המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“נוכלים שעושים עוקץ ללקוחות בצורה ממוסדת”
חוות דעת על ארקיע קווי תעופה ישראליים


חוות דעת נכתבה 15 ביוני 2021

הזמנו 4 מקומות הלוך ושוב לאילת , רצינו לשנות טיסה בחזור בתשלום של 30 ש"ח כמובן לכל כרטיס, באתר שלהם אין אפשרות , האפליקציה שלהם לא עובדת, ניסינו לצלצל אליהם יותר מ 5 שעות ברציפות !!! לא ענו לטלפונים ! שלחנו אימיילים ! לא הגיבו ! השארנו טלפון למענה חוזר , חזרנו אלינו שעה וחצי אחרי מועד הטיסה רק כדי להודיע לנו שאין אפשרות לשנות טיסה בדיעבעד ... הבנתם את העוקץ ? ושאם נרצה כרטיסים נצטרך להוסיף עוד 1000 ש"ח ! ושהכסף שכבר שילמנו להם על הטיסות נמחק ונשאר אצלהם.. הבנתם את מעשה העוקץ והנוכלות ? אז אני אסביר.. הם לא נותנים אפשרות לשנות טיסה למרות שבחוזה מותר, לא עונים לטלפונים ימים שלמים, ועוקצים מאות אלפי שקלים מלקוחות תמימים ! אנא השאירו תגובות כדי שנוכל לתבוע תביעה ייצוגית ולהגיש תלונה מסודרת נגדם ונגד הבעלים .

תאריך הנסיעה: יוני 2021
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
3  תודה, Mike1000less
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (748)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

12 - 16 מתוך 748 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 6 ביוני 2021

בלאגן שלם בקורונה, באתר ממשלת יוון כתוב שבדיקה סרולוגית תופסת, הם אמרו בנמל שלא והיה מאוחר מדי לעשות בדיקת קורונה רגילה, לא העלו אותנו למטוס ולא הסכימו לשנות לנו טיסה למועד אחר, פשוט קנינו מאלעל כרטיס טיסה חדש ליום למחרת, ארקיע גם לא הסכימו להחזר כספי על החופשה, פשוט אין עם מי לדבר, לוקח להם המון זמן גם לענות בטלפון, אפילו לדעת באיזה חברת תעופה אתה טס לא הכי פשוט איתם, חברה זוועה לדעתי.

תאריך הנסיעה: יוני 2021
2  תודה, LNitsan5
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 2 ביוני 2021 באמצעות התקן נייד

המתנה של כשעתיים במטוס עומד . דיילות אנטיפטיות שאפילו בזמן המתנה במטוס לא אישרו לעמוד ו/או לשבת במקומות אחרים כאשר 3/4 מטוס ריק!!! אפילו לא טרחו לעדכן בצפי משוער להמראה חדשה ( לאפשר לנוסעים לעדכן באיחור לפגישות עסקים) ילדים צורחים כי לא נותנים להם לעמוד... ביזיון! .... אבל מה הציעו כןס מים לכ״א

תאריך הנסיעה: יוני 2021
2  תודה, dee2299
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 7 במאי 2021

ברצוני לשתף את כולם אם אתם מזמינים חופשה בארקיע
תזהרו ראו הוזהרתם
יש נציגה בשם מירב מסוכנת בלתי אחראית וגורמת נזקים כבדים ההמנהלים שלה משתפים פעולה
רכשתי אצלה חבילת נופש חייבה לי את כרטיס האשראי בתשחום אחד במקום תשלומים

בנוסף שהגענו למלון לא החיתה הזמנה
לאחר בלאגן במלון התברר אחרי בדיקה עמוקה שעשתה הזמנה על שם מישהו אחר היה אע נעימות ענקי. עם צוות המלון
היו בושות נוראיות
הרסה לנו את החופשה ממש פקעת עצבים
ראו הוזהרתם נציגה מסוכנת שימו לב הישמרו לנפשותיכם

תאריך הנסיעה: מאי 2021
2  תודה, Liorkantor
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 19 באפריל 2021

חווית הטיסה עימכם לא נעימה לא בהלוך ולא בחזור.
בהלוך(יום חמישי ה15/4) הייתה תקלה לכולם עם אישור הויזות מולכם מה שעיכב לנו את הטיסה והעלייה למטוס בכשעה וחצי כולל שער לא מדוייק בכרטיס הטיסה והיו צריכים למצוא אותנו בכדי שנמתין בשער הטיסה המבוקש.
בחזור(יום שני ה19/4) הגענו לעמדת הצ׳ק אין בשדה התעופה של דובאי,אנחנו כאן עכשיו כבר בערך שעה וארבעים דק׳,מייבשים אותנו בגל ענק של תורים בכדי שנחכה כי שוב יש תקלה ולא אומרים לנו מה.
חווית הטיסה עימכם גורמת לאנשים לא לטוס איתכם וכמובן לא להעביר הלאה למשפחה שיבחרו בחברה.
גם לנו זו הפעם האחרונה.
יום טוב(יותר טוב מהטיסה)

תאריך הנסיעה: אפריל 2021
2  תודה, Elinorplis
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.