המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“בלאגן”
חוות דעת על ישראייר


חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

מטוס קטן, לאחר ההמראה הרבה מהנוסעים החליטו שדווקא אז מתאים להם להתחיל לדבר עם חברים שישבו במרחק מהם והתחילה טיילת. אולי תרמה לכך גם העובדה שהכיסאות לא נוחים בכלל ודיי הצטערתי על כך שאין לי כרית קטנה שהיתה יכולה מאוד לעזור באותו הזמן.
בנוסף - החליטו לעבור עם עגלת הדיוטי פרי. אנשים לא חיכו עד שיגיעו אליהם ובאו לקראת העגלה...
מזל באמת שהטיסה מאוד קצרה. שמחנו לסיים העניין.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • מרווח לרגליים
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Wanderer809760
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (344)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

20 - 24 מתוך 344 חוות דעת

חוות דעת נכתבה לפני 5 שבועות

הצפיפות במטוס, בנוסף לעובדה שהמושבים קבועים ואין אפשרות להסיט את המשענת לאחור כלל, גרמה לישיבה מאד לא נוחה. מזל שמדובר בטיסה קצרה כל כך יחסית. הצוות היה ברובו נעים וקשוב, אבל כשהרעש סביב הגיעה לדרגות קשות מנשוא, אפשר היה לצפות מהצוות להתערב או לפחות להציע את עזרתם, והדבר לא קרה. הנקיון היה מתחת לכל ביקורת, ולא פלא, משום שחזינו במו עינינו ברגע נחיתת המטוס בעודנו יושבים ומחכים לפתיחת השער לטיסה שלנו. צוות הנקיון נאלץ לעבוד במהירות רבה. גם בטיסה הלוך וגם בטיסה חזור נמצאו שאריות פלסטיק ונייר ברשתות שלפני הכסא, והשולחנות הנפתחים היו מוכתמים בכתמים שלא נוקו זמן רב.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • מרווח לרגליים
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, nurit27
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 10 בספטמבר 2019

מזל שזו היתה טיסה קצרה אז לפחות לא סבלנו הרבה.
מציע לחברה לתת מעט יותר יחס לנוסעים וניתן אפילו להגיש עוגה וקפה ,
שיעשו מעט טוב לאנשים ולא לחשוב רק על הגדלת הרווחים עם עגלת הדיוטי פרי בלבד !

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, mikio179
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 10 בספטמבר 2019

הייתה לי מזוודה במשקל 9.5 קילו גרם .אחראי הציק אין זילזל ואמר הישראלים הללו מסבירים להם להביא משקלשל עד 8 קילו והם מביאים 10 קילו.הוא פשוט זילזל .אמרתי לדייל שיש לי משקל דיגיטלי ידני והמשקל היה 6.6 קילו.נכון שהמשקל שלי זייף מאחר והסוללה לא הייתה תקינה.התנצלתי ועדיין הוא כעס כאילו מדובר באסון .
טיסה ללא אוכל ללא מזוודה גדולה .
יצאנו בזמן הכל היה בסדר.
לא ממליץ לטוס עם חברת ישראייר.מטוסים ישנים דייל קרקע עצבני ולא אדיב

תאריך הנסיעה: יולי 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, ham777275
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 10 בספטמבר 2019

הטיסה הייתה נעימה, המרווח בין הכיסאות לא היה צפוף, הטיסה מאוד קצרה כשעה ורבע אך היתה נעימה. המטוס היה נקי.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • מרווח לרגליים
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, sklien
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.