המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“טיסה שקטה וחלקה בנוסף לפינוקים”
חוות דעת על אירולופט


חוות דעת נכתבה 5 באוגוסט 2016

מיד בכניסה למטוס קיבלנן שתיה קרה.במחלקת פרימיום היינו 4 אנשים ללא טיילת במטוס.שרותים רק למחלקת פרימיום.מקבלים תפריט ארוחות ואוכל של מחלקה ראשונה.בנוסף מקבלים כפכפים וכיסוי לעיניים ממש היה כייף.מומלץ ביותר

תאריך הנסיעה: יוני 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
3  תודה, _N1959HE
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (16,963)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

164 - 168 מתוך 16,963 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 4 באוגוסט 2016

מאוד אהבתי לטוס עם אארופלוט
הכל הייה טוב מאוד
גם הצוות והאוכל והתחשבות שזה שטסו אנשים שאוכלים אוכל כשר

תאריך הנסיעה: יוני 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
3  תודה, 113tanyar
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 27 ביוני 2016

שרות CHECK IN מהבית עובד מצוין.עמידה בלוח זמנים. צוות מיומן ואדיב. המזון מוגש עם חיוך. האוכל חם וטעים.

תאריך הנסיעה: מרץ 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
2  תודה, ella_vision
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 26 ביוני 2016

מושבים רגילים נוחים שירות טוב מאד כל קריאה לדיילות ניתן מענה מידי
הצ'ק-אין המוקדם בבית קל ונוח לכל משתמש

תאריך הנסיעה: יוני 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
2  תודה, Ezra4455
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 25 באפריל 2016

בדרך כלל חברה טובה וטסתי איתם מספר פעמים לגואנגז'ו, עד הטיסה האחרונה. כבר בנתב"ג היה עיכוב של שעה וחצי בהמראה (וכשיש קונקשיין של שעה ועשרים ברור שכבר אין קונקשיין) ולמעשה ישבנו עוד שעתיים במטוס לפני ההמראה. הגענו למוסקבה ואמרו לנו שיש עוד טיסה אחת לבייג'ין ועדיף לטוס לשם ומשם יטיסו אותנו (לפחות עוד 20 ישראלים) לכל מקום לפי היעד המקורי. הגענו לבייג'ין ושם לא אמרו לנו שצריך לקחת את המזוודות, לנסוע בשטל לשדה תעופה אחר (20 דקות) ושם לעשות צ'ק אין חדש (עם איזה חברה? אין לאף אחד מושג). מספר ישראלים נשארו בלי המזוודות כי נאמר להם בנתב"ג, שהמזוודות יגיעו עד ליעד הסופי ובפועל היה צריך לאסוף אותן בביג'ין. אחרי למעלה של שעה בטרמינל בביג'ין ממשרדי חברות תעופה שונות מצאנו (כ-10 ישראלים שנשארנו יחד) משרד קטן של אירופלוט ורק שם קיבלנו פרטים לאן ועם איזה חברה כל אחד צריך לטוס ליעד הסופי ולאן צריך להגיע עם שטל. הגענו לטרמינל השני רק כשעה לפני הטיסה "בלי אויר", ולגואנגזו באיחור של כ- 8 שעות. גם בטיסה חזרה מגואנגז'ו למוסקבה (10 שעות וחצי) ומשם לארץ היו בעיות ומערכת הבידור במטוס למוסקבה לא עבדה עקב תקלה, לא כיף.
2 דברים שאפשר לאמר שהיו בסדר זה האוכל במטוס (מי שרוצה קיבל אוכל כשר) והמחיר שהיה זול משמעותית ביחס לכל חברה אחרת.

תאריך הנסיעה: מרץ 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
2  תודה, שגיא ק
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.