הזמנו משלוח באיסוף עצמי מסניף קרית אונו של גראונד קפה. בעבר הכל היה בסדר. הפעם היה מדובר בכשלון גדול וחבל. הגעתי בשעה היעודה, המשלוח המלין לי. רגע, איפה הפיצה שהזמנתי? אופס נמסרה למישהו אחר בטעות. סליחה, נכין אחרת. הכינו אחרת, אבל זה עיכב אותי ב-10...דקות. התוצאה? שאר האוכל כבר הגיע פושר, השניצל שהמתין יותר מדי זמן בקופסת הפלסטיק איבד את כל הקריספיות של הציפוי ורובו נשר, ולא היה טעים. ההמבורגר הגיע פושר וכשהגעתי הביתה התגלה גם שחסרה מנת צ’יפס שעליה שילמנו בנפרד, ולא כתוספת למנה עיקרית. על כל העיכוב לא הציעו שום פיצוי. רק התנצלות חסרת כל תועלת. למי אכפת שאתם מתנצלים כאשר שאר האוכל נהרס? המינימום הוא לפצות - או לא לחייב בגין המנה החסרה או לתת פיצוי אחר (קינוח). להתנצל גורם לכך שהלקוח יוצא מרוגז והאוכל מגיע לא טעים. אז מה הרווחתם מזה? אגב, הלקוח לא צריך לבקש פיצוי, זה חייב לבוא כברירת מחדל מהמסעדה, כחלק משירות שמכבד את הלקוח. מקום שרק מתנצל, פשוט לא מכבד את הלקוח שלוח. איבדתם אותנו כלקוח, לא נזמין מכם שוב ולא נגיע לאכול אצלכם יותר.עוד