המערכת זיהתה שאתה משתמש בדפדפן שאינו נתמך. ייתכן שאתר האינטרנט של Tripadvisor לא יוצג כהלכה.אנו תומכים בדפדפנים הבאים:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“טיסה נעימה”
חוות דעת על איזי ג'ט


חוות דעת נכתבה 3 באוגוסט 2016

חברת לואו קוסט טובה מאוד, מטוסים נוחים בסה"כ, נקיים ומסודרים. צוות אדיב וסימפטי. תמורה טובה בהחלט למחיר.

תאריך הנסיעה: ספטמבר 2015
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, veredschweitzer
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
כתוב חוות דעתחוות דעת (55,989)
ציון המטיילים
סוג מטייל
תקופה בשנה
שפה

206 - 210 מתוך 55,989 חוות דעת

חוות דעת נכתבה 3 באוגוסט 2016

המטוס חדש, צוות אדיב ונעים, האוכל היה אמנם בתשלום אבל זול ומעולה, המחיר היה יותר ממצוין (פחות מרבע מטיסה סדירה רגילה באותו תאריך). הבעיה היא שעת הטיסה ששרפה לי יום עבודה וגם יום בחו"ל. יש לזה משמעות כספית שיתכן ופוגעת במחיר כרטיס הטיסה הנמוך. ישבתי במושב הראשון ולכן היה לי גם מקום לרגליים.

תאריך הנסיעה: מרץ 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, jmichael2015
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 26 ביולי 2016

חברת תעופה יחסית זולה כאשר מזמינים מראש.
יחס טוב מאוד.
מטוסים קצת קטנים.
יש לשים לב שמשלמים על כל תוספת כמו הושבה,אוכל,מזוודה וכו...

תאריך הנסיעה: מרץ 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, dovcohen11
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 13 ביולי 2016

שירות אדיב ומקסים, יש מקום לרגליים, המריאו בזמן. עזרו לאמא שלי בסחיבת המזוודה . צוות הדיילים שירותי אדיב וחייכן

תאריך הנסיעה: פברואר 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, 814talir
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.
חוות דעת נכתבה 30 ביוני 2016

זו פעם שנייה שדורשים להשאיר את ה "טרולי" מחוץ לתא הנוסעים. כלומר לעלות ללא הציוד האישי שהכנת למהלך הטיסה. מדובר בטיסות ללא "בידור" וללא אוכל ושתייה. לפיכך כל אדם בר דעת מכין לעצמו מעט מזון ושתייה כמו גם תשבצים, ספרים,עיתונים ,מחשב נייד וכו'. התאים מעל המושבים בתוך המטוס ריקים!!!! הכל מתועד.

תאריך הנסיעה: מאי 2016
    • נוחות המושב
    • שירות לקוחות
    • מידת ניקיון
    • אוכל ומשקאות
    • מרווח לרגליים
    • בידור במהלך הטיסה
    • תמורה לתשלום
    • צ'ק-אין ועלייה למטוס
תודה, mengraff
חוות דעת זו היא דעתו האישית של חבר ב-TripAdvisor ולא של TripAdvisor LLC.