המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“חברת התעופה ששווה לפח זבל”
חוות דעת על ארקיע קווי תעופה ישראליים


חוות דעת נכתבה לפני 3 שבועות

פשוט חוצפנים, הזמנו מקום מראש לי ולילד שלי בן 14 בשורות הראשונות של המטוס, בטיסה הלוך הכל היה בסדר נתנו לנו לטוס כרגיל ובחזוא פתאום זה מגיל 16 ביטלו לנו את המקומות פשוט חוצפה, האישה בשדה רמון פשוט חוצפנית ועוד מעיזה להתווכח איתנו, פשוט חוצפה שאין ממדרגה ראשונה טסנו מספיק פעמים בכדי לדעת דברים כאלה, הם חוצפנים וגם אם ישלמו לי אנחנו לא מתקרבים יותר אליהם
פשוט חוצפנים

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2021
2  תודה, Stay818922
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (741)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

2 - 6 מתוך 741 חוות דעת

חוות דעת נכתבה לפני 4 שבועות

דיילות קרקע חסרות סבלנות ואדיבות בלשון המעטה צעקו וצרחו על הנוסעים
חוסר הסברה במיוחד בתקופת הקורנה כשכולם מבולבלים.
בעלייה לטיסה עמדה שם דיילת ופשוט לא הפסיקה לצעוק ולהתנהג לאנשים כאל עדר חיות .
בטיסה עצמה כל נושא מכירת האוכל זוועה ריח של מנה חמה לכל משך הטיסה , סנדויצים קפואים הדיילים באמת ניסו לתת שירות טוב אך באמצעים הקיימים לא היה ניתן.
אציין כי דייל בשם שניר היה הפרח בטיסה זו עזר הקשיב ניסה לקדם דברים גם בכל נושא המכירה.
שניר דייל מקסים חייכן ואדיב בעל תודעת שירות גבוהה מאד.
לצערי אני חבריי ומשפחתי לא נטוס בארקיע ולא אמליץ לטוס עם ארקיע טיסות חוץ שוב.

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2021
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
1  תודה, _D1672OU
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 10 באוגוסט 2021

בדצמבר טסנו עם ארקיע לדובאי
ארקיע הבטיחו לדאוג לויזות
כמובן שהם אפילו לא הגישו בקשה לויזה למרות שהבטיחו שהכל בסדר
נאלצנו להיות לילה שלם בשדה התעופה ולשלפ מכספנו 3000 ש"ח כדי לרכוש ויזה
בחזור תבענו את ארקיע
ארקיע ניסו לשקר במשפט ולהגיד שהוויזה לא באחריותם
לאחר שהשמעתי הקלטות ועדויות נוספות השופטת כעסה על ארקיע
וחייבה אותם לשלם 7000 ש"ח

בנוסף ארקיע לא ענו מספר ימים לפני הטיסה לשיחות טלפוניות ולשיחות וואטסאפ

ב 9.8.21 ניסיתי לברר על זיכוי שמגיע לי מארקיע
התקשרתי אינספור פעמים. חלק הנציגים ניתקו לי, חלק העבירו אותי למוסיקה אינסופית, עד שמשהוא ענה לי אמר שאין לו תשובה, לא הסכים להעביר אותי לאף אחד או למנהל. נתן לי מייל שלא חזרו אליי.
מיילים ששלחתי לא נענו. צור קשר באתר לא נענה. רק אחה"צ נציגה בשם מור ענתה לי.

אני כמעט ולא כותב ביקורות. אך הפעם ארקיע הכעיסו אותי.
אנו חייבים להפסיק לטוס עם החברה הזו עד שלא יעופו כל נציגי החברה גועל הנפש הזו (מלבד מור).

דבר ללמפה, דבר לרקיע, רק לא לארקיע

תאריך הנסיעה: דצמבר 2020
1  תודה, _U9826JX
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 18 ביולי 2021

אחרי ביטול טיסה הלוך וחזור על ידי ארקיע עצמה בגלל הקורונה לא החזירה ארקיע עד היום את הכסף לחברה דרכה עשיתי את ההזמנה 8 כרטיסים והגנבים לכאורה שקרנים לכאורה גזלנים לכאורה עוד מעיזים לפרסם שהם שילמו 100% של הביטולים שלהם שקרנים.הם לא מוכנים להראות לי שום מסמך שהעבירו מאת הכסף

תאריך הנסיעה: אוגוסט 2020
    • שירות לקוחות
    • תמורה לתשלום
1  תודה, pilmosh
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 25 ביוני 2021

שימו לב!! לא להזמין דרך ארקיע את המגן בראש שקט
הכל רמאות!!!!!

שילמתי מגן בראש שקט 29$ . וכשרציתמ לבטל החזירו לי פחות 100$ . פשוט חוצפה. אל תזמינו דרכם . משאירה הודעות וגם לא חוזרים אליי. נראה לי שצריך לעשות תביעה ייצוגית לכל נפגעי ארקיע.

תאריך הנסיעה: יוני 2021
1  תודה, mors249
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-Tripadvisor ולא של TripAdvisor LLC.