המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של TripAdvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“אוטובוס. עולים יורדים אחרי שעתיים”
חוות דעת על ישראייר


חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

שום דבר לספר עליו בבית. עולים למטוס מחכים ממריאים מחכים שיעברו השעתיים האלו יורדים מהמטוס ושוכחים. אם לא הייתם שואלים זה פרטי שהיה נמחק מזכרוני

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, khentheman
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (359)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

11 - 15 מתוך 359 חוות דעת

חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

לאחר הזמנת דיל בישראייר לבאקו יקר למדי במלון fairmont וקבלת אישור ו vaucher למלון זה , , הגיעה שיחת טלפון ימים לפני הטיסה מנציגה שהודיעה שיש אובר בוקינג במלון ולפיכך ישנו את המלון להילטון .למרות שהחדר היה זול יותר לא הסכימו לפצות בהפרש המחיר ולא הסכימו לבטל את היסקה היקרה כולה . 2. הצ׳ק אין ביום הטיסה כלל עמדה אחת בלבד!!פעילה לקהל הרגיל ונמשך מעל שעה בעמידה בתור בלתי נגמר תוך זלזול בוטה בלקוחות (שתי העמדות הנוספות היו פעילות חלקית וטיפלו שתיהן בנכים ונוסעים עם ילדים )

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2019
תודה, Camper601338
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

חברת ישראייר החליטה לדחות את הטיסה הלוך במקום ב7 בבוקר ששילמתי אקסטרה כסף על הטיסה הזאת ל 4 אחרי צהריים, יום שלם הלך.
שלא לדבר ששלחו חברה זרה עם מטוס ששווה ערך לאוטובוס על גלגלים
בחזור גם דחייה של קרוב ל3 שעות המתנה בשדה ולא התחלתי לדבר על הכבודה שהם דורשים 70 יורו לתיק למטען שזה מחיר מטורף המוצרים במזוודה לא שווים 70 יורו וזה רק לצד אחד מה שאומר 140 יורו למזוודה והטיסה עצמה שעולה סהכ לרודוס ב420 יורו
ממש מחירים יקרים שגם לא מצדיקים את המחיר.
שירות גרוע ועושים צחוק מאנשים אם זה בזה שהם דוחים טיסות ללא איכפתיות וזה רק ישראייר אני טס הרבה ורק איתם תמיד יש בעיות של שינויי טיסה אני סגרתי 5 ימים תכלס הייתי רק 3
היום הראשון לא עשינו כלום כי במקום להגיע ב10 בבוקר למלון הגענו ב8 בערב גמורים מעייפות.
וגם קיבלנו חדרים על הפנים במלון בגלל שהגענו מאוחר.
כנל בחזור שהמתנו לאןטובוס של ההעברות ב11 וחצי בבוקר ורק ב1140 הודיעו שהאוטובוס יגיע ב1240 חיכינו כי כבר עשינו צק אאוט, הטיסה נדחתה במקום 15:20ל 18:00 ואנחהו כל הזמן הזה ממתינים בשדה עם ילדים קטנים, סהכ טיסה של שעה ורבע וכל הסידור מסביבב לזה התנהל קרוב 8 שעות אם זה זה מההמתנה בבוקר לאוטןבןס עד שהגענו לבית שזה היה ב8 ןחצי בערב.
חוץ מחווייץ הטיסה עצמה שהיית בסדר גמור טייס טוב וטיסה טובה ולא מורגשת.
כל ההתנהלות מסביב זה תעודת עניות לחברה כמו ישראייר.
לא אטוס איתם שוב לגם לא ממליץ לאף אחד לטוס דרכם לא בגלל הטיסה עצמה אלא כל מה שמסביב.
חג שמח

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, snir2212
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות באמצעות התקן נייד

המטוס היה מאוד לא נקי ולא מוכן ולא מושקע מהטיסה הקודמת.
הצוות לא היה שירותי בכלל.
מטץאוד צפוף.
השולחנות היו מטונפים מרוטבים ומכל מניי מהטיסות הקודמות.
בתא שבכיסה ממול היו מגבונים לחים פתוחים של הנוסעים הקודמים.
רכשנו בתשלום נוסף סנדוויצ'ים שלא היו טריים כלל וגרמו לכאביי בטן לכולנו.
חוסר הגינו במחירים: שילמתי 50 דולר נוספים לכיסא במעבר חודש מראש, כשהגעתי לטיסה מכרו ב 30 דולר את מושביי המעבר כולל ארוחה, מ שביקשתי לקבל לכל הפחות את הארוחה לא הסכימו, אפילו ששילמתי כמעט כפול.

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, 896erezy
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

מושבים צפופים , רעש מצד נוסעים המשוחחים בניהם (מדוע הצוות לא מעיר) , אין הקפדה על מטען היד העולה למטוס , היו שעלו עם כל כבודתם לקבינה וברוב חוצפתם איחסנו את המטען בקדמת המטוס והלכו לשבת מאחור .
נכון שישראייר רוצה לחסוך אבל למה אין לפחות מסכי מידע?
ברם , אציין כי הטיסות יצאו בזמן והצוות היה אדיב.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, ronenaf
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.