין רעבין ורצינו להזמין עוד מנות אבל עד שהצלחנו לתפוס את תשומת הלב של איזה מלצר שיביא לנו, תפריט, התייבשנו וביקשנו את הקינוחים שוצעו כפיצוי כדי לללכת. מיותר לציין שהמשכנו למקום אחר לאכול. 5. כאשר הגיע החשבון הקינוחים שהוצעו לנו כפיצוי חוייבו וכאשר פנינו למנהל (לירן) גם הוא גילגל עיניים ואמר " נתנו לכם אבטיח על חשבוננו וזה מספיק" (רק שאבטיח לא ביקשנו). הם החליטו שאת 2 הקינוחים שהוצעו לנו הם יחייבו וייתנו לנו פיצוי לפי בחירתם שזה האבטיח. בושה!!! 6. היום בבוקר הסתבר שאמא שלי התקשרה מחוץ לארץ בידיעה שאנחנו מגיעים למסעדה בערב ובקשה להשאיר ברכה ולמסור יחד עם הקינוח. הם שאלו אותה מה לכתוב ומה שם ההזמנה אבל כמובן שום דבר לא נמסר לנו. בעקבות עוגמת הנפש ותחושת הזלזול באני למסעדה הבוקר ב- 11:30 לדבר עם הבעלים. נמסר על ידי אחראי המשמרת שהוא לא נמצא ושהוא לא יכול לתת לנו פרטים אבל "שבדיוק הבעלים בטלפון והוא יבקש ממנו ליצור איתנו קשר". כאשר שאלתי אותו מה שמו, אמר לי האחמ"ש ששמו "לירן". נזכרתי שלירן הוא מנהל המסעדה שהתנהג בצורה הכי גסה שיש אתמול וממש לא הבעלים. כשהבהרתי לו את עמדתי שאנחנו מבקשים לדבר עם בעלי המקום, הוא הבטיח לדאוג לזה שיחזרו אך כמובן אף אחד לא חזר. בשבוע הבא היה אמור להיות לחבר של המשפחה יום הולדת שהזמין מקום במסעדה. כבר היום ההזמנה בוטלה והועברה לשילה. תחסכו מעצמכם את התיסכול, עצבים ועוגמת נפש ותתרחקו מהמקום הזה.עוד

תאריך הביקור: יוני 2021
מועיל?2  
24 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב באמצעות התקן נייד

פשוט ביזיון, היינו היום בערב, חגגנו יום הולדת לחברה והכל היה לא טוב. נתחיל מזה שהמתנו כשעה לכלל המנות שהזמנו ולאחר שהגיעו אחת המנות לא הודפסה והגיעה אחרי עוד 20 דק שהתלוו בהאשמות מצד העובדים במקום שהזמנו את המנה לפני 12 דק (זו המנה הראשונה...שהוזמנה). המנו. בינוניות מאןד ביחס למחיר המבוקש, ממש חא שווה את הכסף! האחמ"ש והמלצר דיברו בגישה לא נעימה בכלל, בהאשמות שלא במקום ולא התנצלו לרגע על הפאשלות הרבות שהיו. בסוף כדי להשתיק אותנו הוציאו לנו קינוחים על חשבון הבית (ממש לא משהו שהשפיע). בקיצור חוויה לא מוצלחת.. לשם לא נחזור בחיים! חבל על הכסף ופשוט ערב לא מוצלח.עוד

תאריך הביקור: אוגוסט 2020
מועיל?
17 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

סושי בינוני ביותר, מחיר יקר שלא מצדיק בשום צורה את האוכל, שירות מזעזע. בסוף החשבון נאמר לנו שהשארנו פחות מ10 אחוז טיפ על אף שהשארנו 12 אחוז והראתה לנו סכום נמוך מהסכום שהשארנו. שימו לב ייתכן וזו הונאה!!!!!!! לא מומלץ!!!! קיסו בקריית אונו או נוצ...בהודש יותר טעים וממש זול ביחס לתמורה אם מחפשים סושי לכו לאחד מהם ובחיים אל תיפלו למסעדה הנוראית הזו!!! יצאנו מבואסת וכועסות שהוצאנו ממיטב כספנו ולא קיבלנו שום תמורה! מזהירה מראש!עוד

תאריך הביקור: אוגוסט 2020
מועיל?1  
Nammosrest, Manager בנכס ‪Nammos‬, הגיב לחוות דעת זוהתגובה נרשמה: 18 באוגוסט 2020

