המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“טיסת פנים תל אביב אילת וחזרה שירות נוח ונעים”
חוות דעת על ארקיע קווי תעופה ישראליים


חוות דעת נכתבה 27 בפברואר 2020

יציאה מטרמינל 1בנתב"ג. שירות נעים ויעיל. טיסה קצרה ונעימה. נחיתה בשדה תעופה רמון. שדה קטן וחדש יחסית מסודר ונקי. נוח להתמצאות. ביציאה יש עמדת מודיעין מסודרת המסייעת לכול פונה בשירות אדיב בדגש על הכוונה לתחבורה לעיר ולסביבתה. מהטרמינל קיימת תחבורה ציבורית סדורה במוניות ואוטובוסים במספר קווים. השירות באוטובוס נוח מבחינת קווים, תחנות ובעלות סבירה מאוד. להפתעתי ניתן להגיע למלונות באיזור הצפוני ללא קושי גם עם מזוודות שמאוחסנות בתא המטען.

תאריך הנסיעה: פברואר 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, EITANMAD
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (716)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

5 - 9 מתוך 716 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 23 בפברואר 2020

הטיסה והשרות בזמן הטיסה היו מצויינים.
עצם זה שפעמיים ביטלו לנו טיסות ללא הסבר וללא הצדקה פעם בהלוך ופעם בחזור גרמו לנו הפסדים של מאות דולרים מעיב על החוויה עם ארקיע, ואינני מאמין שאטוס אתם שוב.

תאריך הנסיעה: פברואר 2020
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, GrandTour733038
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 12 בפברואר 2020

שירות גרוע מאוד תעשו טובה לעצמכם ועל תטוסו איתם בחיים הם נוכלים איום ונורא צוות נוראי לא להתקרב השם ישמור

תאריך הנסיעה: פברואר 2020
תודה, Akakaka4
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 23 בינואר 2020 באמצעות התקן נייד

דרך האתר לא ניתן להזמין כרטיס בתור תושב אילת ודרך האפליקציה שבה יש סימון - לא ניתן לסמן משום שהם לא מכירים בך במערכת שלהם.. ישראייר נורא הוגנים.. במידה שאתה מסמן תושב אילת, עליך להציג אותו בשדה או אחרת לשלם את ההפרש. בארקיע עושים לך חיים קשים. אם אתה לא חברה גדולה או מקושר - לא שמים עליך בכלל. פשוט בדיחה. ישראייר ברמה אחת מעל בכל הקשור ליחס לתושבי אילת ומהתגובות סביב אני רק יכול להניח שבהמון דברים נוספים. פשוט בדיחה שהם לא הנגישו את זה עד עכשיו.

תאריך הנסיעה: ינואר 2020
תודה, Kindaglows
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 23 בינואר 2020

מטוסים חדישים ונוחות הישיבה סבירה במחלקת תיירים. לא היו עיכובים משמעותיים בשטיסה הלוך ובטיסה חזור. איכות המזון המוגש בינונית מאד. בטיסה הלוך (טיסת לילה) ובטיסה חזור (טיסת לילה) הוגשה ארוחת ערב לאחר ההמראה, אולם לא הוגשה ארוחת בוקר קלה לפני הנחיתה ולא הוגש אפילו משקה חם. למעשה לאחר חלוקת ארוחת הערב הצווצ "נעלם".

תאריך הנסיעה: ינואר 2020
תודה, Ofer D
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.