המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“טיסה מצויינת”
חוות דעת על ארקיע קווי תעופה ישראליים


חוות דעת נכתבה 1 באוגוסט 2016

כאחד שטס המון מאז טסתי עם ארקיע אני ממשיך בקו הזה וטס בעיקר איתם השירות אדיב הבידור מצויין מרווח הרגליים סביר ותא השירותים היה נקי , הצוות המתרובת הועיל לאוירה החיובית הטיסה שנמשכה כ3 שעות , ברטי הדייל הראשי איש חביב ואדיב ומוכן לעזור לכל אדם בכל עת , ממולץ

תאריך הנסיעה: נובמבר 2015
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, ofekDP
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (729)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

339 - 343 מתוך 729 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 26 ביולי 2016

טסנו בטיסת ארקיע לאמסטרדם, טיסה בת כחמש שעות. אחי הקטן כבן שנה היה חולה, התנהג בצורה אפטית. פנינו לדייל, שאלנו אותו איך הוא יכול לעזור. ישר הוא שאל אם יש רופא במטוס. היה רופא, הוא בדק את אחי. הרופא הבחין בכאב ראש. למזלנו הרב לרופא היה תרופה לכאב ראש בתיק, ולאחר כשעה וחצי. אחי התחיל לחזור לעצמו. אחי שילשל המון בטיסה וצוות הדיילים עזרו לנו, ביחד עם עוד כמה אנשים מהמטוס. בטיסה חולקו סנדוויצים עם גבינה או טונה. סנדוויצים טריים מאוד. בהזדמנות אנחנו רוצים להודות לאביעד ובר הדיילים שעזרו לנו מאוד.
לעומת זאת, טיסת החזור התעקבה כ45 דקות ולבסוף העלו אותנו על מטוס אחר של חברה לא ישראלית, וגם הדיילים לא דיברו בשפה עברית. מאוד הרגיז.

תאריך הנסיעה: יולי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, MayF411
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 26 ביולי 2016

מרגישים בטחון כי כמו אל על החברה מאובטחת על ידי מדינת ישראל . אתה מרגיש בבית שירות מצוין יחס טוב . עומדים בזמנים

תאריך הנסיעה: מאי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
9  תודה, Muller-David-1
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 26 ביולי 2016

לאחר מספר שנים בהם לא טסנו בחברה, עלינו על טיסת הבכורה של ארקיע לאוחריד, מקדוניה. הטיסה הלוך יצאה בזמן, עברה בנעימות וכשהיגענו ליעד התקבלנו בקבלת פנים רשמית, כיאה לטיסה ראשונה ליעד. הטיסה חזרה יצאה באיחור של כשעה, אך עברה בנעימים. בשתי הטיסות קיבלנו כוס מים והוצעו מוצרי מזון נוספים תמורת תשלום. לא ציפינו ליותר, אז לא התאכזבנו.
המטוס היה מסוג אמבראייר, 4 כיסאות בשורה, 2 מכל צד, מרווח רגליים מספק. בנתב"ג המטוס חונה רחוק מטרמינל 3 (חונה ליד טרמינל 1) וזמן הנסיעה באוטובוס למטוס אורך כ-10 דקות (גם בהלוך וגם בחזור).

תאריך הנסיעה: יוני 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, ranber28
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 18 ביולי 2016

הטיסה היתה אמורה לצאת ב 14. קבלנו הודעה מראש שהיא תתקיים ב 17:30, ניחה.
אחרי צ'ק אין שטיפול בתורים בצורה איטית להרגיז הגענו לשער בזמן ,הצגים הראו שהטיסה יוצאת בזמן גם כשהיה ברור שבזמן היא לא תצא.
עוכבנו בשעה וחצי מעל העיכוב המקורי, מבלי שמישהו יעדכן את שינוי מועד הטיסה או אותנו. הצוות הסתכל עלינו במבט אדיש ולא חשב בכלל שמגיע לנו לדעת מה קורה.
בשלב מסויים הכריזו שעקב רישום יתר נדרשים שני מתנדבים לרדת מהמטוס. לא נמצאו מתנדבים שיסכימו לרדת מהטיסה עם פיצוי עלוב כל כך כפי שהם הציעו.
בקיצור מרחו אותנו בגלל שהם בחרו לא לתת פיצוי ולחפש את הפריאייר התורן שיסכים וזה לא קרה .בפועל יצאנו באיחור של כמעט שעתיים על העיכוב שממילא קרה.

תאריך הנסיעה: יולי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
1  תודה, vardas
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.