המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“8 שעות איחור בטיסה”
חוות דעת על ארקיע קווי תעופה ישראליים


חוות דעת נכתבה 5 בינואר 2020

היה עיכוב של 8 שעות . - בטיפטופים , כל שעה הוסיפו עוד שעה וחוזר חלילה .
לא מקבלים תשובות מהצוות אין את מי לשאול .

צוות קרקע של ילדים שלא יודעים לתת תשובות .

תאריך הנסיעה: דצמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, ALMOG-YO
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (716)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

12 - 16 מתוך 716 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 5 בינואר 2020 באמצעות התקן נייד

המטוסים של ארקיע, יחסית לחברת תעופה קטנה עם לא המון יעדים, מרשימים למדי - חדישים, נקיים ומאובזרים. בנוסף, זמן הטיסה קצר במיוחד (כחצי שעה לעומת כמעט שעה עם ישראייר)
עם זאת הגישה של צוות הדיילים במטוס הוא מביך ולא נעים. לא חושב שאי פעם נתקלתי בחיוך מצדם ותמיד אני מרגיש כאילו הם עצבניים במהלך מתן השירות.

תאריך הנסיעה: ינואר 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
1  תודה, תמנע כ
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 30 בדצמבר 2019

טסתי ביחד עם אשתי לשדה התעופה החדש רמון במטוס אירבוס של חברת ארקיע וממש נהנינו הן מהשירות והן מהניקיון שהיה במטוס ובמהירות של הכל היה ממש חוויה שווה לטוס בחברה הזו

תאריך הנסיעה: דצמבר 2019
1  תודה, Shmoolmool
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 24 בדצמבר 2019

טסנו על AIR BUS חדש
יש מרווח טוב לרגליים, המטוס חדש ונוח ובמהלך הטיסה הציעו לשדרג מיקום בכפוף לתשלום נוסף.
אם אתה שוקל מעל 90 ק"ג יהיה לך קשה מאד להכנס לשרותים.
יש במטוס אפליקצית בידור אבל כשאתה מנסה להתחבר אתה נדרש בתשלום נוסף
בינתיים אין צ'ק אין מקוון בטיסות חוץ ויחסית לא המתנתי הרבה זמן למענה של שירות לקוחות כשניסיתי (ללא הצלחה) לעשות צ'ק אין טלפוני / מקוון
הייתה מכירת מזון ומשקאות למי שרצה.

תאריך הנסיעה: דצמבר 2019
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, צבי ש
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 17 בדצמבר 2019

יחס גרוע לנוסעים. לרוב בלי טיפה סבלנות. בטיסה לבאטומי ה״כלכל הראשי בשם ברטי ״ צעק על בעלי ועוד כמה נוסעים בלי סיבה מוצדקת. לא חושבת שאוטס שוב עם החברה הזאת

תאריך הנסיעה: דצמבר 2019
תודה, RitaO1193
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.