המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“שירות לקוחות לא באמת קיים, נדרשת הקפדה טובה יותר על נהלי התו הסגול”
חוות דעת על ישראייר


חוות דעת נכתבה 10 באוקטובר 2020

טסתי איתם בסגר לבלגרד. בהלוך לא הייתה כל אכיפה לחבישת מסיכות והלכלוך (כתמים של ג'יפה) היו בגב המושב שלפניי. הטיסה יצאה בזמן והגיעה במועד. שימו לב : אין להם באמת שירות לקוחות!!! , הם טוענים שצמצמו את השירות בגין הסגר, טענה קצת תמוהה נוכח הכסף הרב שהם גורפים בימים אלה ונוכח העובדה שמרבית נותני השירות עונים במתכונת כזו או אחרת בטלפון אבל ניחא. הבעייה היא שאינם עונים למיילים, לפחות ל6 מיילים שכתבתי ובפייסבוק שכבר ענו, הבטיחו לחזור ולא חזרו! בושה!

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • מרווח לרגליים
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, _B4078FZ
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (404)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

2 - 6 מתוך 404 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 20 בספטמבר 2020 באמצעות התקן נייד

התגברתי על החששות והפחדים,/אני בקבוצת הסיכון/וטסתי עם ישראייר לוארנא, הצוות של
המטוס תיפקד בצורה מופתית, עם הקפדה
מקסימלית על כללי הבטיחות,ריחוק בין הנוסעים,
מסכות, הכל לפי הספר.. הרגשתי מאוד בטוח.
תודה גם לנוסעים שצייתו להנחיות,
טיסה בחזרה היתה דומה,
ישראייר,ישר כח!!!
13.0920
17.0920

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2020
תודה, reko1607
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 31 באוגוסט 2020

גם בהלוך וגם בחזור איחורים לא קטנים. חברה שנושאת על דגלה שעון מקולקל. בנוסף הדיילים לא מקפידים להעיר לאנשים שלא לובשים מסיכה או לא לובשים מסיכה על האף.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Tomersta
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 25 באוגוסט 2020

לא עומדים מאחורי מה שמבטיחים ולא מחזירים כסף
לפני פשיטת רגל , הנציגים שקרנים מעניין אותם רק לגבות כסף

תאריך הנסיעה: מרץ 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, E8918VW_
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 13 ביוני 2020 באמצעות התקן נייד

חוויה בלתי נסבלת.
כל המטוס צפוף , לא מקפידים על מסכות כלל.
עדיף לרדת לאילת ברכב פרטי להמנע מחוסר התרבות של ישראלים ולחסוך סיכוי להדבק הקורונה.
גם אם היו מציעים לי היום לטוס בחינם - ויתרתי!!!

תאריך הנסיעה: יוני 2020
תודה, Oritvikinski
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.