המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“גם במטוסים של אליטליה אין מקום לרגליים”
חוות דעת על אליטליה


חוות דעת נכתבה 4 באוגוסט 2016

ראשית - יש בנתב"ג מסופים חדשים שמאפשרים לך לבצע רישום וקבלת כרטיס עלייה למטוס אלא שכמו בכל מערכת חדשה, אלה שכתבו את התוכנה שכחו ששם המשפחה לוי נפוץ מאד בישראל ומה לעשות בטיסה הזאת היינו 8 אנשים שנושאים את אותו שם משפחה. מרגע שקיבלנו את כרטיסי העליה למטוס נוצר בלבול גדול אצל הפקידות והצטרכו לאתחל את המערכת והתור התארך.
הטיסה קצרה, פחות מארבע שעות, הושיבו את אשתי ואותי בשורות נפרדות (לא תמיד זה נורא) והכי גרוע היה שהרגליים שלי עברו לשורה שלפני. ארוחת בוקר הוגשה במהירות (הקפה לא ניתן לשתייה), הלחמנייה הייתה בסדר ולא יותר מכך.
יש במטוס הזה שני תאי שירותים ל- 184 נוסעים (אני לא יודע היכן הצוות עושה פיפי) והתאים לא מתנקים לבד אז היה די לא נעים.
שדה התעופה מרקו פולו כרגע משתפץ והצטרכנו ללכת כ- 500 מטר עם המזוודות עד לאוטובוס (דרך אתר בנייה) וכך גם היה בחזרה ארצה אלא שאז שהדרך הייתה בעלייה. נתב"ג עולה על מרקו פולו בכל הקריטריונים להוציא אולי את קבלת אישור הכניסה לאיטליה, ייתכן שיש בשדה זה אמצעי ביטחון סמויים מן העין ושתוכנת זיהוי הפנים שלהם מתקדמת מאד, אני מעדיף את נוכחות המאבטחים בבית, עיניין של הרגשה. בחזרה ארצה קרעו אותנו בבדיקות ביטחוניות ואז הרגשתי בבית.
אבל מי שם לב לפרטים קטנים שכאלה כאשר טסים לדולומיטים?

תאריך הנסיעה: יוני 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, Jose L
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (20,076)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

120 - 124 מתוך 20,076 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 25 ביולי 2016

מדייקים, שירות מצויין. טסנו 4 טיסות מת" לקטניה דרך רומא וכולן היו ללא כל טענה. בטיסה בחזרה מסיציליה המליצה דיילת הקרקע על המתנה בצ'ק אין בכדי למנוע בלבול שידעה שקורה מדי פעם בצפיפות טיסות. יפה!

תאריך הנסיעה: מאי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, meirgeva1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 17 ביולי 2016

חברת תעופה גרועה מאוד. מושבים לא נוחים, שירות גרוע מאוד של הדיילים. לא אדיבים, וגם שאתה מבקש משהו אתה לא מקבל אותו. לא מומלץ.

תאריך הנסיעה: אוקטובר 2015
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, רם א
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 16 ביוני 2016

יחס אישי ודואג. ניסיון לפתור 'תקלות' הזמנה או אי הבנות מול ההזמנה בקרקע ופתרון במהלך הטיסה לשביעות רצוני. אם כי בטיסה חזור מניו יורק הגישו מנה כשרה מבלי יכולת לחמם את המנה בטיסה ( לא היה להם ארונות חימום לטענתם) כך שאוכל שאמור להיות חם מגיע קר ( בחרתי שלא לאכול ).

תאריך הנסיעה: אפריל 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
תודה, Ohad-Amar
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 10 ביוני 2016

בטיסת ההמשך מרומא לפירנצה היה עיכוב ממושך ללא כל הסבר ממי שהוא מהחברה, כשהיגענו מעל לפירנצה הודיע הטייס שבעיה כל שהיא ללא הסבר הוחלט לנחות בפיזה, וכמו קודם בלי הסברים איך ולמה ומה יהיה בהמשך. כשנחתנו, לאחר עיכוב בהגעת המזוודות ושוב ללא כל הסברים מה יהיה, ורק לאחר שאלות חוזרות אורגן אוטובוס שהוביל אותנו לפירנצה {המשך בטיסה חזרה)

תאריך הנסיעה: מאי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, 534rankin
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.