איחורים על גבי איחורים בטיסות
האיחורים מתקבלים כאשר הלקוח כבר בשדה
בילינו 9 שעות בשדה בלי מידע
העלו אותנו למטוס ואז הורידו אותנו
משפחות עם ילדים
לא להתקרב
איחורים על גבי איחורים בטיסות
האיחורים מתקבלים כאשר הלקוח כבר בשדה
בילינו 9 שעות בשדה בלי מידע
העלו אותנו למטוס ואז הורידו אותנו
משפחות עם ילדים
לא להתקרב
6 - 10 מתוך 3,761 חוות דעת
טסנו לחופשה בכרתים משפחה 5 נפשות הלוך וחזור עם Bluebird.
מבפנים המטוס ישן ונראה לא הכי מתוחזק.
עם זאת המטוס יצא בזמן, הצוות סביר.
חששתי מאוד לאור הביקורות על החברה, אבל סה"כ הטיסה היית טובה לשני הכיוונים.
קודם כול על כול קילו של בגדים משלמים הרבה מאוד כסף דבר שני היה איחור חריג מאוד בטיסה שירות על הפנים לא ממליץ בכלל הטיסה הייתה אמורה להיות ב21:00 הודיעו לפני יומיים שתהיה ב23:00 ובאותו היום הגענו וחיכינו עד שעה 1 בלילה ואין מטוס שירות על הפנים לא ממליץ בכללללל
יום לפני הטיסה הודיעו שהטיסה הוקדמה ב3 שעות ביטלנו יום עבודה בגלל זה הגענו לשדה התעופה ואז חצי שעה לפני הטיסה נדחתה לשעה המקורית הלך היום עבודה וסתם שש שעות בשדה התעופה בחזור הודיעו שיש איחור של שעה מגיעים לשדה התעופה ושעה לפני הטיסה עוד פעם איחור של שעה וחצי סך הכל שעתיים וחצי איחור ושוב אתה נמצא חמש וחצי שעות בשדה התעופה זאת פעם ראשונה ואחרונה שהחברה הזאת תפגוש אותי
עבודה בעיניים, נתחיל מזה שמסתבר שהטרולי הוא עד חמש קילו! (אשר טרולי ריק שוקל בערך 2 קילו). אין אפשרות לעשות צ׳ק אין, ויש רק פקיד אחד או שניים ככה שהתור ממש ממש ארוך. עוד דבר שלא כתוב כשמזמינים, רק אחרי באותיות הקטנות אחרי שנכנסים לקבלה, מסתבר שאי אפשר לבוא עם תיק גב בנוסף לטרולי, אלא אפשר לעלות למטוס רק עם דבר אחד, אפילו לא תיק גב ושקית קניות, הם ינסו לקנוס אתכם בכל דרך אפשרית.
בקיצור אל תעשו את הטעות שאני עשיתי ואל תטוסו איתם!!!