המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“החזר כספי בזמן הקורונה”
חוות דעת על ארקיע קווי תעופה ישראליים


חוות דעת נכתבה 18 ביולי 2021

אחרי ביטול טיסה הלוך וחזור על ידי ארקיע עצמה בגלל הקורונה לא החזירה ארקיע עד היום את הכסף לחברה דרכה עשיתי את ההזמנה 8 כרטיסים והגנבים לכאורה שקרנים לכאורה גזלנים לכאורה עוד מעיזים לפרסם שהם שילמו 100% של הביטולים שלהם שקרנים.הם לא מוכנים להראות לי שום מסמך שהעבירו מאת הכסף

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2020
    • שירות לקוחות
    • תמורה לתשלום
1  תודה, pilmosh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (743)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

6 - 10 מתוך 743 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 25 ביוני 2021

שימו לב!! לא להזמין דרך ארקיע את המגן בראש שקט
הכל רמאות!!!!!

שילמתי מגן בראש שקט 29$ . וכשרציתמ לבטל החזירו לי פחות 100$ . פשוט חוצפה. אל תזמינו דרכם . משאירה הודעות וגם לא חוזרים אליי. נראה לי שצריך לעשות תביעה ייצוגית לכל נפגעי ארקיע.

תאריך הנסיעה: יוני 2021
1  תודה, mors249
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 15 ביוני 2021

הזמנו 4 מקומות הלוך ושוב לאילת , רצינו לשנות טיסה בחזור בתשלום של 30 ש"ח כמובן לכל כרטיס, באתר שלהם אין אפשרות , האפליקציה שלהם לא עובדת, ניסינו לצלצל אליהם יותר מ 5 שעות ברציפות !!! לא ענו לטלפונים ! שלחנו אימיילים ! לא הגיבו ! השארנו טלפון למענה חוזר , חזרנו אלינו שעה וחצי אחרי מועד הטיסה רק כדי להודיע לנו שאין אפשרות לשנות טיסה בדיעבעד ... הבנתם את העוקץ ? ושאם נרצה כרטיסים נצטרך להוסיף עוד 1000 ש"ח ! ושהכסף שכבר שילמנו להם על הטיסות נמחק ונשאר אצלהם.. הבנתם את מעשה העוקץ והנוכלות ? אז אני אסביר.. הם לא נותנים אפשרות לשנות טיסה למרות שבחוזה מותר, לא עונים לטלפונים ימים שלמים, ועוקצים מאות אלפי שקלים מלקוחות תמימים ! אנא השאירו תגובות כדי שנוכל לתבוע תביעה ייצוגית ולהגיש תלונה מסודרת נגדם ונגד הבעלים .

תאריך הנסיעה: יוני 2021
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
3  תודה, Mike1000less
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 6 ביוני 2021

בלאגן שלם בקורונה, באתר ממשלת יוון כתוב שבדיקה סרולוגית תופסת, הם אמרו בנמל שלא והיה מאוחר מדי לעשות בדיקת קורונה רגילה, לא העלו אותנו למטוס ולא הסכימו לשנות לנו טיסה למועד אחר, פשוט קנינו מאלעל כרטיס טיסה חדש ליום למחרת, ארקיע גם לא הסכימו להחזר כספי על החופשה, פשוט אין עם מי לדבר, לוקח להם המון זמן גם לענות בטלפון, אפילו לדעת באיזה חברת תעופה אתה טס לא הכי פשוט איתם, חברה זוועה לדעתי.

תאריך הנסיעה: יוני 2021
2  תודה, LNitsan5
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 2 ביוני 2021 באמצעות התקן נייד

המתנה של כשעתיים במטוס עומד . דיילות אנטיפטיות שאפילו בזמן המתנה במטוס לא אישרו לעמוד ו/או לשבת במקומות אחרים כאשר 3/4 מטוס ריק!!! אפילו לא טרחו לעדכן בצפי משוער להמראה חדשה ( לאפשר לנוסעים לעדכן באיחור לפגישות עסקים) ילדים צורחים כי לא נותנים להם לעמוד... ביזיון! .... אבל מה הציעו כןס מים לכ״א

תאריך הנסיעה: יוני 2021
2  תודה, dee2299
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.