המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“טיסות טובות”
חוות דעת על ישראייר


חוות דעת נכתבה 12 במרץ 2020

חברת תעופה מצויינת שרות אדיב יחס לנוסעים מעולה דיוטי פרי טוב מאוד אוכל טוב חברה שדואגת לנוסעים שלה ומפנקת אותם

תאריך הנסיעה: ינואר 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Yuval b
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (404)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

8 - 12 מתוך 404 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 10 במרץ 2020 באמצעות התקן נייד

טסנו תשע שעות לטנריף. המטוס נחת בברצלונה כדי לתדלק. אחרי שעה המשיך לטנריף. המטוס נוחת בטנריף דרום.
הטיסות המריאו בזמן.
לא קיבלנו אוכל, שתייה לבידור.
מכרו אוכל לשתייה במחירים סבירים.

תאריך הנסיעה: פברואר 2020
1  תודה, shila810
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 6 במרץ 2020

מעולם לא חוויתי צפיפות כסאות כפי שהיתה בטיסה. אי אפשר היה לנייד את הכיסאות בטיסה של תשע שעות זה גבל בהתעללות !!!!!. נשגב מבינתי איך רשויות התעופה מאפשרות לחברה תעופה להטיס כך בני אדם. לגיטימי שישראייר מבקשת למקסם את רווחיה אבל אעשה את הכל לא לטוס יותר במסגרתה. צוות הדיילים/ ות עשה את המיטב בנסיבות הקיימות והם מבחינתי " קדושים " לעבוד בתנאים מחפירים כאילו.

תאריך הנסיעה: מרץ 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
1  תודה, ilanb762
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 6 במרץ 2020

המטוס היה מלא, הטייס היה מאד מקצועי, מרגיע נותן הרגשה שניתן לסמוך עליו. המטוס נחת בבטומי גיאורגיה בסערת שלגים לאחר 2 נסיונות קודמים, בהם החליט הטייס לא לנחות. התנהגותו הייתה למופת, מאד מקצועי ורגוע.

תאריך הנסיעה: ינואר 2020
תודה, Jet672084
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 5 במרץ 2020

הזמנתי דרך גרופון חבילת נופש בבלגרד עם ישראייר, קיבלתי שרות מזעזע! אף אחד לא מוכן לשמוע אותי! אני רוצה לבטל, יש עוד שבועיים לטיסה. רציתי לטוס עם אימא שלי וחמותי שהן נשים מבוגרות ואני מאוד פוחדת ולא רוצה לקחת אחראיות . עקב התפשטות של קורונה באירופה . אני חושבת שזה מין הראוי שיבטלו ויחזירו לנו את הכסף! אף אחד לא רוצה לשמוע, מנהל לא חוזר. בקיצור במילה אחד-בושה!!!

תאריך הנסיעה: מרץ 2020
תודה, 393zivab
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.