היי רוני זה הכי קל לעשות שיימינג אבל הלקוחות שלנו הם נאמנים ואיתנו שנים וחושבים אחרת ממך. חבל שבמקום להתלונן דרך מנהל/ טלפון/ אינסטגרם ולקבל טיפול עם יחס שהיה נותן לנו הזדמנות להגיב ולפעול בהתאם בחרת לעשות פוסט כזה אגרסיבי. בנאמוס אנחנו עובדים עם חומרי...עוד

15 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

שירות לא מקצועי, המתנה ארוכה, האוכל טעים, אבל יקר מאוד!!! הרגשה שמשלמים על הנוף תוספת מאוד מורגשת במחיר. מלצרים לא מתייחסים, בקושי מגיעים לשולחן, רק בשביל לקחת את ההזמנה ואת התשלום, אבל רשום בחשבון להשאיר טיפ של 20% אם השירות היה טוב ו-10% אם השירות...היה גרוע. מחירים בשמיים גם ככה, ועוד טיפ של 20% - יצאנו עם חשבון כמעט 1000 ש"ח עבור מנה ראשונה אחת, 3 מנות עיקריות, 2 מנות אחרונות ושתיה. אפשר לאכול במסעדות אחרות עם אותה האיכות של המנות ובמחיר הרבה יותר זול ושירות יותר אדיב. חבל על הכסף!!!עוד

תאריך הביקור: אוגוסט 2020
מועיל?
14 באוגוסט 2020-חוות דעת נכתבה ב

מזמן לא נתקלתי במסעדה המתיימרת להיות מסעדת יוקרה אבל משאירה רושם של מסעדה רגילה ולמטה מזה. מנות שגרתיות במחירים סופר יקרים וללא שום הצדקה ,מזגנים "מזיעים" , רמקולים המשמיעים מוסיקה רועשת מעל הראש ,מנות אחרונות דוגמת עוגת גבינה קטנה וקרם ברולה במחיר של 60 ש"ח!!!...חשבון שמגיעה עם "המלצה" לדמי שירות של 10 ,15 ו 20 אחוז.... קיבלנו רושם ששילמנו עבור המיקום ,משכורות העובדים וסדרן החנייה שחייב לקבל השתלמות ביחסי אנוש ופחות עבור האוכל והשירות. 690 ש"ח עבור שלוש עיקריות ??!! נפלתם על הראש?? מבין שלא עבדתם הרבה זמן אבל כדאי מאוד שתרדו מהאולימפוס אם תרצו שימשיכו להגיע אליכם.עוד

תאריך הביקור: אוגוסט 2020
מועיל?1  
הצג חוות דעת נוספות
המיטב בקרבת מקום
המלונות הטובים ביותר בסביבההצגת כל הפריטים
ריץ קרלטון הרצליה
830 חוות דעת
במרחק 0.25 ק"מ
הרודס הרצליה
1,132 חוות דעת
במרחק 0.38 ק"מ
מלון דן אכדיה הרצליה
1,020 חוות דעת
במרחק 0.52 ק"מ
‪ApartHotel Okeanos on the Beach‬
137 חוות דעת
במרחק 0.61 ק"מ
המסעדות הטובות ביותר בסביבההצגת כל הפריטים
ביסטרו 56
747 חוות דעת
במרחק 0.2 ק"מ
‪Yam 7‬
600 חוות דעת
במרחק 0.49 ק"מ
הרברט סמואל הרצליה
395 חוות דעת
במרחק 0.24 ק"מ
האטרקציות הטובות ביותר בסביבההצגת כל הפריטים
‪Herzliya Marina‬
271 חוות דעת
במרחק 0.19 ק"מ
‪Arena Mall‬
22 חוות דעת
במרחק 0.17 ק"מ
‪Van Gogh‬
7 חוות דעת
במרחק 0.26 ק"מ
אחמית בים
16 חוות דעת
במרחק 0.06 ק"מ
שאלות ותשובות
קבל תשובות מהירות מעובדי ‪Nammos‬ ומאורחים שביקרו בה בעבר.
שים לב: שאלתך תפורסם באופן פומבי בדף 'שאלות ותשובות'.
שלח
הנחיות לפרסום
האם זהו הפרופיל שלך?
הנכס הזה בבעלותך או בניהולך? קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם כדי להגיב על חוות דעת, לעדכן את הפרופיל שלך ועוד הרבה יותר.
קבל בעלות על הפרופיל שלך בחינם