בשדה התעופה היייתה לי חוויה מזעזעת. כבר בכניסה לשדה הפקידים צועקים בקולי קולות ללא טיפת סבלנות. הגענו לשדה בשעה מוקד מוקדמת . בשעה 10.30 הגענו לשער הטיסה . מדדו לכולנו חום תוך צעקות בקולי קולות באנגלית לגבי מדידת החום ועטית המסכות. לאחר מכן היה עובד אחד שצעק במיוחד באנגלית עם איומים שאם לא יעטו מסכות לא יכנסו לטיסה. יש לציין שרוב הנוסעים היו חרדים שלא יודעים אנגלית בכלל וזה די הפחיד אותם. גם שחילקו את הנוסעים לפי אותיות לכניסה למטוס צעקו באנגלית והנוסעים לא הבינו בכלל מה רוצים מהם (הערה: יש בדלתא עובדים שיודעים עברית היה נחמד אם משהו היה יוצא ומדבר עברית עם האנשים). דבר נוסף היה אחור בטיסה וההסבר היה שהחליפו קברניט גם סיפק מקום לחששות שאולי הטיסה לא תצא לפועל. הייתה לי הרגשה שמתייחסים לנוסעים כאילו הם ממדינה שלישית ולא אנשים שלמעשה שילמו במיטב כספם כרטיסים לטיסה. בנוסף לבידוק בשדה התעופה של בטחון דלתא הוסיפה בידוק נוסף בתוך המטוס. הרבה מהנוסעים היו מטופלים בילדים קטנים שצרחו והחוויה הייתה מעייפת, לא נעימה ולדעתי גם לא הכרחית. גם בבדוק הזה העובדים היו מאד לא נעימים ולא סבלנים. ולא לשכוח שזו הייתה שעת לילה מאוחרת.
דבר נוסף רוב החנויות בשדה התעופה היו סגורות כולל חנויות למשקה ולמזון (דבר שלא קורה בנמל תעופה בישראל). לא היה נעים להסתובב בשדה התעופה.
הצפיפות במטוס בלתי נסבלת לחלוטין שיש באמצע 4 מושבים במקום 3 מושבים ולא ניתן להסתובב בלי לעלות על מישהו. (אני מניחה שברוב חברות התעופה הצפיפות בלתי נסבלת . זו כנראה החלטה בינלאומית שאנשים לא יכולים להרגיש בנוח בטיסה ). אשמח שתקשיבו לחוות הדעת הזו ותנסו לתקן . תודה